Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by mr.K View Post
    Chiar de pare ruginit rau, sa stii ca tabla e groasa si rezista.
    Cand mai ai ocazia, mai zgaltii esapamantul ca sa-i verifici soliditatea sudurii, sa nu te trezesti ca se desprinde cand treci peste vreo denivelare.
    Suportii par ok.
    Exact lucrul acesta mi l-a zis şi mecanicul şi ...într-adevăr am tras un pic de ţeava de eşapament şi pare solidă, inclusiv în zona suporţilor.

    Comment


    • #62
      @derbedu. Merci de recomandare! am fost azi si am rezolvat. cost:30 ron

      Comment


      • #63
        Salutare,
        Un service recomandat in otopeni sau in sectorul 4 care sa remedieze aceste defecte ?

        Comment


        • #64
          Am un lighean ph2 pe benzina vechi de 5 ani luat de nou si din pacate s-a rupt si la mine toba acolo pe mijloc si vrea sa va zic ca nu am lovit masina pe dedesupt si nici nu am multi km cu ea. Nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez.... sudura sau coliere metalice? Ma gindesc ca la sudura dupa o perioada va ceda deoarece e temperatura acolo.

          Cred ca acea prindere cedeaza datorita apei care este aruncata de pe drum pe esapamentul incins.

          Comment


          • #65
            Eu am sudat-o cu flacara oxiacetilenica.
            Merge si cu coliere metalice.
            Daca te referi la prinderea aia.
            Ca nu e clar ce ti s-a rupt, vorbesti de toba, apoi zici de prindere.

            Comment


            • #66
              Sudura sau colier.
              Eu am ales sudura si nu are nici pe naiba. Tine foarte bine de mai bine de un an.
              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

              Comment


              • #67
                De prindere vorbesc.

                Am sudat astazi cu argon desprinsa in doua puncte (cost 50 ron); primul linga catalizator al doilea linga bucata de metal aproape de punte spate.
                Daca se mai rupea si de pe toba finala pierdeam pe drum evacuare
                Last edited by usr1; 23 December 2014, 23:08. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  Cam asa arata pe dedesupt.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    la service auto cobalcescu valea oltului, mi sa spus ca nu se poate suda si ca trebuie sa schimb toata ,,teava" (toba) ,pret ~700 lei.
                    asa ca am facut-o eu.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      eu am sudat-o la dacoserv. aia de la cobalcescu nu or fi inteles despre ce e vorba...

                      daca ma mai tine inca 6 ani cat a tinut din fabrica nu e bai.
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by MIHAI C View Post
                        la service auto cobalcescu valea oltului, mi sa spus ca nu se poate suda si ca trebuie sa schimb toata ,,teava" (toba) ,pret ~700 lei.
                        asa ca am facut-o eu.
                        Urmeaza camera de detenta, aia cilindrica de pe toba intermediara. E ruginita si va ceda sudura de la ambele capete, pe rand.
                        Cand se va intampla, acum sau peste 1-2 ani, nefiind stiinta exacta, schimba toba intermediara cu totul. Cumperi una care se fixeaza cu coliere. Sa nu cumperi ASAM, au din fabrica pori pe unde rasufla. O sudura de calitate te va costa cat toba, si tot niste ruginitura ai avea in continuare. Cand o sa cedeze, ai sa stii sigur, motorul o sa sune ca un V8.

                        Comment


                        • #72
                          eu am facut in colier in forma de patrat care vine in locul celui original,am pastrat doar prinderea de la cel vechi,poze nu am,dar o sa pun cat de curand.

                          L.E. mr.k pe langa sunetul de "V8" o sa il mai opreasca si garda .
                          Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Alex Matei View Post
                            eu am facut in colier in forma de patrat care vine in locul celui original,am pastrat doar prinderea de la cel vechi.
                            Dacă l-ai fixat cum trebuie, se rupe toba cu totul şi colierul tot la locul lui va rămâne.

                            Comment


                            • #74
                              De fixat e fixat cum trebuie,pentru ca dupa montaj am bagat mana si m-am apucat si am inceput sa trag de evacuare ca spartu si nu se mai misca deloc acolo. Sta fixa in colier,acum na poate peste 3-4 ani sa mai cedeze "urechea" aia pe care am sudato pe colier pentru a face legatura cu suportul dupa caroserie.
                              Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                              Comment


                              • #75
                                Am patit-o si eu cu ruperea acelui suport (am un zgomot/zornait de ceva timp la accelerare puternica). Momentan, a prins toba un amic cu niste sarma, si urmeaza sa merg sa sudeze prinderea la un meserias.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google