Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Banuiesc ca are becul ars din moment ce butoanele vecine se aprind la actionarea pozitiei, tocmai ce am observat ieri ca si butonul de dezaburire luneta nu se mai aprinde la actionare , eu am crezut ca asa este el , fara bec , l-am folosit atat de rar incat am uitat daca dispune de bec ori ba, noroc cu martorul din bord.
    Last edited by prometheus; 27 October 2018, 09:48.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Si la mine se aprindeau toate, mai putin dezaburirea, acum se aprind din nou . Oricum, la 12 anisori, e de inteles sa mai apara cate o "bucurie" . Drumuri bune!

      Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

      Comment


      • Uite ca la mine la 6 ani s-au ars 2 becuri ,cel de la butonul de ridicare geam sofer si cel de la dezaburire luneta.

        Azi am scos cu grija masca care tine aceste butoane , am reusit cu succes sa scot butonul pentru actionare geam , dar cel de la dezaburire , am scos acel subansamblu cu grija cat am putut , insa la prima vedere pare ceva mai complicat si viraf , n-am vrut sa fortez nota cu acele sufe/mecanisme , n-am idee cum se poate inlocui acel bec pentru butonul de dezaburire luneta , poate a mai facut cineva fix la acest tip de panou aceasta operatiune si ma poate lamuri si pe mine + am observat o mufa(cea incadrata cu galben in poza) in plus , n-am idee la ce foloseste , nu era scoasa de pe nicaieri , pare in plus.


        Maine voi incerca sa desfac butonul pentru actionare geam , sa vad cum se poate inlocui acel led/bec .

        Pentru ca tot mai aveam 1.5 litri fresh de Valvoline SynPower 5w-40 , am incercat sa-i torn in motor prin scoatarea celui folosit cu ajutorul unei pompe de vid , se pare ca se poate executa foarte facil aceasta operatiune de extractie ulei cu ajutorul unui element de carbon "imprumutat" de la un telescop de pescuit . Acel segment din carbon este foarte bun pentru asa ceva pentru ca este suficient de solid ca sa permita extractia uleiului fara probleme dar permite si o oarecare flexibilitate .

        Am sesizat imediat o diferenta de comportament din partea motorului doar inlocuind 1.5 l ulei , zgomot mai redus , accelerari mai placute si tineti cont ca uleiul extras are doar 4500/4800 km la activ.
        Attached Files
        Last edited by prometheus; 28 October 2018, 22:35.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Sa nu vada si ochii nostrii ce muzica asculti tu... Sa fi fost trinitas? Mister...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Consider ca este de bun simt sa maschezi orice asculti cand postezi catre un public sa zic larg , tocmai pentru ca exista diverse opinii negative/pozitive in legatura cu muzica , stai linistit , nu era trinitas si nici manele , cand trimit la o singura persoana , gen un amic sau pe privat pentru persoane care le cunosc cat de cat , este alta treaba, nu blurez nimic.
            Last edited by prometheus; 28 October 2018, 23:07.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • mufa/cupla aia oarba o am si eu....
              modelele anterioare aveau acolo dezaburire luneta.
              la noi este pusa pe panoul de comanda climatizare....acum
              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

              Comment


              • Ca tot se anunta cateva zile de iarna autentica , am efectuat e revizie rapida cu schimb de ulei + filtre la motor/cutie si mici "reparatii" la butonul de actionare geam sofer (i-am inlocuit led-ul T5 parca este tipul) , aveam in plan si schimbul lichidului de servo dar banuiesc ca datorita frigului n-am reusit sa-i scot capacul de la recipientul cu ulei , nu-i bai , l-am schimbat anul trecut.

                Am trecut din nou pe M1 FS 0w-40 cu filtru de ulei Filtron OP 642/2 , am renuntat pe moment la Valvoline SynPower 5w-40 pentru ca este mult prea vascos la ce temperaturi avem in aceasta perioada , pentru filtru de aer am ales Mann (dupa ce am luat acest filtru am gasit si Filtron , la o prima incercare, big fail , n-am reusit sa-l montez in carcasa , banuiesc ca si aici frigul si-a spus cuvantul + n-am avut nici prea multa rabdare , de .. inghetase cotofana , vad la primavara daca voi avea succes sa-l montez , daca nu , clar l-au facut prea mare pentru D4F Renault.).

                Uleiul din cutie , ca de obicei , am pus ELF NFJ 75w-80(care vreti sa schimbati , folositi doar ce recomanda producatorul - extrem de important acest aspect la cutia de viteze) , cutia se comporta foarte bine si inainte de schimb , insa acum , cu ulei nou , schimbatul treptelor se realizeaza extrem de lin si silentios , o adevarata placere in schimbatul treptelor , uleiul vechi avand la activ aprox. 24/25k , nu era o urgenta majora , insa cu aceasta ocazie , am refacut nivelul (daca se pierduse , insa la mine nu cred ca s-a intamplat acest lucru , am scos 3.3 l de ulei , am introdus tot 3.3/3.4 litri) + in opinia mea , foarte important , o data cu schimbatul uleiului , se poate analiza vizual uleiul vechi , care la mine arata foarte curat si fara span , deci un semn bun + este un ulei proaspat care nu este trecut prin sute de cicluri rece/cald/incins deci protectie maxima , care afirma ca uleiul in cutie nu se schimba ci doar se completeaza, se insala amarnic , faceti un schimb de ulei o data la 2 ani si sunteti feriti de probleme . Costul unui schimb de ulei este insignifiant fata de o problema aparuta la cutie datorita uleiului uzat , costul reparatiei poate sare lejer la ora actuala un 2000 de lei cam pentru orice cutie manuala, in cazul in care aveti cel putin un rulment terminat, asa ca nu merita riscul.

                Chederele le-am uns cu glicerina , sper ca de acum incolo sa pot deschide si eu usa de la sofer fara emotii cat o sa mai avem ger/ploaie inghetata.

                Trebuie in viitorul foarte apropiat sa curat cumva corpul-clapeta , este destul de murdar , am anumite fenomene/sunete ciudate la pornire dimineata + uneori ralanti instabil la cald mai ales dupa ce se opreste masina din mers , pare ca da sa moara pret de 1-2 secunde dupa care creste turatia la normal.




                O data cu aceasta revizie , am trecut si la gumele de iarna , placutele + discurile arata in opinia mea foarte bine avand in vedere ca sunt cele de prima echipare(rulaj 82386 km) , in stadiul actual trec lejer de 100k cu aceste placute si discuri , cat de mult conteaza materialul din care sunt facute si mai ales poate cel mai important , cat de mult conteaza in uzura pieselor , mersul preponderent extraurban + anticiparea traficului urban(ma rog , aici depinde si de oras) , frane cat mai putine si nu puternice !

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 25 photos.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 11 photos.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Negru de fum de Copsa Mica ce in corpul ala clapeta. Alimentezi de obicei de la Lukoel?
                    La km aia trebuia sa fie lacrima acolo.

                    Comment


                    • Clapeta a fost curata la 16.000 km , deci am de la acea curatare cam peste 60k , de la Lukoil nu mai alimentez de cca. 25k , dar da , masina a rulat pana la acel prag doar de la Lukoil , o mizerie de carburant , aveam si porniri ratate la cald la ordinea zilei , acum extrem de rar mai se intampla(alimentez de la Rompetrol).
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • 86100 km .
                        Cum prin zona de sud-est s-a trecut foarte rapid la noile sortimente de benzina (E10) am trimis un mail la V.C. pentru lamurire in legatura cu noul carburant , raspunsul lor fiind pozitiv privind compatibilitatea cu benzinarele Dacia.
                        Masina merge relativ binisor ,singura remarca negativa - porniri ratate la cald cam dese cu noul sortiment , comportament similar avut cu benzina celor de la Lukoil , in rest nu haleste ulei , nu-mi pare sa consume mai mult carburant , masina trage normal, am alimentat doar cu E10 95 de la Rompetrol vreme de sa zic 1000 km ,ramane de monitorizat.
                        Uleiul se prezinta ok pentru 3700 km , mai ramane in motoras pana aproape de 7000 km. Multumita meseriasilor care nu stiu cum sa execute o depasire , ambele proiectoare sunt crapate , caut un set sh in stare buna , daca nu gasesc ma indrept catre unele noi.
                        Inca un set consistent de poze , la puricat de rugina mai mult , masina arata excelent pentru un low-cost de 7 ani , ceva emotii la pasajele rotilor spate , in special la acele protectii de plastic montate pe "buza" aripilor , inca isi fac treaba foarte bine , montate acum 5/6 ani , fara rugina la aripi , cu toate c-am fost informat de multi ca voi avea probleme cu rugina tocmai datorita acestor protectii !

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 60 photos.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • 89.300 km , urmeaza la 90 k schimbul de bujii , am ales NGK , identice cu cele puse de fabrica.Cu aceasta ocazie vad si in ce stare se afla motorul , ultimul schimb a fost facut acum 28/29k si totul era ok.
                          Attached Files
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Profitand de vremea frumoasa , am schimbat mai devreme bujiile , cele vechi Renault (in ultimele 2 poze).
                            In opinia mea , acest ultim set de bujii scoase din uz (la activ aprox. 28k) arata cel mai bine , atasez un set de poze , cu toate bujiile avute pe masina pana in clipa de fata la 89.500 km .

                            Setul nr. 1 - sunt cele cu care a venit masina echipata din fabrica , adica NGK , avand la activ aprox 37 k , rulate doar cu Lukoil .
                            Setul nr 2 - Champion avand la activ aprox. 24/25 k , rulate preponderent cu Lukoil , ocazional un OMV 95/100 sa zic maxim 1/2 plinuri
                            Setul nr. 3 - Renault la activ 28k din care aproape 20k sunt rulate doar cu Efix 95 , in opinia mea acest carburant este net superior calitativ fata de Lukoil 95 , aceste bujii arata excelent ,depuneri minimale.
                            Attached Files
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Salut!
                              Este foarte bine ca ai ales sa pui Beru ZKF01 la bujiile noi,inainte de montaj.Bujiile renault sunt mai "calde" decat celelalte doua seturi folosite.In opinia mea,combinatia bujii renault+efix95 este ideala pt acest motor.O foloseste si aris86 cu rezultate foarte bune.La el,izolatorul de la electrozi arata mult mai bine(culoare caramizie si mai curat) la bujiile renault in comparatie cu ngk-urile din fabrica.

                              Comment


                              • Salutare mike-5 !
                                La asta m-am gandit si eu pentru bujiile Renault , sunt mai calde , are isolator mai putin , se curata mai bine decat NGK si Champion , dar oare nu sunt mult prea calde ? NGK-urile sunt si ele in zona pragului de bujii calde , cu o valoare de 7 pe aceasta scara.Ramane de vazut cum se vor prezenta si aceste NGK-uri impreuna cu Efix95 dupa alti 28/30k.

                                N-am gasit vreo scara de "Heat Range" pentru aceste bujii Renault , cred ca sunt undeva la 5.
                                Attached Files
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google