Golan II 1.2 16 V Ambiance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    initiatorul topicului s-a referit la fosta lui masina care era pe gpl si spunea ca pe langa uzura motorului avea si o pierdere de putere din cauza gpl-ul crezand cu toate astea ca motorul a ajuns sa aiba 65-70CP de la 92Cp iar eu i-am spus ca nu se pierde putere din cauza GPL-ului si este doar un mit.Daca am gresit cu ceva sa se sterga postul insa si omul a adus in discutie vechea masina si am spus sa-i dau o explicatie.Succes

    Comment


    • #77
      nu la tine ma refeream, ai venit cu explicatie ok, nu-i inteleg pe cei care sustin mitul ca gazul taie din putere si cuplu, desi ei poate nu au condus in viata lor o masina pe GPL
      mocanule, pierderea de putere o avea de la vechime + motor praf, nicidecum de la GPL

      Comment


      • #78
        Nu sunt mecanic deci sunt de acord cu toata lumea. Dar la vechea masina se simtea diferenta de putere intre GPL si benzina. ca era de la mit, de la instalatia de gaz, sau de la motor nam de unde sti. Oricum saraca vectra e deja facuta calorifere sau altceva deci nu mai are importanta, deacum oricum sunt LOGANISTTTTT.
        soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

        Comment


        • #79
          La griul bordului dintre Acces si Ambiance ma refeream intr-un post anterior. Pe Ambiance nu-i asa deschis si arata mult mai bine.
          Attached Files

          Comment


          • #80
            e foarte frumos interiorul la noul logan

            Comment


            • #81
              Ce-am vazut acum , in zona proiectoarelor, pe site la versiunea ambiance este negru si ce am vazut la masinile ce-au aparut pe forum este colorata acea zona in culoarea masinii. Oricum, imi place cum arata.

              Comment


              • #82
                Cred ca vorbesti de versiunea Acces unde barele de protectie sunt de culoare neagra.