detalii tehnice pt incepatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am mers cca 1500 km cu totul resetat. Am oprit la Mol in Ploiesti sa bag niste benzina si sa verific presiunea roti. Cand am pornit la drum dau sa vad autonomia si observ cu stupoare ca totul e resetat de la zero. In afara de kilometrajul general si cel partial care se reseteaza automat la 1000km, restul erau la zero. De la ce ar putea fi acea resetare???

    Comment


    • #77
      am o intrebare (mai de incepatori) pentru cei care au scos maciulia de la schimbator.are vreun secret?am incercat sa o scot tragand de a in sus pur si simplu,nu se clinteste.

      Comment


      • #78
        am si eu o intrebare pentru cineva care se pricepe: pompa de benzina, atat timp cat motorul merge, merge si ea? daca da, la capacitate maxima sau in functie de turatie sau altceva?
        multumesc!

        Comment


        • #79
          Pompa este in functiune in tot timpul cat motorul este pornit; de pornit porneste odata ce pui contactul.
          Turatia este constanta iar debitul este gestionat de un regulator de presiune.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #80
            vreau sa modific un motor de volvo 2000cmc pe benzina cu injectoare mecanice(care se deschid prin presiune) la care nu mai lucreaza injectia!
            vreau sa atasez un carburator de dacie 1.4!
            problema este ca aerul intra prin partea de jos a galeriei! ca in poza!
            daca as construi un fel de U ca in poza pe care sa atasez caburatorul de dacie, ar merge? ma gandesc sa nu se adune benzina in acel U.
            ce parere aveti?
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Mi se pare mult mai simplu sa tai acel stut pe unde intra aerul si sa-l rasucesti cu fata in sus, la 180 de grade.
              Sau poti decupa o zona din partea superioara a galeriei si montezi o flansa (talpa de carburator) de papuc 1,6 cu carburator in doua camere.
              Parerea mea....

              Comment


              • #82
                problema este ca nu pot sa-l pun sus pentru ca atinge in capota! de fapt nu mai pot sa inchid capota daca il pun sus!
                m-am gandit sa decupez galeria in partea de sus, dar nu incape pt ca nu se mai inchide capota!

                Comment


                • #83
                  Am inteles!
                  Nu m-am gandit ca e asa aproape capota....
                  Macar poate in lateral sa indrepti stutul ala, la 90 de grade.
                  Dupa cum ai aratat in poza, cu cotul ala in forma de U nu cred ca e o idee buna.....poate ramane acolo benzina, cum ai spus si tu.
                  Totusi motorul se incalzeste in functionare si exista riscul unor detonatii necontrolate.

                  Comment


                  • #84
                    am achizionat o bieleta antirasturnare in vederea inlocuirii celei de pe masina , se monteaza intr-un anume fel sau nu conteaza cu care parte in sus sau in jos?
                    bieleta e asta
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      Nu contează, o poţi monta în oricare din cele două moduri.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #86
                        eu zic totusi ca partea mai groasa se monteaza catre spatele masinii si partea mai mica catre motor.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by edee View Post
                          am achizionat o bieleta antirasturnare in vederea inlocuirii celei de pe masina , se monteaza intr-un anume fel sau nu conteaza cu care parte in sus sau in jos?
                          bieleta e asta
                          Partea notata cu 1 se prinde pe cutia de viteze, prin intermediul unei piese de legatura, iar partea notata cu 2 pe o traversa fixata de caroserie.
                          Attached Files
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #88
                            Se monteaza mai usor daca vechea bieleta o demontati cu intaritura sa cu tot (pentru cei cu probleme la nimeritul gaurilor )
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • #89
                              n-ati inteles , eu am intrebat cu ce parte in sus sau in jos ca ca am vazut ca scrie ceva un cod pe o parte unde e sigla renault si alt cod pe alta parte , in rest sunt la fel , cu ce parte e spre cutie si ce parte spre motor nu intampin probleme )) problema e ca bieleta asta e diferita si oricum ai intoarce-o e la fel , oricum va multumesc pentru efort
                              Last edited by edee; 3 July 2013, 23:02.

                              Comment


                              • #90
                                Tu n-ai citit postul meu? Am pus o sageata, ceea ce inseamna ca partea care se vede acum, va fi orientata in jos, spre coloana de evacuare; capisci?
                                Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google