Nu Incarca La Relanti La Pornire Dar Daca O Accelerez Incarca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Incarca La Relanti La Pornire Dar Daca O Accelerez Incarca

    La pornire nu incarca la relanti[12,5v] dar daca o accelerez incepe sa incarce[14.3v]

  • #2
    Curea slaba, dioda arsa.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Da dar dupa ce o accelerez putin incarca si la relanti.Daca era o dioda arsa nu incarca !!!!!!!!!!!!!!

      Comment


      • #4
        Atunci, cred ca e vorba de regulator.
        ...
        Chiar nu va inteleg; ai o problema, spune frate tot ce ai de spus, sa ne dumirim si noi, nu sa ghicim; de cand e masina, daca s-a umblat vreodata la alternator sau curea, de cat timp dureaza problema, daca se manifesta intotdeauna in acelasi mod, daca nu, care sunt exceptiile.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Masina e din 2011 si anul acesat i-am schimbat distributia si cureaua de accesorii. Problema cu incarcatul mi-a aparut ieri dimineata cind am pornit-o am lasat-o la relanti sa se incalzeasca inauntru,am pornit dezaburirea ,aeroterma in treapta 3 si am deschis si inchis geamurile moment in care mi s-a oprit radioul si s-au aprins martorii de abs si airbag.Am oprit-o si cind am vrut sa o pornesc am ramas fara curent
          Last edited by ion_73; 6 November 2016, 14:44. Reason: ortografie

          Comment


          • #6
            Prea multi consumatori "din prima". Acum ca sunt temperaturi scazute e mai bine s-o lasi putin la relanti dupa pornire inainte sa pornesti si alti consumatori. Daca bateria e de cand masina nu e de mirare (are si ea o varsta ).

            Comment


            • #7
              Nu e adevarat ,la un alternator care incarca normal nu are de ce sa se aprinda avaria de incarcare, basca controlul ecu atunci cand sesizeaza mai multi consumatori.

              Comment


              • #8
                Nu s-a aprins avaria la incarcare ci alti martori [abs,airbag ,sonda lamda a inceput sa pilpiie]si s-a oprit radioul si atit ,masina mergea la relanti.Nu trebuia sa se aprinda avaria de incarcare daca era de la alternator??? Zic si eu.
                Last edited by ion_73; 6 November 2016, 16:15. Reason: completare

                Comment


                • #9
                  Stai putin ca nu inteleg; tu ai "realizat" ca nu incarca alternatorul, doar pentru ca ti s-au aprins alti martori, fara ca martorul baterie sa fie aprins?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Simtom de baterie moarta cu element cazut sau siguranta sau fire slabite pe circuitul de masa. De curiozitate, ce tensiune are bateria cu motorul oprit ? S-a resetat si ceasul de bord?

                    Comment


                    • #11
                      Cind am vrut s-o pornesc s-a luat curentul si bineinteles ca s-a resetat ceasul.Am masurat azi bateria si arata 12,3 v, am pornit-o dar la relanti nu incarca adica arata tot 12.3 v dar daca o accelerez putin arata 14.5.Sigurantele sunt bune iar firele nu sunt slabite.
                      Last edited by ion_73; 6 November 2016, 16:40. Reason: raspuns

                      Comment


                      • #12
                        Martorul baterie se stinge dupa pornire; ca asta nu inteleg?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Martorul baterie nu s-a aprins deloc

                          Comment


                          • #14
                            Baterie pe duca , totusi verifica si bornele de la baterie sa nu fie oxidate . E totusi posibil sa fi si ceva pe la alternator verifica si pe acolo firele.

                            Comment


                            • #15
                              In cazul acesta alternatorul genereaza tensiunea corect; problema e ca aceasta nu ajunge unde trebuie adica la baterie, fiind vorba de conexiuni incorecte; verifica starea acestora la bornele de legatura ale bateriei.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google