Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Răspunsuri tobe și tremurat

    Și eu am schimbat tobele la 16v.
    Intermediară am pus Borla din inox, 165 RON în 2015.
    Finală nu am mai găsit Borla și am pus acum 2 săptămâni una MTS, Italy, de-aia aluminizată, 200 RON.

    Cât despre tremurat, a mea a avut o problemă cu una din bobinele de inducție, care măsurată la rece părea bună și chiar funcționa....dar nu mergea probabil bine pentru că după o vreme începuse să-mi aprindă martorul antipoluare.
    Am fost la service și mi-a-nlocuit-o cu un NGK nou-nouț după ce a verificat în soft și a identificat cilindrul pe care probabil aprinderea nu se făcea OK, și de atunci merge brici.
    Motorașul pas cu pas la fel merge, cu acel cârâit chinuit.

    Comment


    • Dar cand iti facea probleme bobina, in mers avea vreun simptom? Tragea ok masina, intrerupea, consum mare, etc?

      Comment


      • Daca masina merge bine in rest, dă-i pace. Cat o sa stai la relanti? Te invit sa mergi cu un Subaru, sa vezi acolo relanti
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Aha, bun asa. Masina merge bine in rest, sunt doar acele spasme aleatorii la relanti si care se simt binisor, dar asa-s io mai minutios si-mi place sa mearga toate perfect, daca se poate. Oricum nu ma las, tot ma duc la cineva sa puna un tester si sa-mi verifice si bobinele.

          Comment


          • Am avut consumul mai mare și senzația că nu prea trage.
            Astea erau singurele simptome, dar nu puteam găsi nimic în neregulă care să fie cauza.
            Mă enervează mult că nu există o metodă de testare completă a bobinelor, la rece era OK, în mers funcționa (am scos alimentarea pe rând)..... dar cum a schimbat-o......totul normal, am recăpătat motorul fâșneț pe care-l știam.

            De știut: cred c-am mers un an și mai bine cu ea așa și nu am descoperit cauza, însă după un drum mai lung a-nceput să meargă prost, mi s-a aprins și martorul antipoluare și atunci am decis să rup pisica-n două și să merg la service.
            Last edited by Kavarnap; 12 September 2017, 11:54.

            Comment


            • tremuratul la relanti il am si eu,indiferent ca este rece sau cald.nu se aprinde nicun martor,dar daca accelerez brusc pana in 2000 ture si iau piciorul repede de pe acceleratie,se misca destul de urat motorul,ca si cum da in nas.Iar daca accelerez constant intre 5000 si 6000 ture,o simt cumva ca intrerupe sau se gatuie.Oricum,mie nu-mi pleca niciodata la prima cheie indiferent daca e cald sau rece,daca merg pe benzina sau pe gpl.Bujii noi originale renault cu 2 electrozi,benzina noua,motoras pas cu pas nou,senzor de turatie de pe cutie nou..si cu toate astea tot face treaba cu tremuratul si cu pornirea dimineata

              Comment


              • Eu am cercetat puțin și am văzut că pentru gaz sunt total contraindicate bujiile cu mai mult de un electrod.
                Am avut Denso K20TT, acum am Denso IK20TT și ralanti mai stabil și mers mai bun al motorului decât cu astea nu am văzut.
                Am avut pentru o scurtă perioadă cu 4 electrozi și mașina mergea infect.
                Dacă ai avea cum să testezi cum merge cu alte bobine și bujii, aș miza că acolo undeva e buba.
                Nu mai zic, niciodată nu am dat cheie să nu pornească.

                Comment


                • inainte sa schimb bujiile,am avut renault cu 1 singur electrod si la fel facea...

                  Comment


                  • Am gasit un clip facut de mine acum vreo 5 ani jumate (cand masina avea vreo 37.000 km, acum are 155.000 km) cu o repriza in treapta 3 de la 60-100 kmh. Atunci repriza se facea in aprox. 6 secunde (au fost doua incercari, masina nu avea GPL), iar acum am testat (pe GPL) si-s cam in 6,5 spre 7 secunde. O fi bine, o fi rau, cert e ca e mai rau ca atunci, si e si remapat motorul.

                    Comment


                    • Originally posted by animax20000 View Post
                      tremuratul la relanti il am si eu,indiferent ca este rece sau cald.nu se aprinde nicun martor,dar daca accelerez brusc pana in 2000 ture si iau piciorul repede de pe acceleratie,se misca destul de urat motorul,ca si cum da in nas.Iar daca accelerez constant intre 5000 si 6000 ture,o simt cumva ca intrerupe sau se gatuie.Oricum,mie nu-mi pleca niciodata la prima cheie indiferent daca e cald sau rece,daca merg pe benzina sau pe gpl.Bujii noi originale renault cu 2 electrozi,benzina noua,motoras pas cu pas nou,senzor de turatie de pe cutie nou..si cu toate astea tot face treaba cu tremuratul si cu pornirea dimineata
                      Bobinele și/sau garniturile de intrare și ieșire ale corpului-clapetă.

                      Câți kilometri are mașina?
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Solutia aia cu bobine separate e infecta rau la Renault. La altii merge bine, insa la Renault e pisu.

                        Recomand bobina clasica de Logan 1.4/1.6 cu fise de Clio RS. Bobina trebuie asezata intr-un loc cat mai ferit de caldura.
                        Imbunatatirea este demonstrata pe viu de un bun prieten care stie cu electronica la Renault !
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Daca am in vedere doar problemele semnalate aici pe acest forum legate de bobina clasica cum ii zici d.ta, versus bobinele tip creion, am senzatia ca nu e chiar asa.
                          In aceiasi ordine, nu prea am auzit pe multi ca au schimbat acele bobine; la 1,4, 1,6 au fost n cazuri de bobine crapate, cu punere la masa, intrerupte samd; basca fise schimbate pe rupte.
                          Eu am Beru pe k4m si n-am avut nici cea mai mica problema legata de aprindere.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Și a mea a avut Beru din uzină.
                            Acum are cu două mai puțin, și dacă mai pică vreuna sigur nu va mai fi Beru.
                            La service-ul care mi-a diagnosticat-o pe a doua defectă mi-au recomandat NGK.

                            Comment


                            • da-ne si niste detalii, la cati km au cedat cele 2 bobine?
                              si ce varsta are masina?
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • MCV 1.6 16v din 2009 (PH2).
                                Prima a cedat undeva pe la 37.000 de km (2012), a doua acum, la 91.000.
                                La prima aveam bujiile Champion din uzină, acum am Denso IK20TT.
                                Singura scuză pentru ca a doua să crape a fost un drum mai lung finalizat cu autostrada A1 în ritm mai alert, a se înțelege turații mai multe ca de obicei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google