liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu vs astra h gtc 1.6 16v 1-0
    si vs astra g 1.6 8v 84cp 2-0...sincer s-a tinut foarte foarte bine , soferul foarte bun . eu mai aveam o persoana in dreapta , avea cauciucuri de iarna iar el era singur in masina . pe a1a pleca putin mai bine , pe a2a il ajungeam si pe 3 il depaseam lejer...cand ii dadeam a4a era mult in urma.

    Comment


    • eu vs audi a4 2002 1.9 131cp 1-1 egalitate ...conteaza cat de bine plecam

      Comment


      • ulciorul nu merge de multe ori la apa
        eu vs passat b6 2.0tdi 140cp cu evacuare 0-2 ...o infrangere umilitoare pentru mine fiindca toti puneu baza pe mine si se asteptau sa il ard ) dar nu a fost tocmai asa cum ar fi trebuit , am plecat si foarte prost de pe loc ...incep sa imi pierd indemanarea . ce-i drept nu a fost diferenta mare intre noi , mai putin de jumatate de masina la 120 la ora .

        Comment


        • eu vs audi a3 8P 2.0tdi 140cp stock cica ... nu stiu verdictul inca dar sa zicem ca m-a facut
          mai avea pe cineva in dreapta care filma , am plecat amandoi la fel de bine , am luat avans pe a1a si a2a dar pe a3a il simteam cum venea din spate si m-a depasit foarte putin iar cand i-am dat a4a l-am luat eu...dar nu stiu daca m-a lasat sau nu

          Comment


          • Originally posted by grigu32 View Post
            ideea era ca la pornire desi imi patinau mie rotile eram cam egali ca-mi sarea direct turometru de la 3000 la 4500+ si uneori ramanea spre 5000 sau urca pana la 5200-5300. adica ma rog, o data i-am dat pedala blana, a doua oara am dozat putin pedala sa nu mai patinez atata si eram tot timpul deodata la plecarile de pe loc. cand ii dadeam eu a doua incepeam sa iau avans.. eu n-am condus prea mult 0.9 decat..30-40 de kilometri maaxim si am ajuns la concluzia ca daca o accelerezi brusc chiar daca e la turatii destul de mari ii ia cam o secunda pana prinde "nerv" si eu ma gandesc ca din cauza asta pierdea el cand schimba vitezele..ca la mine aspiratul avea din prima tot cuplul si la el dura ceva mai mult pana ii invartea turbina motorasu ) asta e impresia pe care mi-a lasat-o 0.9-le..ca dureaza ceva pana are toti caii si tot NM. pe cand ii prindea masina "putere" deja eu eram trecut de 4500 de ture si incepea sa ma bage in scaun mai tare masina si luam avans )
            Acum am vazut si eu postul asta
            Nu exista asa ceva. 0.9 TCe bate 1.6 MPI din orice pozitie vrei. De la 1800 rot/min are 90% din cuplu si intre 2250rot si 5500 (noul E6) da maxim din cuplu + 3 pistoane care urca foarte repede in ture fata de un MPI, plus timoneria dieferita.
            1.6 16v il face ....trege considerabil mai bine la viteze mari.

            Comment


            • 0.9 mcv euro 5 eu am facut liniuta cu el, daca ma crezi bine daca nu nu. eu stiu ce am vazut in oglinda ) porneam la fel si cand treceam in a doua ma indepartam incet si constant de el. cel mai probabil am castigat la schimburile de trepte, din 1 in 2. eu schimb aproape ca la liniuta vitezele inclusiv in oras, uneori am noroc si nu se simt schimburile astea de viteza deci eu cred ca de asta l-am facut la liniuta, ca ma descurc mai binisor cu schimbatu ca el. nu mi-a dat mcvu sa incerc eu cu ala si el cu loganul meu.

              https://www.youtube.com/watch?v=1DZGk2i-z6I deobicei nu pornesc chiar in limitare dar aveam cauciucuri noi si eram curios cum se simte pornirea de pe loc.
              Last edited by grigu32; 18 June 2018, 20:56.
              Semințele acelaș gust are.

              Comment


              • Zici ca e 16v in tr 2. A mea nu tragea asa parca...
                MCV e posibil, nu e mare diferenta intre ele. Eu am facut de 3 ori liniuta cu ele si 0.9 e cu o idee mai in fata mereu. Per total, daca mergi cu masina in general singur....TCe e mai bun, daca iti cari neamul, 1.6Mpi e net superior. Cilindreea isi spune cuvantul.

                Eu vs passta b6 1.9 110hp bluemotion, 2-0 cu plecare de pe loc.
                Eu vs opel zafira c 1.4 140hp turbo, 0-2 cu plecare de la 40 km/h.

                PS: Inca ma uit la video ) ai cip ceva?? bagi doar benzina 99 ? Eu in 130 k km de 1.6 n-am reusit asa ceva )
                Multa sanatate!

                Comment


                • uhm..aveam putin toba sparta..acum e si mai sparta am trecut de 2 ani de zile de la lukoil 95 la petrom 95 (de cand am luat sandero stepway) in rest nu prea ii fac nimic..consumabile de origine in principiu si parca masina are ulei aral. masina mergea sub 4500 de ture cand era la tata in majoritatea timpului, de cand o am eu..vede inclusiv 6k in oras. cipuri si minuni nu i-am facut inca ca n-am bani. dar ma tenteaza o remapare doar ca sa nu mai simt asa tare aeru conditionat cand merg la drum lung cu inca 2-3 persoane + bagaj. in rest e stock, jante aliaj originale, cauciucuri 185/65/15 si e goala cam tot timpul..roata de rezerva, trusa de prim ajutor si triunghiuri. daca te uiti la posturile de aici o sa vezi ca mai am victime de genul 1.9 tdi de 101 sau 1.7 cdti de 101 sau ceva de genul (de la opel cdti si de la ford) + tce mcv si probabil 1.5 dci e6 stepway pe care il am, doar ca pe ala n-am cum sa-l testez ca nu prea am ocazia sa am ambele masini si nu cred ca ar fi de acord tata sa fac "teste" de astea )
                  Semințele acelaș gust are.

                  Comment


                  • Originally posted by Amiralul View Post
                    Per total, daca mergi cu masina in general singur....TCe e mai bun, daca iti cari neamul, 1.6Mpi e net superior. Cilindreea isi spune cuvantul.
                    Tocmai invers ar trebui sa fie, faptul ca 0.9 face cuplu mult mai jos ajuta atunci cand ai pasageri in masina sau greutate in general, nu o cilindree mai mare care face cuplu mai sus.

                    Comment


                    • @grigu32, MCVul ala de 0.9 are vreo 100-150kg in plus (daca nu mai bine, depinde de echipare); trebuie sa ai lucrul asta in vedere.

                      @Amiralul, 16v urca si mai frumos pe tr.2 daca o urci suficient in turatii pe tr.1.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Originally posted by Amiralul View Post
                        Zici ca e 16v in tr 2.
                        trage ca un 1.6 invatat bine...nici de cum ca un 16v . am avut si 1.6MPI si al meu tragea la fel ca in filmuletul lui . 1.6 16v trage considerabil mai bine in ture mari sau la viteza mai mare , pana la urma diferenta de aproximativ 17 cai isi spune cuvantul .

                        Comment


                        • E tocmai cum nu te aștepți. Cilindreea mica isi spune cuvântul la Tce. Nu e suficient ca motorul sa fie supra-alimentat.
                          Vechiul 1.6 nu prea vedea 5000 rot, deci înseamnă ca e adevărată undeva treaba ca masina cum ti.o înveți asa o ai.
                          Incontestabil 16v face multe motorizari, chiar si de la mărci bune.
                          Mulți km buni.
                          Ps: ce tip de bujie ai?

                          Comment


                          • Originally posted by Silviu View Post
                            @grigu32, MCVul ala de 0.9 are vreo 100-150kg in plus (daca nu mai bine, depinde de echipare); trebuie sa ai lucrul asta in vedere.

                            @Amiralul, 16v urca si mai frumos pe tr.2 daca o urci suficient in turatii pe tr.1.
                            stiu asta, varianta de echipare era laureate..soferul avea vreo 65-70 de kg maxim iar eu am 85. deja din start am avantaj 50-100 kg fata de mcv. (1025 kg am trecut in talon, el probabil 1150)

                            eu stau si ma intreb oare daca i-as urca limitarea la 6300 si cand trec din 1 in 2 sa imi ajunga turatia putin peste 4400 de ture eu cred ca ar trage o idee mai bine..sau doar mi se pare mie?

                            de bujii nu stiu ce sa zic, nu stiu nici firma nici de cati ani/km le am..fisele de bujii sunt de origine cred ca tot alea din 2005 daca nu le-a schimbat candva dupa 2011-2012.

                            edit: https://www.youtube.com/watch?v=xVO8BVNDeBY mi-a aparut asta la recomandari. daca e stock cum zice in titlu atunci e posibil sa am dreptate la faza cu ridicatul limitarii..da in orice caz 7000 de ture mi se pare prea mult pentru 1.6 8v daca o folosesc in regim normal fara sa ma dau pe circuit..6300 mi se pare ideal mai ales ca se intampla uneori sa te fure turometru si sa crezi ca ai 5800-5900 de ture da de fapt tu ai dat in limitare si ramane pe loc masina )
                            Last edited by grigu32; 21 June 2018, 13:58.
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment


                            • N am mai postat demult..
                              Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Audi A4 B8 2.0 tdi 120 remap 220cp/470nm, 400m 0-1(o masina distanta)
                              Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Passat 2.0 tdi 210cp, 400m 0-1 (farul la stopul lui)
                              Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Bmw e60 525d remap 220cp 0-1(farul la stopul lui)
                              Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Audi TT 1.8t 180cp 1-0

                              Comment


                              • Pai si unde e Loganul aici?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google