Probleme Pornire Logan 1,4 GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire Logan 1,4 GPL

    Buna ziua,
    Am mai bine de un an de cind am probleme cu pornirea masinii.Dimineata cind ii pun contact se opreste si pt. a porni,trebuie sa ii fac 4-5 porniri pt a o lua.Totodata trebuie sa accelerez scurt de citeva ori pt. a putea porni.Asa imi face la prima pornire dimineata,pe urma porneste dar trebuie sa stau 2-3 min cu motorul mergind si dupa aceea sa pornesc in caz contrar merge in suturi parca nu ar fi alimentata.Dupa aceea merge normal.Am fost la un mecanic mi-a schimbat la clapeta de aer motorasul sau sistemul care o actioneaza asta ca sa nu scrii cine stie ce timpenii;a curatat regulatorul de turatie;a fost o schimbare pt. o perioada scurta;anul acesta am schimbat si clapeta de aer cu una sh de pe o masina care mergea fara probleme,am etalonat-o la un service dacia.Acolo mi sa spus sa merg pe o benzina aditivata ca s-ar putea sa fie injectoarele pe benzina cu depunere.Am mai facut un plin de benzina si am pus un aditiv si am mers numai pe benzina.A fost o imbunatatire a pornirii dar cum am inceput sa folosesc gpl-ul incet incet problemele cu pornirea au reaparut chiar daca foloseam si cca 5l de benzina la un rulaj de cca 40-45 l de gpl.
    Cind am schimbat butelia de gpl la service-ul unde am facut schimbu lmi-a spus ca am uzura aproape de limita minima la injectoarele de gpl.Deci mi-au facut si un reglaj pe calculator.Am oferit si aceste date pt. a-mi oferi un sfat pe aceasta tema avind toate datele.
    Acum nu stiu ce sa ii mai fac si poate ma ajuta o idee data pe forum.
    Last edited by horia100; 26 August 2018, 17:54.

  • #2
    De la o vreme și mie uneori îmi pornește greu (trebuie să dau de 4-5 ori la automat ca s-o ia). Asta de când am început să merg mai mult pe GPL. Am observat că lucrul ăsta se întâmplă când o las mai mult cu botul în deal și spatele în vale.


    În fine, legat de problema ta, pornirea se face pe benzină. Deci dacă ai sau nu injectoarele de GPL uzate, e irelevant în această etapă. Cel mai probabil, și la tine și la mine, este că benzina tot stând în rezervor se învechește și își pierde calitățile. Nu mai alimenta cu benzină până nu ți se aprinde martorul de nivel scăzut.

    Mai degrabă injectoarele de benzină să aibă probleme. Încearcă să mergi pe benzină undeva la drum întins, pe vreo autostradă, cel puțin vreo 10minute la 4000rpm, ca să le mai cureți.

    Poți să pui și o diagnoză pe ea (pe calculatorul de benzină, nu de GPL) să vezi dacă ai erori.

    Comment


    • #3
      Acum pun benzina numai de 50 de lei si aia aditivata si alimentez cind sunt pe rosu.Deasemenea am pus si un flacon de aditivi intr-un plin de benzina.Cred ca si benzina este cu probleme deoarece tot am mai schimbat locurile de unde pun deoarece la ITP au iesit parametri cam mari si mi sa spus ca este din cauza benzinei.
      Totusi este cam dubios faptul ca incepe sa mearga cit de cit acceptabil dupa care iar am probleme.Si asta numai la pornire in rest merge normal.
      Last edited by 77sky; 10 September 2018, 07:15.

      Comment


      • #4
        O altă posibilitate ar fi să fie pompa de benzină cu probleme, să nu mai amorseze cum trebuie.

        Comment


        • #5
          regleaza culbutorii...e necesar

          Comment


          • #6
            Am rezolvat in mare.Intii am curatat pompa de benzina,avea mizerie,am crezut ca o sa isi revina dar nu ;asa ca la 2-3 zile am schimbat si pompa.Acum porneste din prima si nu se mai opreste dar nu imi place ca la inceput pina se incalzeste parca nu merge normal.O sa mai insist la mecanic sa vada ce este.
            Majoritatea au asociat problema mea cu infundarea injectoarelor si de fapt era pompa de benzina.Am mai schimbat si clapeta de aer deoarece initial au crezut ca acolo este problema.Multumesc pe aceasta cale pt. ajutor.

            Comment


            • #7
              Tot nu am reusit sa rezolv complet ,poate mai primesc sfaturi.Acum o luna am mers la a;lt mecanic deoarece celalalt era ocupat sau poate se saturase.Am mai avut o supapa care nu lucra corect a umblat acolo.Problema care persista este ca atunci cind este rece se aprinde martorul care imi indica ca sunt probleme la motor si trebuie sa o las 4-5 min. sa se incalzeasca fiindca in caz contrar merge in suturi,nu are putere.La ultimul mecanic la care am fost,meserias vestit in motoare a spus ca nu stie ce sa ii mai faca,a fost la 2 electricieni si au verificat-o cu testerul,acum ii indica clapeta de aer cu probleme la unul din ei desi aceasta a fost desfacuta ,inlocuit motorasul cu surub fin,inlocuita clapeta cu alta de pe un logan la care aceasta a mers.Dupa parerea lui din punct de vedere mecanic este totul ok.A mai reglat ambreajul,acceleratia se misca mai bine dar ramine problema la pornire.Cind dai cheie porneste din 400 turatii dupa care creste la 1500,se aprinde martorul de la motor si turatia scade incet.Banui ca ar putea fi o automatizare care este defecta si testerul nu o depisteaza sau o depisteaza ca fiiind din alta zona..Si un amin cu un W....spunea ca are aceasi problema dar merge asa.Poate sa mai confruntat cineva cu aceasta problema si imi da o idee

              Comment


              • #8
                Originally posted by nudabuzzzz View Post
                regleaza culbutorii...e necesar
                e "reglati" corect , la rece ?
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  salut.si la mine a inceput sa porneasca o idee mai greu acum.dar porneste la prima cheie oricum.se gandeste 2-3 secunde dupa care merge normal.culbutorii nu i-am reglat de 20000 km de cand am gpl iar inainte nu cred ca s-au reglat de vechiul proprietar.masina are acum 147 mii.deci cam aia ar fi problema.

                  Comment


                  • #10
                    Poate mai sunt o serie care se intilnesc cu aceasta problema doresc sa le ofer solutia pt. cazul meu si eventual poate fi si un punct de plecare pt. ei.In sept. 2019 am inlocuit injectoarele de gpl si masina si-a revenit in parametrii normali.Deci a fost uzura injectoarelor de gpl ,ceea ce a dus la atitea probleme ,inclusiv si la imposibilitatea reglarii corecte a functionarii motorului ,se simtea la toba de esapament un miros urit de sulf plus erorile din bord in sensul ca se aprindea becul de avarie motor si celelalte probl. enumerate mai sus.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google