Lipsa Putere Laureate 1.6 16V Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poate e ceva subiectiv, ai avut astepteri prea mari ...gen caruta - racheta. Nu e asa. Fa rodajul, lasa motorul sa se aseze si apoi vei vedea diferente.
    Motorul asta e mai de turatie, cuplul la 3800 fata de 3000 la 1,4...asa ca in rodaj nu prea il simti.
    Diferenta cea mai mare eu am simtit-o cand am incarcat masina, daca la 1,4 ziceeam ca nu mai plec de pe loc ...la 16v se misca fara mari probleme cu 5 persoane si cu portbagajul plin. Si cu AC....si atunci am vazut despre ce e vorba.
    Fii multumit, ai luat cel mai potent motor de pe Logan...sau macar al-2-lea dupa E4. (timpii 0-100).

    Comment


    • #17
      Multumesc tuturor pentru opinii.
      Am asteptat cam mult de la masina asta. Am compartat-o cu celelalte masini pe care le-am condus de noi (le-am luat noi), si nu erau prea pricopsite (Oltcit 12TRS am mers 100000 km, Supernova cam 3000 km, Logan 1.4Mpi 50000). Toate au fost superioare asteia inca de la inceput. Nu au trebuit sa-si "dea drumul" prea mult. O sa scriu despre ce se mai intampla.

      Comment


      • #18
        Stai linistit... O sa fi multumit pana la urma Masina o sa traga foarte bine dupa rodaj, in caz ca nu e ceva defect la ea...
        MY CLA

        Comment


        • #19
          Fa un drive test cu unul la fel (de nou) si o sa vezi daca e vreo diferenta. Tind sa cred ca stii ce vorbesti si atunci inseamna ca e ceva cu masina... Parerea mea... Doamne ajuta...

          Comment


          • #20
            dupa ce termini rodajul, fa un test in tr3 80-120km/h. daca iese undeva la 6-7 secunde, fa testul cu 1.4mpi, sa vezi in realitate ce petarda e de fapt 1.4 si ce racheta il simteai tu 16v nu-i racheta, insa trage incarcat cu 3-4 persoane cum trage 1.4 fara sofer. asta daca motorul e in toate mintile.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Eu ma intreb asa - daca face omul reclamatie la OPC ca masina nu are 105 CP si cati-or-fi Nm, are vreo sansa sa obtina un test oficial si eventual banii inapoi daca masina are probleme?

              Comment


              • #22
                Si pe banii cui crezi ca se vor face testele? Trebuie sa dovedesti tu ca masina nu e in parametrii, nu ei...

                Comment


                • #23
                  si daca iese in parametrii? mai ales ca nu poti face testul pana dupa iesirea din rodaj. in cartea masinii scrie clar ca dupa 5000km motorul va livra maximul din ce poate. asta poate dura si un an, daca nu mergi mult cu masina. intre timp, singura sansa e sa mearga la service, sa se planga acolo, eventual cu timpi compararti intr 1.4 si 16v in regimuri apropiate de rodaj, gen reprize 2500-4500rpm. pt cei care zic ca motorul e de turatie, ca are cuplu maxim mult mai sus, de-aba la 3800rpm fata de 3000rpm la 1.4, tin sa le readuc aminte ca vorbim de 148Nm la 3750rpm versus 112Nm la 3000rpm, unde 16v are cam 125-130Nm. asa ca afirmatia "tre' turat mai tare" e total nefondata. inca din 2000rpm, 16v trage clar mai bine ca 1.4mpi.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Eu cred ca masina trebuie sa fie in parametrii declarati pe toata perioada de garantie. Deci, cumparatorul faceun test sau doua aftermarket, dupa care in functie de concluzii, ia legatura cu dacia. Ciudat ce spune omul... si trist in acelasi timp....

                    Comment


                    • #25
                      tu crezi, dar in cartea masinii scrie altceva. cui o sa-i dea deptate cei de la opc? tie, ca crezi ceva, sau fabricantului, care, pana la proba contrarie, spune negru pe alb ca de-abia dupa 5000km motorul va livra toata puterea?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        QED.

                        Acu' asteptam initiatorul topicului sa revina cu impresii dupa ce trece de 5000 km.

                        Comment


                        • #27
                          Eu v-am zis clar, sunt absolut convins de ce am simţit la 16v-ul meu, când era nou numai 16 16v nu ai fi zis că e, acum zburdă. Mi-aduc aminte când încercam să rup aderenţa când schimbam a doua sus în ture, adică veneam dintr-a-ntâia din 5000 de ture (sau mai mult) şi schimbat repede treapta 2, nu prea rupea aderenţa, iar asta pe la 6000 km în bord, de când am trecut de 10.000 km când bruschez la fel cu a 2-a zici că rupe planetarele, în aceleaşi condiţii, aceleaşi temperaturi exterioare, asfalt uscat.
                          Am fost şi la service, de 2 ori, cel de pe sălaj şi cel de pe valea cascadelor - preciziei (pe-acolo), cei de la sălaj mi-au spus că e prea strâns motorul şi să mai aştept, cei de dincolo la fel, a făcut o tură şi un şefuţ de acolo care are tot 16 16v şi a spus acelaşi lucru dar per total niciunul nu a ştiut să îmi spună clar că asta e sau nu asta e. Eu mă tot gândeam că nu se alimentează bine, ca la 1400. . Iar acum avem la mine 2 loganuri 1.6 16v în curte, aceleaşi dotări, luate de noi şi al meu e cel mai sprinten, oare pt că pe celălalt îl conduce cumnatămiu şi el e mai liniştit din fire? Iar al lui a tras binişor din prima zi.
                          Mai cu seamă că eu am simţit asta şi la un 1.2 16v. Acelaşi lucru.
                          Last edited by ionescu liviu; 26 November 2012, 00:41.
                          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                          Comment


                          • #28
                            Dupa cum se exprima unii colegi pe aici se inteleg niste chestii total aiurea si anume ca loganul 1.6 16 v trage de nou FOARTE PROST,,apoi PROST,,dupa 5000 de km trage BINE si mai tarziu dupa 10000 de km trage FOARTE BINE. Adica ar fi vreo 4 criterii de etichetare a unui logan luat de nou si pana iese din rodaj.
                            @Furtunat,,vad ca esti din Bucuresti,,vin-o pe la intalnirile noastre de Vineri seara si de Sambata la Sala Polivalenta. Acolo suntem mai multi colegi cu 16V. Mai mult ca sigur te putem lamuri daca loganul tau trage FOARTE PROST si daca trebuie sa te duci inapoi la astia la service sa iti remedieze problema. La intalnire ti se poate testa loganul cu un laptop cu DDT in care ti se pot vedea eventuale erori.
                            In continuare eu sustin ca un logan nou 1.6 16V nu poate trage FOARTE PROST. Poate o idee/doua mai slab..dar pana la foarte prost este o mica/mare diferenta.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              si daca iese in parametrii?
                              Ramane cu banii dati...
                              De aia am spus sa faca un drive test cu alta masina cu aceleasi dotari. Se prinde imediat de diferenta. Daca este vreuna... Doamne ajuta...

                              Comment


                              • #30
                                @Fyrestarter,,i-am zis mai sus...Vine la intalnirile noastre si nu-l costa nimic sa vada si el diferentele intre alte logane 16V. La intalniri i se pot vedea eventuale erori pe laptop.
                                Deci tot ce il costa,va fi benzina arsa pana la intalnirile noastre!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google