Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suport Din Mijloc Esapament

    A inceput sa se auda un zuruit dependent de turatia motorului asa ca m-am tot uitat pe dedesubt si nu se vedea nimic in neregula. Tragand de toba finala era clar ca atinge ceva metalic pe traseu. Am profitat de prima zi uscata, m-am bagat sub masina, am vazut ca era rupt suportul sudat de pe teava - care face prinderea elastica de caroserie - asa ca am pus un colier zdravan strans cu 2 suruburi de 6 (din cel pentru fixat tevile in perete). Evident ca ruptura a fost din cauza atingerii unei borduri sau pietroi pe la off road. M-ar interesa daca exista o metoda mai "elevata" de prindere, inafara sudarii care nu ma incanta deloc. Asta doar pentru amorul artei deoarece sigur nu se rupe acel colier, doar sa nu se vada aiurea la vreo inspectie tehnica.

  • #2
    Chiar crezi ca cineva se uita cum ti-e prinsa toba atata timp cat o ai! In afara de sudura nu ai ce face si la mine s-a rupt am sudat inapoi si asta a fost toata povestea!

    Comment


    • #3
      cred ca e mai durabil ce ai lucrat tu acolo , ca sudura oricum cedeaza iar in 1-2 ani . Deci las-o asa!
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        Eu am sudat acolo, la mine tija aia a fost scurta si nu o puteam prinde cu nimic, colierul in timp o sa capete joc.

        Comment


        • #5
          M-am gandit ca la sudare trebuie si meserie adevarata (si nu sunt artist la capitolul acesta) cand este vorba despre asemenea material dar si ca rugina o sa intre cu nadejde unde a fost incalzit. Cat despre joc, nicio problema: am spus ca sunt doua suruburi care se pot strange peste cateva luni daca observ ca se misca. Pentru cunoscatori, colierul respectiv are fileturi, pe care l-am dublat cu piulita pentru intarire si blocare.

          Comment


          • #6
            Atunci lasa-l asa, eu am dat 10-20 lei pentru sudura cu fir continuu (nu stiu daca zic bine).

            Comment


            • #7
              Daca nu tine ce ai facut tu acolo,cauta un meserias ce sudeaza in argon si sa curete bine acolo tot inainte .
              Si daca vrei sa fi sigur ca tine si nu mai ai probleme,poate sa iti faca si o intaritura cu platbanda sau altceva util.
              Nu are cum sa se mai rupa.
              Last edited by silviu8601; 3 February 2013, 20:32.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru comentariile perfect logice. Parerea mea este ca se poate inchide threat-ul. In definitiv, si-a indeplinit menirea de a lamuri o problema pana la capat.

                Scuze: thread-ul. Viteza e de vina.
                Last edited by albinoium; 4 February 2013, 13:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Pentru suportul de la mijloc mai exista o rezolvara, fara sudura pe esapament.
                  Am aplicat-o la cativa colegi de pe forum plus amici

                  -se cumpara una bucata colier de toba.
                  -se taie"L"-ul de pe suportul desprins (dar sa ramana tot in forma de L,dat jos toar tabla care se prinde pe esapament)
                  -se sudeaza "L"-ul pe colierul de toba
                  -Se prinde colierul pe toba si "L"-ul se baga in tambonul de cauciuc

                  Voila!!

                  P.S:Acesta este colierul: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...j3WUTjg9DC_cmQ
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • #10
                    Confirm spusele lui Matheo. Eu sunt unul dintre cei carora le-a facut "operatia" aia. Mi-a placut mai mult ideea lui, decat sudarea suportului pe esapament (adica asa cum au gandit-o cei din fabrica).
                    Last edited by vitriol; 4 February 2013, 13:41.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      Intreb si eu, cu ce sudeaza aia in uzina de nu rugineste iar sudura cu un aparat de genul asta nu este buna sau rugineste? Fiecare face ce vrea cu masina lui, eu aleg metodele mai simple si mai ieftine (am dat 10 lei unui tinichigiu). Oricum daca se buleste toba, cea noua vine cu tija ei.

                      Comment


                      • #12
                        Treaba e ca eu n-am atins toba, pur si simplu a ruginit si s-a desprins tamponul. Decat s-o sudez si sa rugineasca iar, am preferat varianta colierului.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          E drept ca au facut si aia din fabrica o sudura... parca le-a fost frica, 2 puncte amarate.
                          A mea s-a desprins dupa ce a intrat unul in mine.

                          Comment


                          • #14
                            Clar. Vad ca nu a fost o chestie singulara la mine, deci parerea mea ar fi ca, la auzirea unui zornait la anumite turatii, sa ne uitam si acolo, chiar la jumatatea masinii. Nu prea se vede la prima ochitura pentru ca este scobit fundul dar daca stim unde, vedem. Se vede mai clar dinspre partea dreapta a masinii, unde este si prinderea bucsei de cauciuc.

                            Comment


                            • #15
                              Intrebare pentru cei care au rezolvat problema prin sudura: ati scos bornele de la baterie?

                              Trebuie sa imi fac ITP luna viitoare si as vrea sa nu ma plimb aiurea..

                              Mersi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google