Garnitura De Chiuloasa Arsa, Ba Nu, Chiuloasa Fisurata.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De obicei, daca uleiul miroase a benzina, atunci inseamna ca segmentii sunt pe duca. Nu merge asa ca nu e bine deloc! Fum albastru ai? Macar putin? Daca e asta, prea mare cheltuiala nu e.
    Last edited by stefan ion; 30 March 2013, 13:30.

    Comment


    • #17
      ti se pare tie, nu miroase, miroase si la alte masini daca ai ocazia si ai sa vezi ca este cam la fel, si mie mi se parea si am luat masinile colegilor la mirosit, o fabia si alt logan 1.6, miroseau cam la fel. deci daca nu scoate fum si nu fierbe dai bataie ca n-are nimic

      Comment


      • #18
        baiatu', e 7-8mil. o chiulasa noua. intreaba la baietii din mioveni/pitesti.

        Comment


        • #19
          Creste nivelul la ulei?

          Comment


          • #20
            Originally posted by rstejar View Post
            Buna tuturor!
            Asa cum spun si in titlu, ma confrunt cu problemele respective semnalate de un atelier de reparatii auto.
            Sa va spun inceputul: dupa un drum scurt cu masina, cca. 1 km, simt un miros ciudat si o bolboroseala. Ridic capota, vad ca vasul de expansiune este plin! Il sun pe mecanic, zice garnitura chiuloasa ciupita, si sa ma duc , usor, la service. Ajung la service, o testeaza, zice ca nu e garnitura dusa si sa mai umblu cateva zile sa vad ce mai face. Bun! Plec de la service, nu merg mult, si imi sare temperatura la 6 linii, se aprinde martorul de la apa, arunca apa din vasul de expansiune! Sun pe mecanic, zice, clar, hai inapoi, e garnitura dusa! Astea se petreceau joi 8 iulie ac. Ma duc azi, 10 iulie ac. , asa cum am stabilit cu mecanicul, sa iau masina! Zice, aaa, dar garnitura de chiuloasa, dupa cum o vad eu, nu e piscata!!! s-ar putea sa fie fisurata, chiuloasa, o trimit la verificat! ( din Blaj, mi-o trimite la Baia Mare...) Evident ca nu am acceptat si ma voi duce cu ea la Tg. Mures. Il intreb, dar termostatul l-ati verificat? El: pai ce sa-i fac, sa-l fierb?.....
            Trage pe varianta cu chiuloasa, motivand ca am GPL....
            Sunt curios daca nu e fisurata chiuloasa ce va mai zice, oricum, am de gand sa-i cer CV deplasarii la Tg. Mures in cazul in care nu e fisurata chiuloasa!
            Acum, va intreb pe voi, privind din afara toata treaba, ar putea sa fie doar termostatul? si ma fi tarat prin toate nebuniile astea de dragul banilor? Imi schimba si distributia, chiar daca am doar 20.000 km cu ea, ca cica nu a pus-o el si nu da garantie daca nu!!!
            daca urca apa la 6 linii.problema incepe de la sonda de apa,dupa acea termostat,iar dupa acea pompa de apa.

            Comment


            • #21
              leu_box citeste toate randurile propozitiilor/frazelor nu citi pe sarite si apoi sa dai raspunsuri eronate
              colegu a zis ca dupa un km arunca apa afara din vas,explicane si noua ce treaba are sonda de apa cu aruncatu apei afara din vas
              si altceva mult mai intersant decat ai scris tu
              uitele si la DATA POSTARII si nu mai deschide topicuri moarte
              Last edited by vasile 66; 10 September 2014, 21:42.
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • #22
                Colegul vasile 66 ai dreptate, a fost demult. Si s-a dovedit a fi chiuloasa, verdict: defect de turnare, por, etc. Inlocuita si renuntat la GPL.

                Comment


                • #23
                  De ce renuntat la gpl ?
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #24
                    Poi se stie ca pe GPL motorul merge la o temperatura mai ridicata si din aceasta pricina !

                    Comment


                    • #25
                      Buna ziua domnilor, am nevoie de un sfat: problema este urmatoarea: ieri , in mers se aprinde becul la apa, si am 6 liniute in bord. trag pe dreapta, sun mecanicul, om de caracter, imi raspunde si sambata, zice , hai luni la service sa vedem, dar cred ca e chiulosa fisurata. Astazi merg cu masina, intradevar zice, e chiuloasa fisurata, trebuie data jos si trimisa spre testat si reprat. Caldura am, masina merge, zice ca ar fi o fisura mica, un por, undeva.Bun, acum eu intreb, ce preturi credeti ca implica? Orice ce s-ar repara tine? sau trebuie schimbata chiuloasa?
                      Apoi, sun un priten care este "mecanic de duminica" vine, vede , la fel a zis si el, chiuloasa fisurata, sau garnitura ciupita, dar a zis ca pot incerca sa cumpar o solutie de reparat fisuri sau bloc motor si sa o bag in borcan, ca daca e fisura mica se astupa si e mai ieftin.?
                      Ce ma sfatuiti?
                      Multumesc

                      Comment


                      • #26
                        Nu crede in solutii minune
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #27
                          si ce sa fac? o reconditionez? cine stie cate mii de lei o fi...

                          Comment


                          • #28
                            Trebuie vazut exact care este problema , din start va trebui sa dai banii pe un nou kit de distributie , alta garnitura de chiulasa + verificat chiulasa eventual planata .

                            Dar cum ai ajuns la problema asta ? ai fortat-o ?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              deloc, habar nu am ce s-ar fi putut intampla, am masina de 4 ani, am facut 70000 km pana acum, nici o problema, ieri in mers normal, 80-90 km/h s-a aprins becul la apa...asa zice si mecanicul, ca trebe data jos chiuloasa si trimisa la un test, in arad, si ai vor zice daca se poate repara, daca este fisurata si cat costa...

                              Comment


                              • #30
                                Pana sa incepi sa desfaci motorul incearca sa faci un schimb de antigel si vezi daca problema persista .
                                In borcan iti scade antigelul ?
                                Uleiul cum arata este la fel ?

                                Si pe la toba pot aparea niste "norisori" albi dar nu e relevant poate sa fie din condens, iar temperatura geselor de ardere pe evacuare este destul de mare asa ca ai sanse sa se cam evapore apa , antigelul
                                Pe la chiuloasa iti curge ulei ?(poate fi unul din semne ca ai garnitura arsa/chiulasa ciupita)...
                                Last edited by prometheus; 16 March 2015, 11:34.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google