Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by 2012 View Post
    Mi-a venit randul.


    Nu scapa nimeni, nu e vorba de lovit sau altceva, rugineste (multi nici nu stiu ca nu mai au suport acolo). E un material infect, subtire, netratat... solutie proasta ce ar fi necesitat rechemare.

    Solutia improvizata:
    Tot asa arata si coloana mea.Mi s-a intamplat si mie acum 2 luni.Prima data am sudat dupa intermediara si suportul iar apoi la 2 saptamani inainte de intermediara.Sper sa tina ceva timp tinand cont ca este sudata la reprezentanta.O coloana noua este 500 de lei fara finala.

    Comment


    • #47
      Si eu... rezolvat! Multumesc, colegii!
      Attached Files
      ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

      Comment


      • #48
        Si la mine s-a rupt acel suport (poza 1) dar s-a rezolvat asa (poza 2):
        Attached Files
        "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

        Comment


        • #49
          Problema universala, cred! Eu am legat cu sarma de inox si sta foarte bine!
          Mai bine sa-ti para rau ca ai facut, decat ca nu ai facut!

          Comment


          • #50
            La următorul schimb de ulei am să văd cum se prezintă şi la mine celebrul suport, precum şi întregul eşapament.
            Revin cu poze!

            Comment


            • #51
              din cate vad e posibil ca problema sa apara doar la cei cu benzina. ori difera evacuarea ori temperatura
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • #52
                O să mă conving peste maxim două săptămâni.

                Comment


                • #53
                  Ciclurile de incalzire- racire decalesc materialul din care e facuta evacuarea. Zonele cu sudura sunt cele mai sensibile la rugina. De aceea suportii aia sudati cedeaza primii.

                  Comment


                  • #54
                    Ţinând cont că la DPF regenerarea filtrului de particule se face la o temperatură de aproximativ 600 de grade Celsius, voi studia cu mare atenţie întreg eşapamentul.

                    Comment


                    • #55
                      Cand mi-a cedat sudura la camera aia de pe toba intermediara, Loganul se transformase intr-un Ferrari incrucisat un un Corvette. La sunet. Lumea ma intreba in gluma de ce vreau sa mai repar teava, unii se chinuie sa obtina acel zgomot.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Ampt View Post
                        Ţinând cont că la DPF regenerarea filtrului de particule se face la o temperatură de aproximativ 600 de grade Celsius, voi studia cu mare atenţie întreg eşapamentul.
                        stai linistit, alea 600°C sunt la iesirea din motor, in final la esapament nu se simte mare lucru. decat ca pute ca dracu

                        Comment


                        • #57
                          Chiar acum am descoperit si eu ca am aceasta problema, mi s-a rupt acel suport. Cred ca era inevitabil, masina se apropie de 5 ani. Stiti cumva un service in bucuresti unde as putea sa o rezolv si sa fie ok? Banuiesc ca la service autorizat nu ar fi de acord sa se adopte o solutie de compromis, ci ar recomanda schimbarea tobei.

                          LE: sau nu neaparat un service, cineva care are rampa si monteaza coliere.
                          Last edited by ZeosSupreme; 13 June 2014, 11:31.

                          Comment


                          • #58
                            Salut !
                            Te poti duce la atelierul Dacia de pe Nicolae Grigorescu.Eu acolo am fost, iar cu ocazia reviziei de 5 ani, mi-au si pus colierul ala.A costat in jur de 20-30 lei.
                            Au trecut 2 ani de atunci si toba sta la loc ei.
                            Sau, poti face si tu lucrarea asta cu 2 coliere.Numai sa ai o rampa ceva, caci altfel teoretic e imposibil de lucrat-
                            Last edited by derbedeu; 13 June 2014, 11:41.
                            Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Ampt View Post
                              La următorul schimb de ulei am să văd cum se prezintă şi la mine celebrul suport, precum şi întregul eşapament.
                              Revin cu poze!
                              Poze Eşapament de astăzi!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                Chiar de pare ruginit rau, sa stii ca tabla e groasa si rezista.
                                Partea care a cedat la mine e sudura dintre cele 2 dungi rosii. La ambele capete.
                                Parea impecabila , doar ca nu era. Cand mai ai ocazia, mai zgaltii esapamantul ca sa-i verifici soliditatea sudurii, sa nu te trezesti ca se desprinde cand treci peste vreo denivelare.

                                Suportii par ok.
                                Attached Files
                                Last edited by mr.K; 13 June 2014, 14:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google