Capacitate Baie De Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capacitate Baie De Ulei

    stie cineva precis cati litri de ulei sunt necesari la schimb?
    mie mi-a spus mecanicul ca intra 4.5 litri, ceea ce nu cred.am avut ford inainte de logan, tot diesel, insa 1.6 si intra sub 4 litri.
    multumesc pentru raspunsuri

  • #2
    Sall
    Eu am diesel din 2007 ,68 cai ,la mine intra fix 4 litri si 200 grame ,fara sa ma uit pe joja la schimb dar la motorul tau de 90 de cai cred mai mult ca sigur, ca tot aceias cantitate de ulei iti intra in motor si implicit in baia de ulei cum spui tu .

    Comment


    • #3
      Chiar dacă în Carnetul de Întreţinere al maşinii este trecută o capacitate de 4,5 litri, eu am pus în jur de 4,2 litri la fiecare schimb de ulei, maşina fiind cea din semnătură.
      Atenţie însă să nu pui ulei peste nivel, întrucât există riscul să distrugi catalizatorul.

      Comment


      • #4
        Carnetul de Întreţinere indică una, Dialogys indică alta.( motor "uscat" în care nu a mai rămas ulei).
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Ampt
          cum se distruge catalizatoru,tare sunt curios
          „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

          Comment


          • #6
            @vasile 66: Simplu, uleiul de motor pus în exces se consumă. Plus suprapresiune, plus ceva citit mai demult într-un manual de genul "do not exceed maxim oil level it may damage the cathalitic convertor".

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ampt View Post
              @vasile 66: Simplu, uleiul de motor pus în exces se consumă. Plus suprapresiune, plus ceva citit mai demult într-un manual de genul "do not exceed maxim oil level it may damage the cathalitic convertor".
              Mi se pare cea mai mare prostie ,sa se consume uleiul in plus ,de cine si cand stie acel cineva cand motorul ajunge la nivel ,deci vorbim sa ne aflam in treaba ,un motor care nu consuma ulei, NU ARE CUM SA CONSUME ULEI dar acel motor poate sa aiba alte defectiuni adica sa arunce semeringul de la palier si doar atat ,dupa aceea sigur acel motor o sa ramana fara ulei !

              Comment


              • #8
                Am mai spus că am citit într-un manual mai demult această atenţionare:

                "Atentie: In special la motoarele cu catalizator trebuie sa tineti cont sa nu depasiti marcajul maxim de pe joja. Acest ulei turnat in exces poate ajunge din cauza arderii incomplete in catalizator si poate provoca deteriorarea peretilor din metale nobile sau poate distruge in totalitate catalizatorul."

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valentin2005 View Post
                  Mi se pare cea mai mare prostie
                  Cind nu stii nimic,crezi ca le stii pe toate.Si eu am cazut in aceasta patima,si mi-a parut rau,ulterior...Excesul de nivel de ulei in motor,favorizeaza patrunderea unei cantitati marite in camera de ardere(fara a distruge simeringurile,neaparat),efectele resimtindu-se in afectarea catalizatorului...

                  Comment


                  • #10
                    Intra 4'5 litri ulei.
                    Cei care aveți dpf mare grija dacă băgați mai mult.
                    Ar fi vine sa aruncați un ochi pe Youtube la "diesel overun "

                    Comment


                    • #11
                      4,5 intra

                      Comment


                      • #12
                        Mie cam 4,3-4,4L mi-au fost puși la ultima revizie și marcajul era în dreptul limitei de sus (cum este și acum, după ~9k km). Din bidonul de 5L au mai rămas cca. 6-700mL.

                        Comment


                        • #13
                          Poate sa explice cineva, in cuvintele lui, cum se arde uleiul in exces, din carter? Exces insemnand o cantiate mica, nu sa umpli baia de ulei.
                          Tare sunt curios.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lenush64 View Post
                            Cind nu stii nimic,crezi ca le stii pe toate.Si eu am cazut in aceasta patima,si mi-a parut rau,ulterior...Excesul de nivel de ulei in motor,favorizeaza patrunderea unei cantitati marite in camera de ardere(fara a distruge simeringurile,neaparat),efectele resimtindu-se in afectarea catalizatorului...
                            @Lenus64 ,dupa 9 luni cu ajutorul colegilor am recitit postarea ta ,atunci cand ai postat chiar avusesem cu tine unele divergente si chiar nu te-am luat in seama dar acum dupa ce am recitit postarea ta imi dau seama ca nu prea inteleg logica ta ,tu cred ca nu sti pe unde circula apa(antigel ),uleiul si unde se afla camera de ardere si cam ce presupune ardere ,in nici un caz uleiul nu se arde in locul motorinei asta daca nu ai sarme in loc de segmenti ,cum favorizeaza ,e de la horoscop , dupa vreme ,la faza cu catalizatorul m-ai prins chiar nu stiu cum poate ajunge ulei pe evacuare

                            Comment


                            • #15
                              50-100 ml,consider cantitate neglijabila,dar un litru in plus poate fi considerat exces.Cine crede ca nu-i periculos a folosi un motor cu exces de ulei,asumindu-si efectele,poate incerca pe propria masina.De regula excesele de nivel ulei,sunt accidentale sau din nestiinta,efectele rasfringindu-se asupra simeringurilor,prin presiune creata in baie,presiune ce exista si sub piston,la coborire.Aceasta mica presiune anormala,duce la patrunderea in camera de ardere a unei cantitati marite,fata de normal,deoarece si motoarele noi au un consum de ulei acceptat(cu segmenti OK si nu sirme...)...Nu trebuie sa intelegi logica mea(e a unei femei si deranjeaza...),intelege cum functioneaza un motor si gata... Eu accept ca nu stiu o sumedenie de informatii despre motoare si nu numai,dar ma straduiesc sa nu jicnesc pe nimeni si accept orice sprijin atunci cind il cer...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google