Problemă Motor 1.6 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă Motor 1.6 Mpi

    Salut.Dupa ce am fost la vreo 3 service-uri și problema nu s-a rezolvat,am zis ca poate gasesc raspunsul aici.Deci,mașina pornește bine la prima cheie,se tureaza ok cand e rece si apoi scade treptat în ture.Problema apare atunci cand merg constant in orice treaptă,adică merge in șuturi la orice temperatură a motorului.Am schimbat bujiile,fișe,aprindere,corp clapeta,reglat culbutori,verificat pompa de benzină,schimbat garniturile de la galeria de admisie.In bord nu se aprinde nici un martor iar țeava de eșapament este afumată.Nu mai știu ce sa mai schimb la ea...are 175000 km si e din 2004.Din cauza mersului in șuturi,nu pot merge normal ci numai in turatii si automat si consumul de benzină e pe măsură. Dacă aveți ceva idei va sunt recunoscător. Toată stima.

  • #2
    Si benzina proasta poate fi o problema. Zic si eu... Ai zis ca ai verificat "aprinderea", asta a inclus si bobina/bobinele?
    Last edited by Fanez; 1 November 2018, 17:12.

    Comment


    • #3
      Benzina am pus de peste tot...tot asa face.Nu stiu daca are vreo legătură dar imi pulsează luminile indiferent de turatie motorului.Am schimbat si bateria si am verificat si încărcarea si este ok.Este posibil să fie o legătură?

      Am pus benzină de peste tot si tot asa merge.Pe lângă asta,imi pulsează luminile indiferent de turatia motorului si nu am gasit cauza.Am schimbat si bateria,am verificat incarcarea si este ok.Este posibil ca din cauza asta sa meargă motorul in șuturi?

      Imi cer scuze că am scris de 2 ori..
      Last edited by 77RIN; 1 November 2018, 19:03. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Am pățit și eu odată așa pe vreme umedă, aveam fundul bobinei de inducție fisurat (n-am văzut decât când am dat jos bobina) și îmi intrase și apă în compartimentul motor.

        Alte posibile cauze pe care trebuie să le iei în calcul: senzor de turație de pe volantă murdar sau defect, catalizator înfundat.

        Ah, și vezi și filtrul de aer, asta e simplu de verificat: scoate capacul și filtrul propriu-zis și mergi așa, vezi dacă face la fel.
        Last edited by alex_z; 2 November 2018, 12:06.

        Comment


        • #5
          In primul rand eu as verifica ,desface toate legaturile la masa( baterie sasiu masina). E posibil sa ai
          O legatura slaba sau corodata si neasigurand o masa stabila asta ar putea explicatia faptulca iti clipesc becurile in bord.
          Cureaua de la accesorii este buna te ai uitat sa nu patineze pe fuliua alternatorului?Daca fulia prezinta luciu metalic pe fundul canalului unde lucreaza e posibil sa fie uzata si sa patineze. Ea de obicei lucreaza pe laterale. Sunt curios ce problema ai gasit. Spor la treaba si succes in gasirea problemei.
          Last edited by dumibr; 3 November 2018, 10:55.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Fanez View Post
            ... Ai zis ca ai verificat "aprinderea", asta a inclus si bobina/bobinele?
            N-ai raspuns. Ai verificat? (nu mai stiu daca 1.6 16v are o singura bobina ca 1.4 sau are 4 bobine)

            Comment


            • #7
              Are 4 bobine din cate stiu, cel putin eu la megane asa aveam, dar daca moare o bobina simptomul este urmatorul: sub 3- 4000 rpm masina trage foarte sacadat si prost, cu relanti instabil. Nu se poate circula asa, adica se poate, dar nu e deloc placut.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                1.6 mpi are o singura bobina, 1.6 16v are 4.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • #9
                  Din cauza sondei lambda poate da oare erori dinastea?
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Cureaua este noua.Nu patronează pe iulie.Nu am avut timp sa verific legăturile la masă...daca era sonda lambda se aprindea martorul in bord.Urneaza sa înlocuiesc pompa de benzină și rampa cu injectoare.Eu tot bănui că trage aer fals pe undeva. O sa fac rost si de o altă galerie de admisie.Am sa le iau prin eliminare.Multam de sfaturi...dacă o sa descopăr buba vă anunț

                    Comment


                    • #11
                      Si tot nu ne-ai spus daca ai schimbat sau nu bobina de inductie.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat-o și pe aia odată cu fișele si bujiile

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google