Fum Negru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa ne ti la curent cu ceea ce faci....succes.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Turbosuflanta

      Am probleme cu turbosuflanta, consuma ulei mult fara a fi nici o pata pe jos, scoate fum negru cand demarez, etc

      Comment


      • #18
        asta era o constatare sau o intrebare?
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #19
          De obicei cand schimbi uleiul se schimba si filtrul de aer!Si ala poate fi o posibila cauza!
          Filtrul de motorina la fiecare 20.000.Sau , cel putin eu asa faceam reviziile la a mea!

          Comment


          • #20
            de ce numa atatea ture???..da-i blana pana in 4500 fara mila ca nu are nimic...una din marile greseli la persoanele ce au diesel este ca nu le tureaza..eu unul schimb in oras la 3000-3500..dupa ce e incalzita bine poti sa ii dai si 4500 sigur se curata atunci..deci ture la diesel fara mila ca nu se intampla nimic
            sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

            Comment


            • #21
              ii dai degeaba 4.500 - 5.000...cuplul e intre 1.800-3.500....ca vrei tu sa ii dai in gura ,e partea a-II-a )

              Comment


              • #22
                se merita "dat in gura" din cand in cand. se curata evacuarea.
                un diesel nu este diesel daca nu il chinui putin in felul acesta.
                Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                Comment


                • #23
                  inteleg ce spui "RAZVAN-005" dar nu are rost...masina mea e an 2007 , 1.5 dci de 70 cp...si pot sa iti zic ca nu a vazut peste 4.000( a vazut de 2 ori intr-o depasire)...in rest schimb intre 2.500 si cel mult 3.500...si in momentul de fata am 136.000 km.am schimbat 3 injectori si asta din cauza mea ca nu am rezolvat problema cu pompa aia de amorsare care s-a defectat.in rest nu am avut probleme cu ea !

                  Comment


                  • #24
                    Orice motor turbo-diesel are nevoie de cel putin 30 de km/zi de mers in regim de autostrada (130-140km/h) pentru ca motorul sa intre in temperatura de auto-curatare.
                    Dar la noi, nu prea ai unde

                    Comment


                    • #25
                      zilnic ?! poate o data pe saptamana ...
                      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Dvlad88 View Post
                        Orice motor turbo-diesel are nevoie de cel putin 30 de km/zi de mers in regim de autostrada (130-140km/h) pentru ca motorul sa intre in temperatura de auto-curatare.
                        Dar la noi, nu prea ai unde
                        Sa zic ca merg cu regimul asta de "autostrada" in trepata a 5-a. Ce am rezolvat? Nu este musai sa mergi cu 130. Se poate curata si in treapta a 2-a turat
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #27
                          Nu te contrazic, dar sarcina motorului este mai mare in treptele superioare si nu stiu cati km ai putea merge doar in treapta a 2-a.

                          Comment


                          • #28
                            Degeaba merg cu 130 daca nu am turatia necesara. Pentru curatare este nevoie de turatie si nu viteza. Iar in treapta superioara tu nu ai unde sa mergi turat pentru ca nu avem drumuri potrivite.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #29
                              si daca mai agati si vreun radar cand faci curatare de esapamente te-ai scos )
                              am cu masina 145.000.km si odata pe saptamana ii dau 4,ooo,rpm (de obicei in treapta 3-4)

                              pot spune ca nu am avut nicio problema nici la injectoare nici la pompa nici la turbo nici la ....etc si acum cand o turez brusc nu da fum deloc,

                              Originally posted by 405bxgld View Post
                              ii dai degeaba 4.500 - 5.000...cuplul e intre 1.800-3.500....ca vrei tu sa ii dai in gura ,e partea a-II-a )
                              da-mi voie sa te contrazic :
                              - Putere maximă (CP/RPM): 70/4000
                              - Cuplu maxim (NM/RPM): 160/1700
                              Last edited by RAZVAN-005; 21 January 2013, 15:49. Reason: Automerged Doublepost
                              Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 405bxgld View Post
                                in momentul de fata am 136.000 km.am schimbat 3 injectori si asta din cauza mea ca nu am rezolvat problema cu pompa aia de amorsare care s-a defectat.in rest nu am avut probleme cu ea !
                                Care e legatura intre injectoare si pompita de amorsare? Nu sunt ironic, vreau doar un raspuns care ne priveste pe toti poate, adica sa invatam cu totii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google