Fum Negru - EGR Infundat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Negru - EGR Infundat

    Salutare lume.

    Sunt nou pe aici, defapt este primul post. Bine v-am gasit.

    O scurta detaliere a problemei cu care ma confrunt.

    Se da masina: Logan 1.5 DCI an fabricatie 2006, euro 3.

    Din cand in cand imi face cate o figura, sunt cu pedala de acceleratie la podea, nu accelereaza, apoi brusc isi da drumul si scoate un nor negru de fum de mi-e rusine cu troaca prin oras.

    Buun, du-te cu ea la mecanic, imi da jos EGR-il curata, merge bine o luna, si cam atat, problema revine.

    Au fost verificate turbina - injectoare - functioneaza in parametri. Kilometrajul masinii: 150.000 - luata de noua in 2007.

    Momentan curat EGR-ul cam la 2-3 saptamani dar asta nu este o solutie. Care este cauza acestei probleme, a descoperit cineva ceva concret? Nu afiseaza nici un cod de eroare, turbina merge in parametri, injectoarele baga cum trebuie (au fost testate). EGR-ul se umple de funingine. Daca iau un EGR nou si problema nu este de la el, raman cu banii dati si cu o problema care persista.

    Edit: masina nu a mers subturat niciodata. A fost tinuta cam tot timpul intre 2000-3500 RPM.

    Va doresc o zi buna.

  • #2
    Sall
    Cu ce motorina mergi,porneste la prima cheie ,ai curatat si teava in forma de J cand ai demontat EGR-ul ?
    Ai verificat daca fuctioneaza EGR-ul daca inchide- deschide ,cand ai schimbat filtru de aer si daca ai pus aftermarket stiu ca o sa ti se para ciudat ce te intreb aici dar toate au o legatura daca ceva nu fuctioneaza cum trebuie se ajunge aici ,verifica in amanunt .

    Comment


    • #3
      Salut! Motorina in principal alimentez de la OMV sau Petrom. Teava in forma de J nu avea depuneri pe ea (a verificat-o mecanicul acum ceva luni). Filtrul de aer este cel recomandat de producator (nu este sport). Porneste la prima cheie (in trecut cand problema se agravase rau de tot am avut ceva probleme o singura data, in sensul ca pornea dar apoi scadea turatia si murea, ca si cum nu primea combustibil/aer) dar nu s-a mai intamplat asta. Cum verific EGR-ul daca inchide/deschide? Cand l-am dat jos, tija din interiorul lui glisa foarte greu (o miscam cu o cheie). L-am curatat iar apoi tija se deplasa relativ usor. Merge bine o perioada de 2-3 saptamani dupa ce curat EGR-ul si apoi problema revine. Am cautat pe google, multa lume are problema asta cu dieseluri dar nimeni nu a gasit un raspuns concret pana acum? Problema a aparut cam de 10-15.000 km.
      Last edited by 77sky; 10 August 2015, 23:51.

      Comment


      • #4
        Salutare natiune ! Dieselul meu are un tacanit la motor, se aude mai tare pe masura ce accelerezi. Mai mult de atat iese fum ca la locomotiva cand da de greu, la deal si parca nu are forta. Parerile specialistilor sunt diverse. La service au zis ca e din motor si ca nu se incumeta sa-l desfaca, cica le este frica. De ce, nu stiu !
        Astept parerile voastre.

        1,5 dci , 2006 , 232000km fara nicio problema. Da Domne si mai departe.

        Comment


        • #5
          Se impune un test al injectoarelor(cantitatea pulverizata) si un test de compresie,in urma carora se va putea lua decizia corecta,in ceea ce priveste pasul urmator...

          Comment


          • #6
            Salutare natiune !
            Problema rezolvata. Cum ? Imediat.
            Plec cu masina sa rezolv o problema. Opresc motorul, rezolv problema, pornesc motorul si...nu mai vrea sub nicio forma. Se manifesta ca si cum nu era alimentat. Motorina tocmai ce bagasem vreo 20 de litri. Mai incerc de cateva ori nimic. Chem platforma si o trimit la service. Acolo, dupa 2 zile, pentru ca erau aglomerati, mecanicul da o cheie sa vada cum se manifesta motorul. Si ghici ! Pornește la sfert si avem: tacanit la motor + fum gros la greu.
            1. Schimbat ulei motor, pentru ca ,”soferul de io”, nu a mai verificat fisa de intretinere, si astfel dispare tacanitul la motor. (De fapt tacanitul era la volan, adica eu.)
            2. Demontat EGR+curatat.
            3. Demontat turbosuflanta care era tapana.
            4. Curatat turbo, care prin minune, la cum arata am zis ca trebuie una noua, s/adeblocat.

            Asa ca, dragii mei, nu faceti ca mine, ca nu cumva sa fie mai rau.
            In acest moment ma incadrez la categ. ”ASA NU”
            Acum motorul merge super, nu stiu turbo cat o sa mai reziste, dar se manifesta cum trebuie, suiera frumos.
            Eu nu am umblat la motor pana la 232.000 km.

            Cine nu are Logan Diesel sa/si cumpere ! Sunt foarte multumit de el.

            Va salut !

            Comment


            • #7
              De când nu mai schimbasei uleiul la motor?

              Comment


              • #8
                Pentru unii,e mai usor sa scrie pe forum,decit sa ridice capota...

                Comment


                • #9
                  Pacat de motorul ala...
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ampt View Post
                    De când nu mai schimbasei uleiul la motor?
                    de 120000km

                    scuze !

                    de 12000 km
                    Last edited by nik-tin; 31 August 2015, 17:03. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Nu este un rulaj extrem de mare pentru un ulei , acum depinde si ce ulei a fost eu mai degraba cred ca la papat si ai ramas fara ungere.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #12
                        Dragii mei !

                        Eu mi-am asumat greseala, iar asta e pe banii mei. Am postat pentru cei care urmaresc acest forum si se intereseaza pentru problemele pe care le au sau le pot avea la autoturism.

                        Asa ca, daca am suparat pe cineva sa-mi fie cu iertare.

                        Consider ca acest forum este pentru schimb de informatii si probleme ce pot aparea la un logan, iar nu pentru impresii personale.

                        salut prometheus !

                        folosesc ulei castrol 10w40 b3/b4, nu a scăzut nivelul deloc. Nivel normal. Din fericire sunt unul din cei care ridica capota la masina inainte de apleca de acasa.

                        salut prometheus !

                        folosesc ulei castrol, nu a scăzut nivelul deloc. Nivel normal. Din fericire sunt unul din cei care ridica capota la masina inainte de apleca de acasa.
                        Last edited by nik-tin; 31 August 2015, 17:22. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Şi atunci, totuşi ce s-a întâmplat cu uleiul din motor?

                          Comment


                          • #14
                            Și la mine scoate fum când trec de 3500 rpm, și nu papa ulei. Am la injector 4 o problema. Nu foarte grava dar nici foarte buna nu e. Și îmi mai picura ulei sau nu știu ce pe la intercooler pe partea șoferului.
                            În schimb, fugi di rupi!!
                            My ride IS 96 YCA - http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...19#post1661119

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google