Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine, trepidatiile au inceput sa para undeva dupa 10k km, dar timid, si nici nu le-am dat importanta, si pe la 12k am activat modul eco, pentru ca mi s-a parut mai lina in schimbari. Timp de 3 sapt nu am mers cu masina, doar sotia care a avut eco activ, si cand m-am suit eu, erau destul de pronuntate. L-am dezactivat si nu l-am mai folosit de atunci, trepidatiile revenind la o intensitate mult mai mica, iar dupa revizia de 1 an (14k km) au disparut de tot, desi nu au facut decat resetarea de revizie.

    Comment


    • #17
      Citind ultimele posturi am cazut si eu putin pe ganduri cu TS4. In fiecare zi invat cate ceva si normal ca apoi apar tot mai multe intrebari.
      Impresiile si opiniile mele pana acum (21k km 1 an si vreo 4 luni). Nu am simtit trepidatii ale TS4. Nici o prea mare diferenta AC On/Off. Ce ma deranjeaza este subturarea (ex trepta VI aprox 70 km/h).
      Referitor la ce a spus Silviu eu "la talpa" 4 500 rpm am sesizat intarziere in schimbarea treptei superioare dar nu trepidatii.
      Mihai, dupa cum am simtit eu masina pana acum dezactivez S&S dupa pornire. Iar butonul ECO va fi permament dezactivat. L-am folosit in diverse ocazii, interevale de timp si stiluri de condus. Pentru mine nu aduce avantaje. Legat de revizie, prima am facut-o in aprilie (mai mult pentru schimbul de ulei). Placebo sau nu, am sesizat disparitia totala a lagului. Desigur ca pot fi mai multi factori. Dar acum (de cateva saptamani) a reaparut acest lag.
      Si colegul valioglu ca si alti colegi (acum imi vine in minte doar Stolniceanu de pe celalalt topic) au punctat diferentele intre transmisiile astea. Da, dar noi le avem pe astea (desi am condus multi ani si de celelalte). Se pare ca Easyr-ul asta, JS3s sau/si TS4, este mai gingas. Componente mecanice, soft, lantul cinematic, etc.. Multe necunoscute.
      Pana acum sunt multumit de alegerea facuta dar voi tine sub observatie (sper ca si sub control) TS4 asta.
      Last edited by Gil26; 12 October 2018, 17:55.

      Comment


      • #18
        Saptamana acesta m-am adresat si eu la service autorizat pe problema tremuratului, aprox 15K km. La mine acestea apar doar dupa ce circul destul de mult in oras, aprox 1h fara oprire, sau ceva mai mult pe exterior(pana se incalzeste destul de bine cutie / ambreiaj) la plecarea de pe loc ajutata de acceleratie. Acestea sunt induse la finalul ambreierii, nu cand cupleaza la inceput sau cat aluneca. Am patit-o sa tremure chiar si in treapta a 2-a, la deal.
        Reparatorul cere schimbare kit ambreiaj, inca nu am primit raspuns de la Dacia.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Si eu am trecut de 27k in weekend, sotia merge mai mult cu ea de vreo 2 luni si am sesizat si eu usoare vibratii cand debreiaza in tr 1 si 2, am incercat toate metodele de a pleca sa nu mai simt acea vibratie si degeaba. E ca si cum ar tinde sa plec cu mai fortat si cuplarea violenta o simt in planetara dreapta. Nu stiu daca acelasi lucru se simte si la voi dar asta mai patesc si la masina de munca...e manuala si are aproape 60k. Incep sa cred ca pica si mitul cum ca TS4 nu are probleme...

          Comment


          • #20
            Exact alea sunt simptomele. In mers bara la bara devin si mai violente si doar la cald.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #21
              Mda, are momente cand schimba primele 2-3 trepte mai urat ca un incepator pus pe o mașină cu un ambreiaj care tinr foarte sus pentru prima oara. Aia e.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cataIin View Post
                Saptamana acesta m-am adresat si eu la service autorizat pe problema tremuratului, aprox 15K km. La mine acestea apar doar dupa ce circul destul de mult in oras, aprox 1h fara oprire, sau ceva mai mult pe exterior(pana se incalzeste destul de bine cutie / ambreiaj) la plecarea de pe loc ajutata de acceleratie. Acestea sunt induse la finalul ambreierii, nu cand cupleaza la inceput sau cat aluneca. Am patit-o sa tremure chiar si in treapta a 2-a, la deal.
                Reparatorul cere schimbare kit ambreiaj, inca nu am primit raspuns de la Dacia.
                Dupa alte cateva investigatii suplimentare, cei de la Dacia au hotarat schimbarea kitului de ambreiaj care va fi facut la sfarsitul lunii.

                Comment


                • #23
                  Salutare!Si la mine se comporta la fel.Aceste trepidatii se simt la cald.Am 56K si la revizia de 60k sper sa imi schimbe kitul de ambreaj.

                  Comment


                  • #24
                    Am înlocuit kitul de ambreiaj pe garanție. La TS4, conform celor de la service volanta este cu masă dublă. Toata aceasta treaba presupune si golirea circuitului hidraulic. Dupa care trebuie, dupa montaj, "aerisit" (purjat - eliminat aerul din circuit).
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Si la mine trepidațiile apar la cald...la rece nu am probleme, am 30.000 km cu ea. Am sesizat ca apar si la cea manuala de la munca la 60.000 km. Den cate vad la TS4 apar la cald, la JS3 apar cand e motorul rece....

                      Comment


                      • #26
                        Am fost la service,cei de acolo spun ca trebuie inlocuit kitul de ambreaj si ca nu se schimba pe garantie

                        Comment


                        • #27
                          Atata timp cat cutia este robotizata si actionarea ambreiajului este facuta de un calculator programat de catre ei, ansamblul face parte din garantia masinii. Eu nici n-as sta la discutii cu ei pe tema asta.

                          Comment


                          • #28
                            Am fost si eu un service pentru schimbat placute de frana, actualizare software injectie pentru Euro6c (parca) si le-am sesizat si problema cu cutia de viteze. Suprinzator stiau despre ce este vorba, nici nu am apucat sa inchei descrierea ca m-a completat cel de la service.

                            Ei spun ca au facut acum o "procedura tehnica" si daca nu se rezolva voi fi programat la schimbarea kitului de ambreiaj. Acesti pasi sunt transmisi de uzina. Am si vazut pe deviz, mi l-au dat complet pana am ajuns sa platesc si l-am rasfoit.

                            In ce consta aceasta procedura tehnica: dezactivarea Stop&Start. Aparea si pe o foaie interna: Dezactivare SS. Am si observat dupa ce am ridicat masina ca nu mai intra SS deloc (tot timpul se aprinde martorul de inhibare SS, acel A taiat).

                            Am ridicat masina tarziu, putin inainte de terminarea programului si nu am avut cu cine sa stau mai mult la discutii. Doar telefonic mi-a dat mai multe detalii consilierul de service.

                            Maine revin in service (unele probleme minore nu au fost remediate) si am sa "comentez" ca nu functioneaza SS. Sa vedem ce zic. Bineinteles le voi cere si o copie sau un document cu toate modificarile facute la masina.

                            PS

                            Am lasat masina in service cu multiplexorul cuplat mufa OBD din cutia de acte (l-am uitat acolo). N-au zis absolut nimic. Inca :-)
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #29
                              bun s&s, asta... te scapa de juma` de litru "prin oras" si te-ncarca cu ambreiaje in afara garantiei...

                              Comment


                              • #30
                                @ Silviu. Actualizarea software injectie ai cerut-o sau ai fost instiintat de Dacia? Apreciez raspunsul pentru ca avem masinile cam din aceeasi perioada si motorizare (singura diferenta ar fi MCV si Sandero)
                                Si eu sunt OK cu cei din service dar au spus ca daca nu primesc de la Dacia nu pot face nici un update. Sincer nici nu stiu daca chiar doresc sa il fac. Deocamdata nu am probleme. S&S il dezactivez la pornire, ECO e dezactivat.
                                PS: Multumesc inca odata pentru informatiile despre multiplexor. Deocamdata nu l-am pus. Poate la primavara. Oricum cred ca este relativ referitor la garantie (asa cum ai spus si mai jos).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google