uzura prematura a cauciucurilor spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • uzura prematura a cauciucurilor spate

    am constatat acum cand am schimbat cauciucurile fata ca am un cauciuc spate dreapta uzat in mod nefiresc.....mai exact pe exterior. Cine a mai intalnit acest lucru.....cine credeti ca se face vinovat? Nu am avut nici un accident.....
    sigpic

  • #2
    Nu ai facut un accident de care sa stii... E clar ca roata calca stramb. E ceva foarte in neregula acolo.
    numar secundele

    Comment


    • #3
      vrei sa spui ca eu sunt vinovat?
      sigpic

      Comment


      • #4
        Mergi la service sa masoare caderea rotii..

        Nu am zis ca ai fi vinovat.. poate te-a lovit vreunu in parcare exact in roata....orice e posibil.. poate asa a venit masina..
        numar secundele

        Comment


        • #5
          Ai luat vreo bordura vreo groapa sau mai bine verifica prezoanele vez is stranse cum trebuie nu cumva de la ele i problema de calca roata stramb.

          Comment


          • #6
            Mergi intr-un service (nu neaparat Dacia) sa verifice unghiurile de alunecare.
            Last edited by andrei; 1 December 2007, 23:22.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              masina a fost condusa doar de mine si nu am lovit nici o bordura....sa fi fost lovit intr-o parcare este imposibil atata timp cat capacele la roti sunt intacte.
              Inclin sa cred ca acesta este un defect de fabricatie,nedepistat [intentionat sau nu] cu ocazia reviziilor efectuate in perioada de garantie .Mentionez ca ultima revizie am efectuat-o la 20.000 iar acum am 25.000.Nu cred ca in 5.000de Km cauciucul s-ar fi uzat atat.Mai mult de atat ,ma sunat un coleg care are aceasi problema cu ambele cauciucuri spate

              am uitat sa specific ca la 20.000Km unitatea service a verificat unghiurile si chiar mi-au dat un formular cu ajustarile efectuate cu o garantie de numai trei luni....pot spune si numele unitatii service S.C DAREX AUTO S.R.L
              observ ca chiar pe partea dreapta au intervenit pentru ajustarea unor unghiuri care vezi Doamne au fost aduse la valorile nominale
              Last edited by andrei; 2 December 2007, 13:37.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Oricum rotile din spate au un unghi de alunecare normal pana in 10 grade daca tin bine minte (mai pe romaneste rotile stau putin / \ ).
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  mergi urgent la un service meserias. chiar si dacia, dar aia-s mai scumpi...ceva nu-i in regula cu mecanica spate.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    La ''mecanica'' spate, : dupa 60000 veti vedea ca virgula cauciucurile spate (de obicei pe interior, valabil 1.4 si 1.6, sa ma contrazica cine stie) sunt mai uzate ca cele de pe fata, valabil cazul fratelui (la 60k si-a schimbat caucicurule...mai mergeau)dar pe spate interiror erau uzate. Culmea! Asa-i? In Bocsa, (Seba stie) sunt multe taxi si mi-au confirmat ''plangerea''. La diesel se uzeaza uniform (Kormoran). Interesant uzare pe exterior...asta e poate ceva ''bai''

                    Comment


                    • #11
                      Daca sunt uzate pe exterior nu este bine deloc,sigur ai primit o lovitura lateral in roata.
                      LOGAN--> <--TOYOTA

                      Comment


                      • #12
                        eu as fi multumit sa ma tina gumele 60000km...iar ca se uzeaza spatele pe interior, iaca inca o asemnare cu bmw-ul prima asemanare e consumul, prima diferenta ca noi cu 1.6 consumam cat 2.0 de la bmw...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Dar bmw-ul nu are tractiune pe spate sau integrala? Caz in care mai merge sa se uzeze mai tare pe spate. Cat despre consum la 2.0 mai mare decat la 1,6 sunt mai multe cauze posibile:
                          1 tractiunea pe spate(sau integrala) este mai economica decat tractiunea fata.
                          2 motoarele de bmw sunt mai poluante tocmai pentru a consuma mai putin. De aceea si Greenpeace i-a luat la ochi.
                          3. Motoarele de bmw sunt mai bune decat cele de Renault.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            rocri, vorbeam numai de uzura pe partea interioara a anveklopei, din cauza pozitiei de lucru a puntii spate (cam asa: /------\)
                            ..."motoarele bmw sunt mai bunedecat cele renault"... hai ca-i faina ) de-aia a castigat bmw titlul constructorilor in f1? dupa ca s-au c...at pe ei 10 ani inca n-au castigat mare lucru, pe cand renault in al doilea an a luat campionatul. pe amsni de strada, probabail sunt mai bune, dar mai pretentioase. deci e discutabil
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Pai eu am spus cauze posibile. Poate o fi mai bun motorul de aceea consuma mai putin. In orice caz chestia cu sacrificatul poluarii este reala.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google