-Galerie De Evacuare 1.6 16v De Pe K4M RS Logan Tuning si alte modificari kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan Galerie De Evacuare 1.6 16v De Pe K4M RS - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Logan Tuning si alte modificari

Logan Tuning si alte modificari kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Galerie De Evacuare 1.6 16v De Pe K4M RS

Logan Tuning si alte modificari


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 18th October 2010   #21
Valentin_N
Loganist de 5 stele
 
Valentin_N's Avatar
 
Data inscrierii: 09-12-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 33
Posturi: 842
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Treaba cu evacuarea de K4M RS e greu de realizat pentru ca e foarte greu de gasit asa ceva.
Twingo RS e o masina destul de rara si recent intrata in productie. Mai mult, nu am gasit galerii de evacuare aftermarket pt ele, asa ca sunt slabe sanse sa gasesti o evacuare stock de Twingo RS la 2nd hand...
Revenind la martzoaga noastra, "vestinicul dar mereu mai slab decat 1.4"-ul 1.6 16v, o alternativa ieftina pentru o evacuare top end sunt serpisorii de Clio 2 RS 172. Serpii de RS pot fi sudati pe o flansa custom facuta dupa garnitura dintre bloc si galerie, spatiul dintre fiecare conducta de evacuare fiind acelasi la cele 2 motoare.
Am sapat putin online sa vad ce impact ar avea diametrul marit al bratelor si am descoperit ca diametrul serpilor de RS (43mm pe brat) este potrivit pentru motoare de 4 cilindri, pana in 2 litri si cu puteri de peste 130cp.
Am deja o galerie d-asta acasa, sper sa fac rost de o garnitura cat mai repede ca s-o folosesc ca model pentru flansa custom. Masina va avea in final o evacuare pe 50-55 mm (nu m-am hotarat inca), fara catalizator. Modificarea pare inutila acum, dar la primavara planuiesc axe cu came care ar trebui sa ridice puterea motorului peste 130cp
__________________
^Logan turbat (WIP)^
Valentin_N e offline   Reply With Quote
Vechi 15th December 2010   #22
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,252
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

uitati aici ceva ca lumea daca vreti sa cheltuiti banii.
http://cgi.ebay.co.uk/BREAKING-RENAU...item5d2c3fd0e4
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #23
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Reînnoiesc eu topicul, după ani si ani

După ce am achiziționat Logan E5 1.6 16v am constatat ca e moarta purceaua in coteț. Mai precis, datorita normei e5, s-au făcut niste modificări pe motor care il fac lenes, lipsit de vlagă, lipsit de răspuns la pedală.

Am achiziționat si montat motor si cutie de Twingo RS133, cu planetare de dci e4, electronică veche de scenic f4r si clapeta mecanica de clio RS.

Co duc deja de 15000 km acest hibrid. Totul e bine.

Legat de subiect, pe un motor normal K4m de Logan nu intra evacuarea de 133, deoarece in spatele motorului se afla starterul.

La 133 starterul este in față, baia de ulei si carterul ambreiajului sunt mari, de dci, arborele principal este si el de dci. Renault a dezvoltat acest motor plecând de la ideea celui folosit la curse pe S1600 (comprimat la maxim, biele si pistoane modificate, arbore de 1.5dci)

Luna aceasta am trecut si in legalitate, respectiv motorul se afla pe cartea de identitate a mașinii. Nu as fi putut face asta cu un motor de 2.0, desi parcă mi-aș fi dorit cuplul si puterea unuia de pe Clio RS.
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #24
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,646
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cum s-a comportat la drum lung?
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #25
aleXpeed
Loganist de 5 stele
 
aleXpeed's Avatar
 
Data inscrierii: 07-09-2008
Locatie: Bucuresti-Brancoveanu-Targu' Ocna/.../Suferinta de California.
Motorizare : 1.6 16v chel & 1.5 dCi (85 cp).
Varsta: 26
Posturi: 5,708
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Hai să ne dăm că trage și a mea os acum. Nu mai am bâlbâieli, întreruperi sau lipsă de răspuns la accelerație . 105 sănătoși. I-ai făcut softul? Ca să facem comparația.
aleXpeed e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #26
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Merg pe soft de Scenic 2.0, limita la 5800rpm.

@Kojak
Consum mediu afisat pe bord : 10.2 l / 100km
Consum mediu de gaz (metoda plinului) : 10 l / 100km
- da, stiu, datorita softului mie imi afiseaza pe bord un pic maai mult decat ce consum de fapt
Consum benzina aprox 15 litri - softul de gaz imi consuma ceva benzina pese 4500 ture
2200 km de mers in mare parte agitat
Totul ok
Rulmentul intermediar de pe planetara dreapta cedeaza definitiv in max 1000km
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, evacuare, galerie, k4m

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 18:55.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google