Probleme Accelerare (sacadare, Ca In Jocuri)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Accelerare (sacadare, Ca In Jocuri)

    Salut,

    Trec direct la subiect:
    - Logan Prestige 2008, 1.6 16V, 114000 km
    - revizii la zi, distributia si pompa de apa schimbate (a 2-a oara) acum ~6000 km
    - filtru aer schimbat acum 2000 km, inainte de concediu
    - ulei/filtru ulei ar trebui sa le schimb in perioada urmatoare, avand 12000km cu cele curente
    - bujii schimbate o singura data, pe la 72000 km

    Problema:
    - Cand motoroul este incalzit, daca accelerez in treptele 2-3-4 (cred ca si 5, dar nu prea am verificat cu ea), la turatie un pic mai mica (1500-2500), demarajul este in trepte, parca ar sacada. Nu stiu cum sa descriu mai bine... se accelereaza, dar cu intreruperi, Dupa 3000 rpm, nu mai face probleme.
    - la rece, dimineata, pana la jumatea drumului spre servici, nu face nicio problema, apoi deodata, la un demaraj de la semafor incepe sa faca.
    - se manifeste si la relanti, la samafor in felul urmator: motorul merge rotund dar, din cand in cand (o data la cateva secunde), tremura simtitor, pierzand niste rpm

    Dupa cum am spus, i-am schimbat filtrul de aer inainte de concediu. In concediu am facut 2000 km in care masina a mers excelent. La intoarcere am alimentat cu benzina de 98-100, pentru ca am nimerit la statii peco sarbestei/macedoniene unde numai benzina de-asta aveau. De obicei pun doar de 95. Acasa am completat 1/2 de rezervor cu benzina de 95 romaneasca.

    Maine poimaine ma programez la service, evident, dar am vrut si parerea voastra pe acest subiect.

    Am gasit un topic cu o problema asemanatoare ce s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor.
    Last edited by DeusX; 31 August 2015, 09:10. Reason: Automerged Doublepost
    A fost: 1.4 MPI
    Acum: Logan 1.6 16v

  • #2
    Nu am aceeasi motorizare dar e posibil sa fie fisele. La fel am patit si eu, s-a rezolvat prin inlocuirea lor.
    sigpic
    !

    Comment


    • #3
      bujii sau bobina de inductie...verific-o chiar pe cea de la cilindrul 3, ca pe acolo curge apa en langa sprituitoare...
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • #4
        @vdmihai: K4M are 4 bobine de inducție "creion"

        @DeusX: Verifici ce a scris mariannn dar ai 50% să scapi doar cu set de bujii noi, cel mai probabil și bobinele de inducție sunt aproape de finalul vieții.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Am fost la mecanic.
          De vina a fost bobina bujiei de pe cilindrul 4 (cea mai din stanga cum stam cu fata spre motor).
          Am schimbar oricum toate bujiile, dar numai bobina aceea, pentru ca sunt prea scumpe sa le schimb pe toate 4 odata.
          Vedeti in imaginea atasata 3 din bujiile folosite. Cea din mijloc e cea care a fost afectata de defectarea bobinei. Restul aratau binisor, dar le-am schimbat pe toate pentru ca aveau oricum, 40+ mii km.
          Attached Files
          A fost: 1.4 MPI
          Acum: Logan 1.6 16v

          Comment


          • #6
            Este ce zice Marian este de la sprituitoare, furtunasele spalatorului de parpriz nu etanseaza bine si la actionarea pompei, lichidul se prelinge pe furtunas si curge pe acea bobina. Eu am remarcat din timp si am remediat problema dar cursese deja lichid si la inlocuirea bujiilor cea de la cilindrul 4 era ruginita pe langa izolator ca si la tine.
            O problema minora care iata poate avea consecinte neplacute. Rezolva urgent problema, altfel se va repeta.

            Comment


            • #7
              nu e constatarea mea, ci a altora!
              doar am aplicat-o la timpul ei...
              cert e a la socra-miu, bujia era deja ruginita, aproape nu mai avea hexagon.
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google