Canistra de Carbon??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uite o poza cum e pusa canistra carbon la mine la 1.6 16v E5.
    Am umblat acolo cind am montat claxoanele bitonale care se vad in poza
    Daca nu aveam loc pentru claxoane suprimam canistra aia fara nici un regret.
    De fapt am facut si probe de functionare a motorului fara ea si nici o diferenta, trebuiie decit astupat tubul care vine din galeria de admisiie ca trage aer prin el, trebuie ala astupat
    Si facuta o golanie ca da pana ecu simte lipsa ei
    Attached Files

    Comment


    • #17
      locatia o stiu, cum ziceam am mirosit-o. am verificat electrovana si cand se da comanda din clip face zgomot. ramane doar sa demontez sa vad ce e in neregula.

      Comment


      • #18
        Se poate desfiinta fara probleme de functionare la motor. Trebuie astupat tubul care vine din galeria de admisie, si pus in cupla de comanda canistra ceva pentru pacalit ecu ( o rezistenta de exemplu ) Tubul ala gros transparent de suprima si cel care duce spre rezervorul de benzina de asemeni se astupa.

        Comment


        • #19
          canistra carbon este pusa ia cu un scop pe masina,http://www.e-automobile.ro/categorie...ra-carbon.html
          poate se va gandii cineva sa scoata si motoru,sa faca economie de benzina si vorba aia,,,30 de minute miscare in fiecare zi,,,
          Attached Files
          „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

          Comment


          • #20
            Da, stim si noi, e pusa acolo cu scop antipoluare, una dintre multe alte chestii puse pe masini cu scopul de antipoluare, care decit ingreuneaza masina, adauga kg in plus fara influente benefice asupra functionarii motorului...Vezi catalizatoare, DPF si alte inventii fara de care motorul merge MULT mai bine fara ele decit cu ele ...
            Asa si canistra aia de carbon, pusa sa incurce locul, ocupa spatiu inutil.

            Comment


            • #21
              Salut! Am avut aceleaşi probleme cu mirosul de benzină în habitaclu.După verificarea circuitului de alimentare, a rămas singurul "suspect" canistra.Azi am înlocuit-o.La dealerul auto Meridian Vest.Scump.Dar măcar am săpat de miros.Greutatea ei nu contează, e foarte mică.În rest, nu comentez dacă merită sau nu schimbată.Zi frumoasă tuturor! P.S.Nu am AC şi merg cu geamurile deschise, aşa că mirosul mă dispera.

              Comment


              • #22
                bogdan_cr atunci de ce tiai cumparat masina cu aceste,,,chestii,,,
                nu era mai buna vechia dacie care mergea si cu tuica de prune facuta la Focsani
                „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                Comment


                • #23
                  Tuica de pruna este mai scumpa decat benzina

                  Comment


                  • #24
                    Cred ca am prbl cu canistra de carbon. Mic tacanit partea dreapta plus miros de benzina in masina si in jurul canistrei. Mirosul in masina se simte doar cand e ACul pornit si GMVul in treapta 2 de viteza. In treapta 1 nu. Foarte, foarte ciudat. Plus consumul a crescut cu cca 1 litru. Normal aveam 9.3-9.5. Acum am 10.2. Urban. Niciun martor in bord aprins.
                    Sigur e canistra. In iarna 2016-2017 am gasit dreapta spoilerului putin atins si spotul de ceata spart. Sigur a atins si canistra, iar acum da semne de moarte clinica.
                    Recomandari. Idei. Se poate repara? De la dezmembrari? Mai bine unul nou?
                    Last edited by Archangel80; 4 May 2018, 21:12.

                    Comment


                    • #25
                      Nobody?........

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google