Problema Parte Electrica!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Parte Electrica!

    In primul rand nu sunt foarte in tema cu loganul!
    Am, o problema!
    Nu imi mai merge bricheta. Initial am crezut ca e de la siguranta, dar am schimbat-o si nu merge. SI din cate am citit pe un manuial bricheta este cumva legata cu radio. La radio am o problema. Si anume ca in momentul in care pun cheia in contact nu imi porneste radio automat (inainte imi mergea), si cand scot cheia din contact deasemeni nu se opreste!
    Ma poate ajuta cineva cu ceva?

  • #2
    in primul rand verifica mufele de la cdplayer, sa nu ai vreun scurt acolo. scoate cd-ul si vezi daca functioneaza bricheta bine (verifica in prealabil din nou sigurantele). daca merge, e de la cdplayer hiba.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Partea el la Loganuri ....nu stiu ce sa zic...dar stiu o gramada care au avut probleme...de ex ce am eu ...cand pun pozitia mi se aprind toate becurile in bord, dar mai putin consola de climatizare ...ce sa aiba ?

      Comment


      • #4
        Un bec prost in panoul de climatizare (ars sau contact prost). S-a mai scris de cca 100 ori daca cautai...

        Comment


        • #5
          stai ca nu inteleg cum se aprind toate becurile in bord...eventual se ilumineaza bordul, dar nu si martorii...sau!?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            e cum ai zis tu, si la ce i-am raspuns eu, unii au o gandire si o topica mai "aparte" si eu m-am straduit sa inteleg ce voia omul. Toate becurile (LED-urile) din bord se aprind odata cu alinierea tuturor planetelor din univers...sau inainte sa se arda definitiv placa.

            Comment


            • #7
              am o intrebare.....oare de ce mi se aprind inca doua gradatii la apa cand merg cu proiectoarele aprinse mai mult de 10min sau dc dau muz prea tare( am sub)?

              Comment


              • #8
                pentru ca alternatorul tau incarca non-stop, ca atare motorul are o sarcina mai mare de dus, si in mod normal creste si temperatura de functionare. Vezi sa nu ajungi sa mergi pe baterie daca consumul depaseste capacitatea de incarcare.

                Comment


                • #9
                  dupa cum a spus si detail, ai prea multi consumatori porniti, mare parte din curentul debitat de alternator mergand spre acestia. Astfel ventilatorul de la radiator nu mai porneste sau o face mai rar, motorul incalzindu-se mai tare. Se poate considera situatie de avarie, toata instalatia electrica fiind suprasolicitata. Iti recomand calduros sa reduci consumatorii, curentul costa (carburant suplimentar si uzura prematura la unele componente). N-am inteles de ce-ti trebuie proiectoare, e vara... nu prea e ceata nicaieri... Fa si tu economie de curent, be green.
                  Si nu uita, bateria trebuie sa fie tot timpul la peste 90% incarcata ca sa aibe sanse sa reziste cat a fost proiectata sa reziste. Deci umbla mai mult fara consumatori, sau mai bag-o la un redresor...
                  Toate cele bune...
                  Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                  Comment


                  • #10
                    io zic sa va folositi si ziua in amiaza proiectoarele, ca doar de aia ati platit pt ele cand ati luat masina si numai asa puteti ramane fara talon cand va intalniti cu garcea...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Seba, si bricheta am platit-o dar nu vreau nici in ruptu capului s-o folosesc Asta nu este un motiv de a porni proiectoarele. Si la intalnirea cu garcea... asta n-am inteles-o. Adica scrie in lege ca trebuie sa folosesc iluminarea "de ceata" pe timp senin, adica tot timpul? Eu stiam ca e obligatoriu doar pe drumurile europene sa utilizezi luminile de intalnire (adica faza scurta) indiferent de conditiile meteo. Nu ma pot obliga (fiindca n-au suport legal) sa utilizez proiectoarele nici macar pe timp de ceata, daramite cand e senin si imi bate soarele in cap.
                      Toate cele bune
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • #12
                        Pai Seba cred ca tocmai asta spune, de ce sa aprinzi proiectoare in alte conditii decat cele pentru care au fost destinate. Stiu ca iei amenda pentru folosirea luminilor de ceata daca le folosesti in alte conditii decat pe timpul ceatii.

                        Comment


                        • #13
                          Ai dreptate, am mai citit odata postul lui Seba si mi-am dat seama ca de fapt era ironic ;)
                          Toate cele bune...
                          Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                          Comment


                          • #14
                            daaaaaaaaa

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by razvancristea View Post
                              am o intrebare.....oare de ce mi se aprind inca doua gradatii la apa cand merg cu proiectoarele aprinse mai mult de 10min sau dc dau muz prea tare( am sub)?
                              Verifica cablul de masa sau pune unul mai gros. Mai poti lega un cablu in paralel cu cel existent. Poate sa dispara problema.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google