intercooler pe dci 65CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai tot pe tubulatura veche l am montat.

    are cineva idee daca la loganurile dci fie ele de 65 68 sau 85 poate aparea fenomenul de surge sau stall ? au vre o supapa ceva care sa previna acest fenomen ?
    Last edited by alessandro; 30 August 2010, 11:33.

    Comment


    • exista o limita de presiune care daca e detectat de ecu, intra in avarie. limp home mode sau cum dracu-i zice...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • marxule ... surgeu apare in general la alea care au clapeta de acceleratie din cauza inchiderii bruste a clapetei si a faptului ca aerul daca nu ar avea masinile blowoff ar merge inapoi in turbina .La clapeta electronica nu cred ca putem vorbi de inchiderea brusca ,nu stiu exact cum e fenomentul ,dar daca nu necesita blowoff inseamna ca nu se intampla fenomenul ,desi am vazut pe net mai multe definitii pentru surge ...
        Last edited by Cristi_Xp; 31 August 2010, 00:16.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • sa va spun ceva,sunt nou pe forum dar am logan dizel di 2005si fac taximetrie cu el,l-am schimbat cu unul 2006 full,tot E3.
          Primul era chel,l-am cipat,dupa cipare am facut cu el 100.000km,i l-am dat lui tata si l-am luat pe cel de acum,l-am cipat,i-am pus intercooler si e senzatie.
          Cipatul m-a costat 150ron,interc.200ron cu tubulatura.
          Trebuie atentie la tubulatura din plasti sa aiba pe ea senzorul acela gri care se afla pe iesire din turbo la cel de 65cp,sunt unele fara el si e mai greu de pus

          Comment


          • nu zau si cei cu asta acum trebuie sa ne vindem toti masinile??

            Comment


            • Dupa mult timp de asteptare am reusit sa-mi montez si eu intercoolerul .
              castiguri:
              -protejezi motorul la un eventual defect al turbinei(uleiul nu intra direct in motor)
              -castigi in jur de 10 km/h
              -si cred ca o accelerare mai buna datorita faptumui ca ai mai mult aer pe circuit
              -protejezi si turbina (la schimbarea vitezelor inainte turbina se oprea din scurt (circuitul de adimise mic)era mult prea fortata acum datorita intecoolerului are o plaja mai mare.
              costuri:
              -50lei intercoolerul putin stramb
              -tubulatura 70lei
              -pareta de custom in jur de 50lei piesele (siliconul rosu, teava de esapament, coliere de strangere). totul facut acasa

              in momentul de fata intampin o mica pierdere de ulei 1/2 picaturi la 1000km pe la imbinarea iesiri din intercooler cu furtunul ce duce in admisie nu reusesc sa-l strang bine.voi studia pb pe o zi mai calduroasa cand l-am montata era frig noapte si ma grabeam, apropo am observat ca picaturile apar cand alerg masina adica viteze schimbate la 3500-4000 daca merg pana in 3000 e curat

              PS:o sa vad si cu un soft de putere cum se comporta, acum merg cu unul economic prea scumpa motoina)

              Comment


              • Salut! La majoritatea celor care au intercooler curge cate o picatura de ulei la imbinarea de la iesire. De geaba strangi colierul (tubulatura este destul de rigida si nu etanseaza bine), ca tot va scapa, cel putin asa a fost la mine. Am pus putin mastic (dupa ce am sters bine locul) si am strans colierul, dar de atunci nu m-am mai uitat sa fiu sincer. O sa ma uit cu prima ocazie sa vad daca am reusit sa opresc scurgerea. Alta solutie sau solutii poate i-ti vor da colegii de pe forum care au mai patit, sunt sigur ca sunt destui.

                Comment


                • A mai pus intre timp cineva intercooler pe dci 65 cai?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google