Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Curiozitate Electrica

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curiozitate Electrica

    Nu stiu nici cum sa o numesc, pentru ca nu am mai intalnit pana acum o situatie asemanatoare. Totul se intampla in momentul in care vreau sa-mi incarc telefonul la bricheta masinii. In secunda urmatoare se pierd toate posturile la radio, in oras fiind si nu pe coclauri unde semnalul este slab. Mentionez ca telefonul are o baterie de 3080mA si incarcatorul livreaza 2.1A.
    Cineva zicea ca este posibil sa fie consumul prea mare, avand in vedere ca si bricheta si playerul sunt pe acelas circuit si impart aceeasi siguranta de 15A, parca. NU stiu ce sa mai cred, pentru ca am incercat si cu alt incarcator putin mai slab si posturile se pierd partial( cele mai slabe).
    Daca aveti alte explicatii sau eventual o rezolvare va multumesc anticipat.
    DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.

  • #2
    la cuplarea oricarui alimentator in sarcina se produce un varf de curent (cadere de tensiune) suficient de mica cat sa nu se arda siguranta, dar suficient de lung cat sa cada tensiunea de alimentare a cd-playerului si sa-si piarda posturile, setarile de egalizator, etc, daca instalatia e proasta si cd-playerul e un fel de petarda afra fitil banuiesc ca nu-i cazul de fata, iar faptul ca ca se pierd posturile slabe are legatura mai mult cu parazitarea(bruiajul) frecventelor radio de catre oscilatorul sursei in comutatie din alimentator, nu are 100% legatura cu caderea de tensiune. ai probabil o sursa buna ca putere, dar filtrarea e varza, izolarea rf a sursei e inexistenta si de aici tot soiul de balarii.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Exact, nu m-am exprimat corect, poate. Nu pierde posturile din memorie ci nu le mai capteaza si nu aud decat un fasait continuu in boxe. CDPlayerul este un Alpine CDE-173BT si incarcatorul este Promate.

      In cazul asta instalatia masinii este slaba? Potcorecta cumva neajunsul?
      DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.

      Comment


      • #4
        nu instalatia masinii e problema, ci alimentatorul. sau poate playerul are partea de radio instabila/sesibila. cand auzi fasaitul in boxe, chopperul alimentatorului de telefon fie nu e deparazitat, nefiltrat, neecranat (cam toate chinezariile sunt asa). ai o varianta sa deparazitezi bricheta sau playerul cu un filtru dublu-pi, sau macar unul d eretea (de-ala cu 3 condici, de se pune pe motoarele ac). in mod normal un filtru pe alimentarea playerului, gen asta sau ceva mai evoluat, ar trebui sa te scoata la liman. ideea e ca daca in general sau mai pregnant se intampla cu alimentatorul tau, ar trebui sa vezi cu un osciloscop pe ce frecventa ai cea mai mare problema si se face filtrul opreste-banda centrat pe frecventa aia, sau de banda cat sa acoperi primele 3 armonici ale purtatoarei dominante scapate de oascilatorul sursei. o varianta mai ieftina, dar care nu da neaparat rezultatul final scontat e sa incerci ecranarea alimentatorului. cumva sa pui alimentatorul intr-o cutie metalica, cu carcasa legata la masa masinii (- de la bricheta e perfect) si vezi cum se comporta, eventual mai dai 10-15 lei pe-un filtru deparazitor auto (eu zic ca-i o suma de care la o adica te lipsesti chiar daca nu da rezultate, fara prea mari sacrificii).
        ps: cel mai ieftin (si ca bani si ca timp si ca volum de munca) e sa invelesti alimentatorul in banda adeziva de aluminiu, pui un fir de la masa la bandajul de aluminiu si vezi daca se imbunatateste situatia, apoi treci la cutia de izolare si filtre. ideea e ca fara niste teste (cu masuratori ar fi si mai fain) nu prea gasesti o solutie de-aia "all-in-one-wonder"
        Last edited by Seba; 19th May 2017, 12:05.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Interesant este ca alimentatorul telefonului este din metal, aluminiu cred, pentru ca per ansamblu este foarte usor. Cu toate astea voi incerca mai multe alimentatoare, inclusiv unul pe care am pus ochii de ceva vreme cu functie fastcharge 3.0 de la Qualcomm, ca si telefonul este tot pe USB3.0 Type-C cu fastcharge. Poate ca la 85 ron este ecranat si filtrat.
          DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.

          Comment


          • #6
            eu zic sa-l probezi in parcare, daca nu merge, sa-l dai imediat inapoi la magazin.
            poate ca nici alimentatorul nu e ok, poate n-ai nici filtru la player, poate ai si vreun contact aiurea la firele de la bricheta; raman la parerea ca trebuie facute niste verificari, apoi testat un alt alimentator (dar nu cumparat sa ramai cu el si sa-ti faca tot asa), dupa aia mai vedem, mai intrebam...eu as incepe cu filtrul, daca nu ai cumva unul deja la player, chit ca nu rezolva, e mult mai ieftin si cu siguranta nu strica socoata.
            prespun totusi ca rf-ul a hiba, dar nu-i de exclus nici bruiaj in alimentare. un rf asa puternic incat sa bruieze posturile slabe are mari sanse sa produca oscilatii si in alimentare. acum, sa nu crezi ca rf-ul ala e pe 100MHz, mai degraba pe frecventa intermediara din demodulatorul fm al playerului (zeci de KHz).
            Last edited by Seba; 19th May 2017, 13:29.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              iti dau eu ceva bun,o priza usb pe care sa o alimentezi in paralel cu bricheta
              Attached Files

              Comment


              • #8
                La Emag am retur in 30 de zile, deci pot proba fara griji. Si zilele astea voi verifica firele si conexiunile de la bricheta.
                Gaboneygg, multumesc de oferta dar nu prea as vrea sa gauresc consola sau alt element. Cu toate ca produsul tau il stiu de ceva vreme din tutorialele de pe net, nu cred ca va suporta telefonul meu. Sa il incarce in timp ce este folosit. Adica fara Qualcomm fastcharge compatibil charger, nu am sanse sa obtin ceva.
                DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.

                Comment


                • #9
                  eu n-am mai intalnit problema asta, recunosc, dar in weekendul trecut am facut 1200km cu telefonul la incarcat, alimentataor de 1.5A, de-ala ieftin, 20 lei sau pe-acolo si n-a fasait radio-ul, aveam si datele si gps-ul pornit pe telefon. zic sa nu excludem total nici playerul, desi e "firma" si n-ar trebui sa faca fente.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Azi am posibilitatea sa imi inlocuiesc playerul cu altul de la un prieten sa vad daca este el de vina sau instalatia masinii. Si am sa pun incarcatorul in masina lui pe playerul meu sa vad si varianta asta.
                    Revin cu update.
                    DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.

                    Comment


                    • #11
                      Cu siguranta este player-ul (ma rog 90% sigur este el).
                      Iar plaier-ul tau daca nu-i fake...sigur are o problema (de regula este un condensator pe partea de filtraj...din cauza caldurii la care este supus...condensatoarele electroliticie au obiceiul sa se supraincalzeasca, sparga si curge electrolitul din ele...scazand la 0 capacitatea...adica aparatul ramanand foarte sensibil la variatiile de tensiune).
                      Cum zicea si seba, in momentul in care conectezi ceva la priza, apare o cadere de tensiune (foarte scurta)...si daca firele sunt prea subtiri, au o rezistenta mare...prin urmare curenti mici...caderi de tensiune mari
                      P.S. Incearca sa pui un condensator de 1000 microF in paralel cu alimentarea lui...si vezi daca mai face. Dar asta doar de test...aparatul trebuie reparat.

                      P.S.S Se mai reseteaza ceva prin masina? Mai ai ocazional senzatia ca-ti plapaie un led ceva prin masina? Sa nu fie acumulatorul. Pe langa faptul ca tine curent pt pornire, acumulatorul se comporta ca un condensator (incarcarea lui de fapt este in impulsuri, chiar daca din alternator iese curent continuu...el nu este constant, el iese sub forma de impulsuri...iar acumulatorul practic se comporta ca un condensator)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by COSTAS_EXD View Post
                        Cu toate astea voi incerca mai multe alimentatoare, inclusiv unul pe care am pus ochii de ceva vreme cu functie fastcharge 3.0 de la Qualcomm, ca si telefonul este tot pe USB3.0 Type-C cu fastcharge. Poate ca la 85 ron este ecranat si filtrat.
                        Vezi ca QuickCharge 3.0 (banuiesc ca la asta te referi) foloseste voltaj dinamic (3.2v -> 20v). Sa verifici adaptorul sa fie de calitate. Ce marca/model este?
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #13
                          daca e filtrajul din player dus, ar trebui sa baraie/fasaie si cand asculti muzica de pe cd/stick si incarci telefonul. daca doar pe radio face, s-ar putea sa nu fie vina filtrajului din alimentare. oricum, filtru de deparazitare ar fi ok sa-ti pui.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            @Seba de regula filtraje sunt pe alimentare, De acolo se desprinde pentru etajul dep utere, electronica adiacenta si pentru procesor. Deci ai trei.
                            Procesorul...poate duce la blocarea lui sau a unor module din el (daca nu are un minim de filtraj).

                            Una peste alta...eu zic ca este ceva neinregula cu maneloplayer-ul

                            Comment


                            • #15
                              dar de ce face doar pe radio? ma rog, asta am dedus eu din ce ne-a spus, banuiesc ca pe cd nu face. ampliful e comun, procesorul de sunet e comun, alimentarea unora dintre modulele astea e comuna (nu faca astia alimentari separate pentru radio, pt sd-card, pt cd...ca iese prea scump)..."tricky", cum ar zice un coleg
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google