Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Silviu spune-mi te rog, dupa updateul la soft tot asa subturat schimba vitezele? Mie personal mi se pare ca masina merge extraordinar de subturat, ma trezesc uneori ca merg cu 70km/h in a 6a, la vreo 1100 de turatii. Vibreaza motorul si mi se pare foarte enervant, o trec in manual si o bag direct in a 4a.

    Comment


    • #47
      Acum sincer, vreo placere aveti la cutia asta? Merita din vreun motiv sa o cumperi? Daca vrei o masina cu cutie automata? Astept raspunsuri de la cei ce au condus-o macar un an...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #48
        Lvnatic, nu am simtit nimic schimbat dupa upgradeul de soft. Daca folosesti modul ECO merge foarte subturata dar in modul normal eu nu o simt subturata. Nu tin minte sa ma tina la 1100rpm in tr.6 la 70kmh, poate doar daca cobor un pod (nu are nevoie de cuplu), atunci am observat ca schimba treapta superioara ceva mai repede.

        mumus, mie imi place si am 1 an si jumatate cu ea timp in care am folosit-o 98% din timp in modul automat. Pe dCi este foarte ok. Putin cam scurte rapoartele ce duc la un consumul crescut dar accelereaza mult mai bine pe treptele 1-5 (am facut un test cu dci90, tot MCV 2017, dar cutie manuala). Din pacate, fiabilitatea este inca sub semnul intrebarii.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #49
          As fi curios cĂ¢nd faci revizia la 2 ani, sa ii Ă®ntrebi cate regenerari a făcut dpf-ul .

          Comment


          • #50
            Originally posted by mumus View Post
            Acum sincer, vreo placere aveti la cutia asta? Merita din vreun motiv sa o cumperi? Daca vrei o masina cu cutie automata? Astept raspunsuri de la cei ce au condus-o macar un an...
            Incep prin a cita un proverb foarte cunoscut : " tot tiganu-si lauda ciocanul" dar... incerc sa fiu obiectiv . Detin easy-r de cca un an si jumatate pe un Sandero Stepway . Am simtit primele vibratii pe la 4500 km , am schimbat discul ,placa si rulmentul la 15000km (parca) , ceva mai inainte am facut si update-ul softului cutiei. Am trecut binisor de 20000km , este iarna , frig , dar masina mea nu are probleme suparatoare nici la pornire motor si nici la initiere deplasare . Datorita pozitiei la parcare pornesc intotdeauna cu spatele (in mod automat) , nu vibreaza deloc . Apoi trec in manual tr.II-a si merg inainte timp de cca, 3-5 minute cu viteza redusa si turatie pana in 3000 ( sa se inteleaga ca schimb si a- III-a ) dupa care trec in automat. Masina nu vibreaza .
            Daca ar fi sa aleg din nou cred ca as merge pe acelasi model fiindca nici cutia manuala nu "da pe dinafara" de perfecta ce este si mai ales la greselile soferului.
            PS. Din raportul cost / beneficiu masina cu esy-r iese castigatoare ( cu toate detractarile)
            Last edited by georgstelsib; 9 December 2018, 13:03.

            Comment


            • #51
              Tu ai benzina sau motorina?
              Sa vedem după ce termini garanția, cate ambreiaje mai schimbi.

              Comment


              • #52
                Confirm(spusele cu tiganul...:-)).
                Lasand la o parte glumele eu foloseam aceiasi metoda ca cea descrisa mai sus de georgstelsib, inca de la primele tendinte de a trepida(aprox 800 km}. Este descrisa procedura folosita, pe topicul dedicat. Am aproape 20.000km si nici un kit de ambreiaj schimbat. In prezent tendintele de a trepida au disparut aproape definitiv. Acum doar incalzesc motorul aprox 2 min la prima plecare. Problema cu subturatul se controleaza foarte usor din pedala de acceleratie. Este intredevar foarte confortabil cu easy-r. Au disparut si problemele cu pornirea motorului la rece. Toate cele bune colegilor cu easy-r si nu numai si scuzati offtopicul, eu vorbind despre JS3 dar totusi easy-r.

                Comment


                • #53
                  @ mumus. Eu pe Sanderica (cu TS4) il am de mai bine de un an si jumatate. Inclin sa cred ca l-am "descusut" destul pana acum. Asa cum ai spus pe celalat topic fiecare cu pasarica lui. Eu se pare ca am un stol intreg daca pana acum am condus doar automate (asta a fost primul criteriu in alegerea unei masini, apoi motorul, etc...). Ce placere am avut la ele? in primul rand comoditatea. Probleme la cutiile astea? Doar la Corsa am schimbat actuatoarele (150 000 km din care vreo 40 000 km cu mine). Iar pe unele chiar le-am birjerit.

                  La 22 000 km TS4 asta chiar mi se pare OK. Zilele trecute chiar i-am cantat in coarne iar. Aveam un pitic cu fluxul si debitul de aer. S-a dovedit din nou placebo. Dar am incercat sa reproduc ce spunea Silviu mai sus legat de motor cald, crawl, acceleratie si trepidatii in diferite conditii. M-am jucat ceva timp si cu asta. Dar nu am reusit sa reproduc trepidatiile. Concluzia dupa acestea este sa las softul sa faca ce stie el (atat la AC automat cat si la robotizata) ca face mai bine lucrurile decat mine.

                  Poate cu un amendament. Cam ce a spus colegul Lvnatic Desi am talpa destul de grea si la mine apare situatia cand sunt in trafic sunt la 70 km/h in a 6 a si are vreo 1200 rpm. Logic ca motorul se chinuie si vibreaza. Daca mentii viteza ea nu schimba trepta si motorul ramane subturat. La mine situatiile astea apar sa zicem in max 2% din timp (si in general sunt date de trafic oricat as anticipa eu). Si de lenes ce sunt nici macar nu o trec pe manual sa retrogradez. De fapt pe manual am condus-o doar o data de proba sa vad cum este. Depinde de trafic ori accelerez, ori franez. Oricum nu ii lungesc prea mult timp chinul asta.

                  Si eu respect procedura de oprire si mai ales de pornire de la bun inceput si indiferent de temperatura exterioara (as aduga si la toate marcile de masini conduse pana acum). Diferenta fata de colegul georgstelsib cu JS3 este ca nu trebuie sa o trec pe manual. La mine e de ajuns "jocul" cu cele doua pedale.

                  La cum simt eu acum motorasul asta si robotizata asta cred ca ma vor sluji destul de mult si bine si sper sa evit cat pot problemele. Daca vor fi mici voi trece peste ele, daca nu, ma pot uita si prin curtile vecinilor (evident tot dupa automate).

                  C.Mike ma bucur sincer sa aud ca ai scapat de trepidatii.
                  Last edited by Gil26; 9 December 2018, 14:01.

                  Comment


                  • #54
                    Multumesc de pareri!
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #55
                      Si eu am un an si jumatate de condus TS4 si dupa 32.000 km cu toate chichitele pe care le mai are din cand in cand masina.
                      Nu regret ca am ales aceasta varianta.
                      Last edited by 77sky; 15 December 2018, 12:23. Reason: Punctuatia (sau lipsa ei) schimba sensul cuvintelor

                      Comment


                      • #56
                        Plecarea de pe loc in tr. II-a manual , urmare a patinarii prelungite, discul si placa / volanta ( sic folosesc femininul) se autocurata de la " shicleala" adunata in ziua precedenta , cand cuplarile s-au facut rapid cu patinare aproape inexistenta . Cand conduci pe o cutie manuala , ambreierile sunt mai putin optime si discul se autocurata , mai ales prin lipsa noastra de atentie la schimbarea treptelor. Uzura discului prin demararea in tr.-II-a ( easy-r) este nesemnificativa , raportata la solicitarile unei cutii manuale , mai ales de catre un sofer netalentat.

                        Comment


                        • #57
                          georgstelsib este posibil sa existe un strat la suprafata discului de ambreiaj care este oarecum mai pretentios la frecare cand este nou si care dupa un anumit numar de km isi schimba proprietatile ?
                          este posibil ca dupa un anumit numar de km volanta/volantul sa se "lustruiasca" conducand la o ambreiere mult mai lina?
                          Intreb deoarece eu nu mai am probleme cu trepidatiile, ceva s-a schimbat, merge superb easy-r si asta la temperaturi de pana la - 11 gr.
                          ​Sau poate fi si faptul ca motorul dupa un anumit nr de km "isi mai da drumul", eu evitand de la inceput trepidatiile acestea nu sau accentuat iar acum nu mai apar. Sper ca se inteleg intrebarle mele.

                          Comment


                          • #58
                            S-ar putea sa fie ceva de genul " oul lui Columb "
                            Este deasemenea posibil ca urmare a functionarii prelungite sase modifice compozitia ferodourilor ( sub actiunea temperaturii ridicate) si implicit comportamentul fizic . "Ascunse sunt caile mecanice."
                            Last edited by georgstelsib; 16 December 2018, 14:42.

                            Comment


                            • #59
                              Thanks.
                              O sa postez pe topicul dedicat JS3 continuarea.
                              Ar fi ok daca si postarile anterioare ar fi mutate acolo.

                              Comment


                              • #60
                                Erata : "Ascunse sunt caile mecanice." din postarea mea anterioara .Corect : " ascunse sunt caile mecanicii " .
                                asta pentru chitibusarii lingvistici .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google