Functia ECO Pe Versiunea Prestige/diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Functia ECO Pe Versiunea Prestige/diesel

    Salut!

    Am un Logan Prestige din 2015 motor diesel de 75 cp euro 6, si are functia ECO.
    In momentul de fata, cand activez aceasta functie, singura diferenta pe care o simt este scaderea in putere a motorului si faptul ca turbosuflanta lucreaza mai putin. (consum, start/stop, relanti, AC, incalzire, etc... toate sunt lafel in schimb)
    Voiam sa stiu de la alti posesori sau de la cineva care are cunostinte mai tehnice, ce se intampla mai exact cand o activezi.

    Multumesc!

  • #2
    Salut, la mine am vazut ca AC-ul automat ajunge la temperatura optima mai greu cu ECO ON decat cu el OFF, in ideea ca se ajunge la temperatura de 20 grade (atat avand setat in masina) intr-un timp mai indelungat. La fel si vara, raceste putin mai greu si astfel nu solicita compresorul la fel de mult

    Comment


    • #3
      Scade puterea motorului, cineva zicea ca la dieselul de 90 scade la 70 sau 75 cp. Ai observat ca se simte si la pedala de acceleratie, motorul devine mai lenes.
      Eu unu dimineata cand plec de acasa trebuie sa am functia dezactivata. Cu ea activata nu am timp sa ma inscriu in trafic fara sa nu incurc pe cel din spatele meu.
      Iar la consum, da se simte, cu ea activata am avut consum de 6, cand am dezactivat-o am avut consum de 6.5.

      Comment


      • #4
        Trebuia deschis topic separat, n-șpe pagini în vreo 3 topicuri nu erau suficiente.

        Cu ECO activ:
        - harta injecției se modifică, adică "simulează" un motor aspirat
        - tot ce înseamnă consumator electric ce se poate controlat e oprit
        - climatizarea automată răcește/încălzeste mai greu (adică într-un timp mai lung)
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Dar la un 1.2 16V ce implica ?!
          sigpic

          Comment


          • #6
            Nu e chiar asa. Consumatorii electrici rămân neschimbati, iar încălzirea lucrează lafel.

            Comment


            • #7
              Chiar aseara am facut testul cu clima, masina era incalzita in momentul in care am pornit din nou motorul si implicit a inceput la viteza mare sa dea aer, ca sa incalzeasca interiorul cat mai repede. Cand am activat ECO s-a coborat cu vreo 2-3 trepte de viteza debitul de aer. Am facut testul asta de 2-3 ori cat am stat la un semafor. Cand se ajunge la temperatura si lucreaza doar pe mentinerea ei, activarea / dezactivarea ECO nu mai produce niciun efect pe partea asta.

              Comment


              • #8
                Consumatori influențați de ECO

                Degivrarea electrică a lunetei/oglinzilor e controlată de uch
                Caloriferul electric dCi e controlat de uch
                Parbrizul încălzit(care are) e controlat de uch

                climatizarea automată - încălzire/răcire mai lentă

                gepda - se trezește în 0,6sec nu 0,3sec și merge mai puțin

                gepda = servodirecție electrohidraulică, la x52 pompa are turație variabilă și nu merge tot timpul
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Eu merg cu funcția ECO activată la un dCi de 90CP de un an și nu am simțit că aș avea probleme de schimbare bandă sau de "băgat în trafic". Ba câteodată când am chef, mai și plec primul de la semafor și dacă am geamul deschis aud roata față cum patinează câteva zecimi de sec și apoi se oprește și plec. Un Haudi chitit și el pe demaraj rapid m-a întrecut pe Calea Moșilor după viteza a doua. Răzvan, s-ar putea să ai ambreiajul mai "pilit" sau să îți fie teamă să apeși accelerația puțin mai adânc.

                  Comment


                  • #10
                    ok. multumesc de raspunsuri!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google