Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pana la urma nu ai scapat de demontat bara, eu am avut noroc ,avand mainile mai subtiri au incaput sa desfac cele doua suruburi de jos.
    Last edited by GFN; 4 May 2015, 12:10.
    Captain of the black pearl

    Comment


    • #92
      Buzescu, pana la urma, se umbla (demonteaza) si la vreo conducta de AC?
      "Se sacrifica" freonul din instalatie ptr. inlocuirea fuliei sau nu e cazul?

      Comment


      • #93
        Nu, nu se deschide niciun circuit, nici cel frigorific, nici cel al direcţiei asistate !
        Am slăbit doar cele două şuruburi de fixare a compresorului pentru că altfel nu se putea desface şurubul din dreapta-jos de prindere a alternatorului; exact deasupra acestui şurub, la nici două degete de el este o tulumbă de pe traseul frigorific.

        GFN, exact la ce tip de Logan ai făcut tu operaţiunea asta, te rog ?
        Last edited by ibuzescu; 4 May 2015, 17:27.
        sigpic

        Comment


        • #94
          Originally posted by ibuzescu View Post
          GFN, exact la ce tip de Logan ai făcut tu operaţiunea asta, te rog ?
          Sa ma corecteze colegul @GFN daca gresesc, dar masina la care a schimbat fulia a fost fostul 1.6 8v / 2005.

          Comment


          • #95
            Cu AC ? sau 1.6 au toate AC ?
            sigpic

            Comment


            • #96
              Acu' de ce esti tendentios?
              Bineinteles ca si la 1.6 existau aceleasi 3 modele mari si late, ca si la 1.4.
              Loganul colegului @GFN avea si AC, vezi primele 2-3 foto (compartiment motor) din postul lui:
              Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


              Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?

              Last edited by 77sky; 7 May 2015, 13:33.

              Comment


              • #97
                Ei, nu am vrut să insinuez nimic, pur şi simplu nu ştiam şi în plus, nu îmi pot imagina cum i-au intrat mânuţele pe acolo. Într-adevăr, se vede clar din poze, are AC. Dibaci tare GFN !
                sigpic

                Comment


                • #98
                  Nu-i bai, mai glumim si noi.

                  Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?

                  Comment


                  • #99
                    Linkul tău nu duce exact la fulie dar am înţeles ce întrebi, te referi la fulia INA de 1.5dci la 185 lei. Observ că are alt cod intern de fabrică decât a mea, dar codul constructiv ar trebui să fie acelaşi şi anume 535 0105 10. Iată, ataşat, fulia mea.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • da, scuze ptr. link, exact la fulia aia ma refeream.
                      asta din pozele tale pare identica cu aia de care am intrebat.

                      Comment


                      • Mai mult ca sigur că este identică, în fond e descrisă acolo ca "Fulie Alternator Logan 1.4, 1.6 Mpi, 1.6 16 Valve, 1.5 dCi INA".
                        sigpic

                        Comment


                        • Asadar si prin urmare, am schimbat si eu fulia alternator si fulia arbore cotit. ODO 176.000Km

                          Fulia alternator nou montata este exact modelul folosit si de Buzescu, s-a potrivit perfect. Mersi ptr. info, mi-au fost utile!

                          Fulia veche, inlocuita, prezenta uzura caracteristica, cum a specificat si colegul si in plus in interiorul ei (dupa desfacera partii cu hexagonul) exista sub forma de reziduu, o pulbere fina neagra (banuiesc ca e vorba de cauciuc / neopren etc). Oricum, viata lunga e clar ca nu mai avea.

                          Pe de alta parte, dupa schimbarea fuliei arborelui cotit, aceasta nu mai fuleza ca cea veche (am avut ceva transpiratii , sa nu fie problema din axul arborelui, sa fie deformat, desi teoretic n-ar fi avut de ce) si acum transmisia functioneaza perfect.
                          Era sa uit, totodata, cu operatiunile astea, am schimbat (din nou, dupa numai cca. 7000km si aspect aparent ca nou) si cureaua de accesorii, fiind mai catolic decat papa.
                          Cateva foto reprezentative:
                          Attached Files
                          Last edited by Kojak; 13 May 2015, 10:37.

                          Comment


                          • Şi eu am schimbat cureaua de accesorii cu această ocazie, felicitări !
                            sigpic

                            Comment


                            • Ca idee, cureaua de accesorii ai pozitionat-o pe fulia de alternator, lasand liber dintele dinspre interior (motor), la fel ca si la fulia de servo?

                              Comment


                              • Quite so !
                                şi de asemenea pe fulia compresorului.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google