Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    la mine este euro 5

    Comment


    • #47
      cu scuzele de rigoare, ca am intarziat cu raspunsul, se pare ca de vina pt evacuarea inegrita a fost sonda lamnda amonte cu defect intern (necitiind corespunzator, a rezultat amestec prea bogat, benzina nearsa , funingine etc...) mi-a fost inlocuita in garantie si sa rezolvat problema.

      Comment


      • #48
        foarte bine ca ai revenit cu raspunsul! eu unul ma bucur de faptul ca ai reusit sa remediezi pentru ca e clar ca nu era normal.

        Comment


        • #49
          mie mi.a spus un mecanic de la dacia ca se inegreste teava la viteza(turatie de 4000-4500) pt ca se curata catalizatorul. bujiile le am foarte bine arse, dar teava are funingine. daca merg la 3000-3500 ture, luceste teava, e ca in prima zi cand am luat masina noua. altul mi.a spus ca ar fi din cauza benzinei proaste... nu stiu pe cine sa cred, ideea e ca teava se innegreste numai la turatie mare, peste 4000...

          Comment


          • #50
            De cand o am a avut evacuarea inegrita, dupa 47k, este la fel. In rest nici o problema legata de motor sau consum de ulei. La ultima revizie a fost pusa si pe tester 2 ore ( la cerere ), nici o problema. In rest benzina si talpa,( in oras nu vede a 4-a, se incadreaza intre 2500si 3000, extern in depasiri 4000-5000 rpm ) consum mixt ~7%.
            Numa bine

            Comment


            • #51
              La 1.6 16v megane2 dupa 90000km teava era perfect curata.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #52
                megane 2 era doar E4. la logan E5 au fost multe plangeri legate de acest aspect. am observat ca si mcvul meu din 2008 E4 afuma esapamentul ca un diesel daca mergi distante scurte si la consum...
                se pare ca e un motor care cere si vrea sa ii dai. curva mica!

                Comment


                • #53
                  Scuze de off, al meu era euro 3
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #54
                    Ma bag si eu in seama pe aici, chiar daca nu mai am logan, dar ca fost posesor(7 ani) m-am lovit de aceeasi problema, daca e o ,,problema'' cu teava neagra. Am rezolvat-o relativ ieftin si comod printr-o asa zisa remapare(chiptuning). Imediat dupa operatiune am constatat ca urmele de funingine au disparut definitiv. Recomand o astfel de operatie, ea fiind benefica si pentru un consum mai scazut si un cuplu putin mai mare dar perceptibil. Cand am vandut masina teava era impecabila, la aproximativ 90.000 km.
                    Last edited by MARCI; 6 July 2015, 18:13.

                    Comment


                    • #55
                      la mine a fost fix invers. dupa "cip-cirip" tuning a inceput sa o afume ca la diesel. numai eu stiu cat m-am chinuit sa o duc inapoi la o versiune de uzina.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google