Fum Albastru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Albastru

    Va salut.

    Am si eu o problema,am un logan dci 2006,65 cp..model ambition.
    Cand pornesc masina scoate foarte mult fum albastru,si miroase cateodata a ulei.
    Dupa 5-10 minute de mers cu masina,nu mai este asa sesizabil,si iese fum negru..
    Am refacut turbina acum 6 luni,la bord am 28000 km..O fi de semeringuri ?
    Iam dat si 3500 - 4000 rpm,nu se vedea in spatele meu decat negru,si numai scotea asa mult fum negru..
    Consumul am de 5,5 % mers prin oras,si afara la o viteza de 100 km afara.
    Prea multii prostii pentru o tara asa mica

  • #2
    Ai verificat intercoolerul? Poate a strans ceva ulei. Segmentii sunt cam devreme sa fie atat de obositi (daca nu ai tras anapoda de masina). Turbina cum de a cazut asa de devreme?

    Un test de compresie cu motorul rece ar elimina segmentii din discutie. Poate tot turbina e buba.
    Last edited by ion_R5; 19 May 2013, 15:26. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #3
      Imi cer scuze,280000 km..am mancat un 0..si nustiu daca am intercoler la varianta asta
      Prea multii prostii pentru o tara asa mica

      Comment


      • #4
        la km astia sunt segmentii. Dar inca mai ai ceva compresie. La pornire cand sunt reci segmentii nu curata uleiul de pe cilindrii si motorul scoate fum. In 2-3 minute incep sa se dilate si creste compresia; segmentii curata uleiul de pe cilindrii. Deocamdata mai poti merge cu masina, dar evita sa-i dai talpa (asa mai batraneste/cu mila). Un test de compresie la rece e necesar. Daca porneste iarna e bine. Trebuie verificat nivelul uleiului si monitorizat consuumul de ulei/completat.

        Comment


        • #5
          Daca sunt probleme de compresie la diesel, nu mai pornesti motorul la rece asa usor,decat remorcat sau cu spray !Fumul albastru apare si datorita dereglarilor injectiei.La 280.000 km rulati nu cred ca apar probleme la segmenti,mai ales la motorul diesel,am vazut logan diesel cu 400.000 km si nu scotea gaze pe epurator.
          Daca fumul negru este din abundenta,verifica injectoarele sau traseul de supraalimentare cu aer

          Comment


          • #6
            Originally posted by ion_R5 View Post
            Ai verificat intercoolerul? Poate a strans ceva ulei. Segmentii sunt cam devreme sa fie atat de obositi (daca nu ai tras anapoda de masina). Turbina cum de a cazut asa de devreme?

            Un test de compresie cu motorul rece ar elimina segmentii din discutie. Poate tot turbina e buba.
            Nu are intercoler ,dupa ianuarie 2007 la motorizarea de 68 de cai au pus ,vis a vis de problema colegului am ceva ideei de aici te orientezi la km aia ar putea fi injectoarele la fum negru combinat cu turbosuflanta ,la fum albastrui segmentii si tot combinat cu turbosuflanta ,dar trebuie verificat la masina de aici iti dau ceva ideei si parerii !

            Comment


            • #7
              Am exact aceiasi problema,nu ma deranjeaza,mai stiu cateva logan diesel care scot fum albastru la pornie,mai ales daca nu pleaca usor de pe loc,a mea scoate doar la pornire,o accelerez odata si apoi este ok,"meseriasii" au spus "asa scoate dieselul"...
              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

              Comment


              • #8
                Parerea mea este ca ori sunt simeringurile de la turbina, ori de la supape. Scoate un furtun de la turbina si vezi daca ai ulei pe el.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  O sa incerc maine,cam cat ar costa semeringurile ?
                  va multumesc mult de pareri.
                  Prea multii prostii pentru o tara asa mica

                  Comment


                  • #10
                    La 280000 km, e cam greu de crezut ca trebuie schimbati doar segmentii. Cilindrii prezinta cu siguranta uzura - iar daca schimbi doar segmentii nu rezolvi mare lucru. Din ce ai scris, se mai poate merge cu masina, insa nu mai trebuie tras de ea - mers linistit, fara talpi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by danielriz View Post
                      Am exact aceiasi problema,nu ma deranjeaza,mai stiu cateva logan diesel care scot fum albastru la pornie,mai ales daca nu pleaca usor de pe loc,a mea scoate doar la pornire,o accelerez odata si apoi este ok,"meseriasii" au spus "asa scoate dieselul"...
                      SangYong 2.0 dizal (motoru e de Mercedes) la prima cheie scoate fum albastru, nu e defect, asa e el. 1 minut asa pana se incalzeste putin.
                      Si nu rulat sute de mii de km, cu 50000 km la bord.

                      Comment


                      • #12
                        poate fi si de Ferrari atita timp cit nu intra ulei in admisie, nu are ce cauta fumul albastru sau alb la teava. dar daca e, atunci nu mai conteaza ce marca e masina sau motorul...

                        Comment


                        • #13
                          Turbina trage ulei si il baga in admisie, iar atunci cand masina stationeaza uleiul se scurge incet si ajunge in capul pistoanelor, iar la pornire, pana se arde tot uleiul, scoate fum albastru. Mai poate ajunge ulei in capul pistonului pe la simeringurile de la supape, adica se scurge uleiul pe langa tija supapei si ajunge in capuul pistonului (camera de ardere) si iar iese fum albastru.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            O ultima intrebare,cam cat costa semerigurile ?si semeringurile de la supape..
                            Sa stiu ce fac din salariu luna asta...va multumesc mult.
                            Prea multii prostii pentru o tara asa mica

                            Comment


                            • #15
                              nu umbla la supape si implicit la semeringurile lor decit daca ai indoit supapele.
                              altfel, lasa-le in pace. problema ta cu fumul trebuie stabilita doar dupa ce ne spui ce gasesti pe furtunul de la iesirea din turbina, daca nu e plin de ulei, ci doar minjit superficial, atunci incep: EGR+traseele respective, injectoare, distributie. ceva nu e in regula pe acolo.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google