Germanul Michael Schumacher A Semnat Cu Mercedes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Germanul Michael Schumacher A Semnat Cu Mercedes!

    Pilotul german Michael Schumacher, retras în 2006 din activitatea sportivă, ar fi semnat, ieri(22.12.2009), un contract pe un an cu noua echipă de Formula 1 Mercedes (fosta Brawn), urmând să primească un salariu de 7 milioane de euro, a anunţat ediţia on-line a cotidianului Bild.

    Schumacher, care va implini 41 de ani la 3 ianuarie, va reveni in 78 de zile în Formula 1, incepând numărătoarea de astăzi.

    În ultima perioadă, septuplul campion mondial a fost anunţat de presa germană ca viitorul coechipier al lui Nico Rosberg la Mercedes, echipă condusă de Ross Brawn, care a mai colaborat cu Schumacher la Benetton si apoi la Ferrari.

    Purtătorul de cuvânt al lui Michael Schumacher, Sabine Kehm, nu a comentat informaţia.

    În vară, Schumacher a ajuns la un acor dcu Ferrari, pentru a-l înlocui pe brazilianul Felipe Massa, care fusese rănit în accidentul de la Hungaroring.
    Schumacher a revenit, însă, asupra acestei decizii, dupa ce medicii i-au recomandat sa nu-si reia activitatea, din cauza problemelor la gât.
    Attached Files
    Last edited by FastFurious; 23 December 2009, 14:22.
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

  • #2
    ce nu face omu pentru bani.... si oricum nu rezista el pe tusa...de acuma o sa fie si mai frumoasa fiecare cursa de f1...

    Comment


    • #3
      "Sangele apa nu se face" - era normal sa-si ajute compatriotii.
      sigpicFast&Furious
      Team CSR
      Logan Club CLUJ

      Comment


      • #4
        suuperrr ....am sa ma uit si eu din nou cu placere la F1
        Si era normal sa se intoarca....la mercedes a inceput..la mercedes termina
        Super misto ca se intoarce...o sa le dea peste nas la pitici.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #5
          citat de la mumus :"o sa le dea peste nas la pitici" Chiar crezi tu in miracole?
          A fost cea mai mare gresala ceea ce a putut sa faca! Sa fim seriosi! A trebuit un "star" si pentru Mercedes, si daca nu l-au putut angaja pe Kimi, au angajat pe Shumi, ca sa aiba si ei pilot ca Alonso la Ferrari, Hamilton la McLaren, Vettel la RedBull, etc. Nu se lasa Mertzanul mai jos decit restul echipelor de elita. Politica de a aduce cit mai multi sponsori si spectatori, adica "$-eu-malai". Bla-bla-bla.....

          Comment


          • #6
            frumos din partea lui.unii sevor uita iar la f1 la tv.printre astia o sa fiu si eu.e o mica problema. echipa mercedes a ramas singura pe patru roti ,pentru ca mclaren a spart gasca mercedes -mclaren.oare se vor descurca?
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              Gasca nu e sparta. McLaren tot motoare Mercedes va folosi. Echipa Mercedes este fosta echipa Brown GP...

              Comment


              • #8
                "radeti, voi, radeti, voi, vechi amici din bizant, dar priviti, diligenta zace-n sant..."
                sa vedem cine rade la urma, merceds ca l-au aud pe schumacher, sau aia care zic ca a venit mosul sa-si ia bataie de la tinerii feciori. tin sa reamintesc ca "tinerii feciori" au fost batuti la timpi/tur intamplator de mosul care dinconcediu, a venit sa vada cum decurg testele cu monopostul ferrari din 2009 si i-a aliniat pe massa si pe raikkonen cu o secunda. eu sunt fan ferrari, niciodata nu l-am suportat pe schumacher nici cand a fost la ferrari, dar fara el, formula1 e un amestec de piloti de aceeasi valoare, cei mai multi dintre ei, fara varfuri clare. acum macar sunt 3: alonso, schumacher si vettel. e frumos din partea lui ca a acceptat oferta mercedes. el datoreaza faima de azi celor de la mercedes si nemtii de 15 ani incearca sa faca o echipa germana cu schumacher pilot, sa le multumeasca astfel celor de la mercedes pt suportul de la inceputurile lui in motorsport.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Seba sa vezi tu ce fericit va fi Miki Alexandrescu de veste asta ca parca-l si aud cum va spune schumacher de 3 ori pe minut cind va comenta cursele. Oare mai scapam vreodata de Miki?

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa scapam de Miki trebuie sa ne uitam la curse pe canale straine.

                    Comment


                    • #11
                      Eu sezonul acesta l-am vazut la RTL de am ajuns sa stiu si germana asa cite un pic din cauza lu' nea Miki

                      Comment


                      • #12
                        oricum eu ma uit pe rtl, aia dau o gramada de informatii in timpul curselor despre ce e la boxe, strategii, declaratii, discutii tehnice. profesionisti, nu avionisti...pacat ca nu toti vorbiti/intelegeti limba germana, va garantez ca nu v-ati mai uita la rai sau tevereu...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          tvr-ul intotdeauna povesteste cursa .pacat ca la noi nu se prinde rtl.asta e.sa vedem daca il mai tin balamalele.ar fi frumos.cum zicea si nenea seba ,parca era cam monotona treaba prin formula 1.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Seba View Post
                            "radeti, voi, radeti, voi, vechi amici din bizant, dar priviti, diligenta zace-n sant..."
                            sa vedem cine rade la urma, merceds ca l-au aud pe schumacher, sau aia care zic ca a venit mosul sa-si ia bataie de la tinerii feciori. tin sa reamintesc ca "tinerii feciori" au fost batuti la timpi/tur intamplator de mosul care dinconcediu, a venit sa vada cum decurg testele cu monopostul ferrari din 2009 si i-a aliniat pe massa si pe raikkonen cu o secunda. eu sunt fan ferrari, niciodata nu l-am suportat pe schumacher nici cand a fost la ferrari, dar fara el, formula1 e un amestec de piloti de aceeasi valoare, cei mai multi dintre ei, fara varfuri clare. acum macar sunt 3: alonso, schumacher si vettel. e frumos din partea lui ca a acceptat oferta mercedes. el datoreaza faima de azi celor de la mercedes si nemtii de 15 ani incearca sa faca o echipa germana cu schumacher pilot, sa le multumeasca astfel celor de la mercedes pt suportul de la inceputurile lui in motorsport.
                            Domnul Seba cred ca are dreptate de data sta in tot ce spune.
                            Eu am o mica mare problema:
                            Sunt fan FERRARI de o viata si inima mea a batut si bate in continuare pentru FERRARI, dar in acelasi timp sunt si fan MS.............ce ma fac acum?
                            Cred ca pentru 2010 raspunsul este :
                            1-FERRARI+Massa deoarece pe Alonso nu l-am suportat nici o data si nu-l vad in stare sa se adapteze la FERRARI la fel cum nu a fost nici Kimi
                            2-MS.

                            Ori cum sper sa avem curse frumoase in 2010.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • #15
                              pai tre' sa tii cu ferrari, ce mama dracu', altfel iti dau ban...
                              eu de aia tin cu ferrari, ca-s constructori. au facut masini superbe si dupa lauda, prost, vor face masini si dupa schumacher, alonso...pilotii vin si se duc, masinile raman.
                              de 20 de ani lumea inca vorbeste de lancia delta integrale, de audi quattro...de vatanen, kankunen, rohrl, alen sau biasion, mai putini, doar cunoscatorii...de thimonier n-au auzit prea multi, dar de renault 5 maxi turbo, stiu mai toti pasionatii de motorsport. masinile sunt cele care scriu istoria, cu ajutorul pilotilor, ce-i drept. dar, daca n-ai masina, degeaba esti pilot bun. tre' sa fii schumacher, senna, rohrl sau toivonen sa faci minuni cu o masina inferioara. deci, masina conteaza. asa ca ferrari va ramane in inima, pana acum cativa ani, aveau meritul ca erau singurul care faceu masini (spre deosebire de mclaren, williams, jordan, care asamblau plastice si punea motoare de la te miri cine si mama ce constructori grozavi erau). acum totoia si onda (super masini japonezele astea, fiabile si performante ) s-au retras, au ramas 3 constructori mari: renault, ferrari si mercedes. inca astept revenirea audi in f1, atunci poate o sa "schimb garajul" si n-o sa mai tin cu ferrari
                              ps: faza cu ban-ul cred ca s-a inteles ca era o gluma...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google