1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    @eugen.rusu5 Fara suparare dar au fost incalcate in mod repetat clauzele contractuale privind garantia. In plus eu am inteles ca s-a desfacut motorul in afara unei reprezentante Dacia.

    Chiar daca motorul s-a stricat din motive care nu au nicio legatura cu instalatia GPL (sa zicem ca este vorba de un viciu de fabricatie), mi se pare corect sa nu fie reparat pe garantie avand in vedere motivele enumerate mai sus.

    Cel mult Dacia poate sa fie acuzata ca nu a raspuns. Dar nu stiu daca este corect nici macar asta.

    OFF TOPIC Eu am avut o neintelegere cu Enel in urma cu mai multi ani si la fel nu mi-au raspuns la sesizari desi sunt client. Cineva care are competenta in domeniu legal mi-a zis ca doar institutiile publice sunt obligate sa raspunda in 30 de zile. Societatile comerciale nu au astfel de obligatii chiar daca ai o relatie contractuala cu ele. Si daca faceam o notificare printr-un avocat, tot nu erau obligati sa-mi raspunda. Evident pot sa-i dau in judecata pentru ca nu mi-au raspuns la sesizare dar sansele sa se judece o astfel de actiune sunt foarte aproape de zero, probabil ca actiunea o sa fie respinsa ca inadmisibila, iar cheltuiala si timpul pierdut imi apartin.

    Comment


    • #92
      Nu vreau sa fiu off topic, dar legea e pt toata lumea..eu am avut castig de cauza cu mai multe institutii publice si firme private..
      Eu nu vorbesc din auzite, ci din fapte reale, am avut mai multe contre si cu statul si cu privatii si dak am demonstrat ca am dreptate nu am iesit in pierdere.

      Comment


      • #93
        Originally posted by t0rquemada View Post
        Dacia nu a vĂ¢ndut 0,9TCe euro5(H4B400) cu gpl. Exista 0,9TCe euro5+gpl(H4B404) dar nu s-a pus pe Dacia.

        La 0,9TCe euro6 H4B408 e ăla simplu și H4B410 e cu gpl, după capele unora e același motor - e aceeași situație de la 1,2 16v D4F732/734(cu gpl).

        gpl = modificare fizică asupra motorului = pa pa garanție
        Deci exista 0.9tce cu GPL din fabrica, asa cum am zis si eu. Conteaza ca e sau nu pe Dacia?
        N-am zis ca-s identice, dar nici nu difera 50% dintre componente, sa fim seriosi.

        Ironii de 2 bani.
        BMW si VW au schimbat lantul de distributie la N47 sau injectoarele la 2.0tdi si la masini ce erau iesite din garantie pentru ca stiau ca marfa lor era slaba.
        Dacia sa vada ca au pus cuzineti de gips si sa recunoasca faptul ca e piesa lor de calitate slaba.
        Sunt curios cate mai pica in viitor, imi inchipui ca au comandat vagoane de cuzineti de aceeasi calitate.
        Last edited by mr.K; 4 February 2018, 19:29.

        Comment


        • #94
          Dar daca a fost greseala de montaj? Piesa in sine poate era conform, dar cel care a montat poate a strans vre-un surub mai tare si a blocat accesul de ulei.
          @eugen.rusu5 Daca tot ai desfacut motorul, mecanicul a analizat restul pieselor? Poate ai uzura puternica pe toate si aici sa fie de vina pompa de ulei, sau poate chiar filtrul de ulei.

          Comment


          • #95
            O problemă devine problemă de calitate nu de la o plĂ¢ngere, de la un incident (Ă®n care s-a modificat motorul). Să vedem pe forum aici dacă Ă®ncep mai mulți oameni să se plĂ¢ngă de motoare SCe distruse. Doar atunci poate K să susțină că este problemă de calitate.

            BMW a recunoscut problema Ă®n cauză atunci cĂ¢nd zeci și sute de clienți au Ă®nceput să aibă probleme la lanțul care era considerat "maintenance free" și plasat atĂ¢t de inaccesibil, Ă®n spatele motorului, sub parbriz. BMW și-a rezervat dreptul să refuze Ă®nlocuirea piesei pe cheltuiala lor dacă mașina nu făcea reviziile Ă®n rețeaua BMW.

            A BMW Ireland spokesperson said: “BMW had issued a ‘technical campaign’ to replace the chain tensioner and, if required, the timing chain in certain N47 engine vehicles produced between February 2007 and June 2008. This action was consistent throughout other European markets. It was only vehicles produced during this period that are subject to the campaign as changes were made in the production process from that date onwards. However, any customer that experienced an issue, or who had concerns, were advised to contact their local authorised BMW retailer. Beyond standard warranty, BMW operated a generous goodwill policy and any customer concerns were assessed on a case-by-case basis.
            “Understandably, customers hearing of an issue will be concerned and will need some reassurance that their vehicle will not be subject to a timing chain failure. If the car is not displaying any unusual running characteristics then there is no need to be concerned. Those people still concerned can see their nearest authorised BMW retailer to have the vehicle inspected.”

            That does not go far enough for many, however. BMW said that it issued a “technical campaign” rather than a full recall because the issue is not directly related to safety, and so it can deal with the issue case-by-case. Those affected claim that it is a safety issue, though, as the cars can fail without warning while the cars are being driven, and that it’s not a question of maintenance but of a specific manufacturing fault.

            Comment


            • #96
              Originally posted by mr.K View Post
              N-am zis ca-s identice, dar nici nu difera 50% dintre componente, sa fim seriosi.
              Dar probabil difera suficient cat sa faca diferenta pentru exploatarea in regim de GPL...


              Sent from my Mi A1 using Tapatalk
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #97
                Instalația GPL nu o montează fabrica, ci este montată ulterior de o firma partenera de lĂ¢ngă uzina. Intr-adevar, e nasol dacă pica cuzineții din cauza GPL-ului.

                Comment


                • #98
                  Eugen,
                  Este extrem de neplacut ce ai patit si este absolut normala supararea ta. Eu sunt curios doar daca inainte sa iei decizia ai intrebat la Dacia daca pe motorul tau se poate monta GPL. Nu stiu la cine ai pus instalatia dar din punctul meu de vedere n-as avea sub niciun motiv incredere in nicio firma de acest gen. Mai bine as da un ban in plus si apelez la reprezentanta. Daca se poate bine, daca nu adio. De la toate firmele astea primesti garantie doar pentru instalatia propriu-zisa nicidecum pentru motor.
                  Cat priveste garantia oferita de uzina este absolut normal sa pierzi garantia in momentul cand apelezi la altii pentru modificari. Chiar daca cauza defectului tau nu este datorata GPL-ului ci unui defect de fabricatie le-ai oferit pretextul perfect pentru refuzarea reparatiei. Ei nu trebuie sa demonstreze nimic. In clipa in care au deschis capota si au dat de o instalatie care nu a fost pusa de ei, adio si n-am cuvinte. Poti sa reclami unde vrei, poti sa-i dai in judecata, eu cred ca e degeaba. Nu am de unde stii daca si la alte marci e la fel, dar convingerea mea este ca toata lumea procedeaza la fel.
                  Totusi, daca te decizi sa lupti pana la capat, eu iti doresc succes.

                  Comment


                  • #99
                    Am mai scris..reprezentantele nu sunt abilitate sa monteze instalatii GPL.VC mi a transmis aspectul asta.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Citesti si te crucesti ce de reactii pot sa aiba unii pe aici, in legatura cu o actiune pe care un user a intreprins-o pe cheltuiala proprie, fara acordul constructorului (nici nu vad cum putea sa o obtina, dar ma rog).
                      Imi fac impresia ca unii sunt hateri din nastere iar altii citesc fara sa inteleaga; pai nene daca iti montezi GPL after o faci pe raspunderea ta, de ce sa implici constructorul?
                      Mai mult, nu se spune daca cei 17 mii sunt facuti in regim de oras (am o vaga banuiala ca a fost folosita pentru taxi masina), ce ulei a folosit, eventual faci si a analiza de ulei sa vezi macar unde ai gresit sau poate chiar nu ai gresit. Da' asa ce avem? O acuza fara niciun suport tehnic, relevant.
                      Cuzinetii sunt primele interne care sufera din cauza lipsei de ungere, nu din cauza GPL ului; nu-ti trebuie decat cateva clipe fara ungere si...finalul e previzibil. Unde ati mai vazut voi cuzineti sa reziste fara ungere?
                      Alta e povestea daca aflam ca ungerea deficitara e din cauza pompei de ulei; aici puteam implica constructorul.
                      Last edited by IancuMIC; 4 February 2018, 21:25.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Ar fi fost o chestie daca reprezentana ar fi constatat problema si ar fi dat in scris acest lucru..ori inteleg ca, pe langa montarea ulterioara a GPL-ului, motorul a fost desfacut si analizat in afara reprezentantei..
                        Sincer, as fi lasat acolo masina acolo sa se intruneasca comisii, supracomisii, etc....si, in paralel, apelam la alte institutii..poate se ajungea la un consens..

                        Comment


                        • Te crucesti cand vezi ce scriu altii, nu unii.

                          Omul a spus clar ca revizia a fost la reprezentanta, deci oloiul alora, recomandat de Dacia lu' peste prajit.
                          Originally posted by eugen.rusu5 View Post
                          La 14000 km s.a facut schimbul de ulei la reprezentanta la serus - nici nu vreau sa mai deschid vorba despre mecanici de la serus. Niste terminati.

                          D.......



                          Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
                          In 3000 de km, orice ulei proteja motorul. asa cum l-a protejat si pana la 14k.

                          Comment


                          • Nu stiu de ce si eu am senzatia ca nu avem prezentat tot adevarul:
                            tind sa-i dau dreptate lui prometheus.
                            Originally posted by prometheus View Post
                            Nu tin partea Daciei , vad ca asta se intelege si este total gresit , si uite cum incepe un flame pentru ca pur si simplu nu sunt lasat sa-mi expun propria opinie !!
                            Normal ca este de plans sa crape un motor nou la nici 20.000 km ,ceva imi spune ca nu sunt date toate datele problemei.
                            Eu as dori totusi sa aflam exact toata poveste, nu finalul.
                            Foarte ciudat ce s-a intamplat.

                            A lovit in palier in vibrochen si in lantul de la distributie.
                            Cuzinetul a lovit lantul de distributie
                            Last edited by IancuMIC; 4 February 2018, 21:43.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • De curiozitate, in ultimele minute am cautat pe net cateva firme care monteaza GPL. Am gasit chiar una care anul acesta a montat pe un 1.0 SCe si sustine clar si raspicat ca motorul nu-si pierde garantia dar nu specifica daca are agrementul Dacia sau RAR ci doar ca instalatiile puse de ei sunt omologate RAR. Daca chiar ar fi asa de ce nu pun si agrementele respective? O singura propozitie care nu implica nicio responsabilitate din partea lor este zero barat!
                              Parerea mea este ca cei doritori de asemenea instalatii trebuie neaparat sa intrebe in primul rand la Dacia daca si in ce conditii se accepta asemenea instalatii fara pierderea garantiei. In caz contrar, riscul este prea mare, cel putin din punctul meu de vedere.
                              Last edited by gabrieln1960; 4 February 2018, 21:48.

                              Comment


                              • Cred ca forja l-a pus in cap.
                                Pai asta micu nu cred ca face un bucuresti-constanta si retur cu 5000-6000 rpm.
                                Adunat si cu uleiul de palmier folosit de Dacia, s-a ajung unde s-a ajuns.

                                Un vecin taximetrist a facut 14000 in 6 luni si a vrut sa schimbe uleiul la reprezentanta, sa faca prima revizie, l-au refuzat pe motiv ca se fac reviziile la an sau la 30.000 km. Drept urmare, ieri pe soarele ala frumos, a schimbat uleiul si filtrul. Cum sa stai 30.000 km cu un ulei, oricare ar fi el ?

                                Ca si la stoicanu cu 22.000 km schimb cu dacia oil, normal ca s-a dus dracului lantul de distributie ...
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google