Filtru De Aer Sport, Evacuare Sport...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru De Aer Sport, Evacuare Sport...


    Buna! IUn o saptamana imi vine si mie masina(abia astept) si deja ma gandesc daca sa dau comanda de un intake(filtru de aer sport + tubulatura inok) si o toba finala de inox Borla...
    Intrebarea mea e... Sa ma apuc acum asupra iernii sa ii modific filtrul, sau sa astept pana la vara, sa mai traca ceva km?
    Modificari nu am de gand sa-i fac la tehnica decat intake, o evacuare completa inox(45mm sau 50mm... ce sugerati) cu tot cu un catalizator(nu vreau sa am probleme la itp cu noxele) si eventual o suspensie un pic mai sport(nu prea joasa ca ma mai duc si pe la tara cu masina)...
    Nu caut cine stie ce putere, daca merge un pic mai bine sunt multumit(personal eu am vrut motorul in 16v, dar nu mai aveau asa cava pe stoc, iar ca sa bage in productie, nu mai prindeam programul remat...).
    Modificarile vor fi pe plan estetic, deci daca mai stiti si pe altii care comercializeaza bodykituri pt ph2 in afara de cei de la Pilot, primesc sugestii...
    Apropo... Cei care aveti acest motor de ceva km... cum se comporta?
    sigpic
    Show your car off in public, ride her hard in private...
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

  • #2
    raspunsul meu este sa nu te apuci deloc. cu evacuare dupa catalizator si filtru sport sau admisie nu obtii decat zgomot.

    vezi ca exista threaduri unde se discutra despre asa ceva

    Comment


    • #3
      Asteapta sa ai macar 50.000 km (atunci incepe sa dea putere super) .Eu am pus caz,si dupa ce am mers cu gaz,dupa o perioada a inceput sa accelereze "mai tare decat inainte pe benzina?" ,si acum daca dau pe benzina e si mai furioasa,ca atunci cand mergi pe gaz,e doar gaz.ul si pistoanele cu uleiul,si cand merge pe benzina se mai amesteca putin uleiul cu benzina ,si acum am detoxifiat motorul si trage mai tare ,ca e spalat. Eu am euro 4 1.6 8v

      Comment


      • #4
        pe la 50.000km iti mai da 10 cai

        Comment


        • #5
          de unde 50mii frate?
          Eu i-am facut resoftare la a mea la 20mii de km, apoi evacuarea cu tot cu serpi axa etc si in prezent are 45mii de km....cred ca peste 5-7mii de km o sa mai castig o masina pe 400m)
          Si sa fiu on-topic.Ca sa simti ceva in plus la cuplu, rapiditate ori scapi definitiv de catalizator ori montezi unul mult mai permisiv, metalic.Catalizatorul masinii e ca un nod in papura d.pd.v al performantelor.
          Dar nu stiu cum se va comporta euro5 fara catalizator...
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #6
            ...euro 2
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Scuze ca 'dezgrop' topicul. Ma bate gandul sa schimb filtrul original cu unul K&N sau Green...si nu vreau sa renunt la carcasa originala. Aveti idee daca s-ar simti vreo imbunatatire? Am auzit lucruri bune despre cele K&N pt carcasa originala...
              Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

              Comment


              • #8
                dar de ce nu vrei sa renunti la carcasa ? in carcasa aia poti sa pui si mama filtrului, nu se simte nimic.
                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                Comment


                • #9
                  Ai incercat asa ceva?
                  Dupa cate stiu eu...carcasa are rolul ei. Anume...e conceputa pt un cuplu bun si pe ture joase
                  Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                  Comment


                  • #10
                    daca vei scoate cutia de rezonanta va urla frumos cand vei accelera mai puternic.

                    Comment


                    • #11
                      da, pai si 1.4-le tare bun cuplu are pe ture joase
                      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                      Comment


                      • #12
                        kubala...nu mai bine iti vezi tu de treaba ta? am pus o intrebare, cine stie raspunde, daca vrea, cine nu, nu.
                        Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                        Comment


                        • #13
                          Eu ti-am raspuns, au zis-o si altii (si cunosc cazuri pe alte masini ceva mai puternice decat loganu de 1.4 cu filtru din-ala green si e degeaba, nici macar sunet, nimic), in carcasa aia care isi ia aer din spatele farului poti sa pui ce filtru vrei, chiar si fara filtru, nu se va simti NIMIC , pana dai banii pe un filtru green din-ala pui admisie de inox cu filtru conic, care se mai simte putin ... Eu ti-am raspuns frumos, te-am intrebat de ce nu vrei sa renunti la carcasa, dar daca esti arogant, asta e
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu care dintre noi a fost mai arogant. Nu vreau sa se considere flame...deci multumesc pt opinii...si astept daca mai are cineva si altceva de zis...eventual din experienta proprie.
                            Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                            Comment


                            • #15
                              salut,am montat eu pe logan de ceva vreme tubulatura si cu filtru,putere nu pot sa zic ca are in plus...dar sunetul este frumos la accelerari puternice...logan 1.4 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google