GPL Milano Nu Mai Sta Pe Gaz Sare Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    e senzorul de temperatura am dat 20 de euro pe el poti sa ii scoti mufa si sa faci o punte cu o lita in mufa ce merge la calculator singura problema e sa pui seara pe benzina ca sa poti porni dimineata
    nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

    Comment


    • #17
      am rezolvatosi eu , am mers cu el asa lam pus in scurt, am legat cele 2 fire intre ele dar inainte de pornire dam din comutator pe benzina apoi cand se incalzea motorul ii dam gpl ms

      Comment


      • #18
        Salut,
        Am si eu o problema cu Milano.
        In acceleratii mai puternice sare de pe gaz, si de ultima data de cand a intrat pe benzina nu mai reusesc sa trec pe gaz.
        E ciudat ca de la 3500 de turatii sa sara pe benzina...
        Dar sa mai si ramana blocat?!
        WTF?!
        Mentionez ca e masina parintilor, eu am luat-o pt un drum mai lung prin tara.

        Comment


        • #19
          Filtre schimbate? Injectoare murdare etc...
          Du-te la un service GPL... sa vada ce eroare ai ...Milano stocheaza erorile...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #20
            si eu ii dau dreptate lui moog
            dute la un service
            ei ar trebui sa iti rezolve problema

            Comment


            • #21
              Masina este un Passat 1,6 ALZ ...cu instalatie gpl secventiala Milano ,toate bune si frumoase, motorul merge bine , consum ok , pornire la fel ..

              Uneori , doar la pornire (total aleatoriu ) cand este rece motorul ........ nu trece pe gpl ....
              La comutatorul din interiorul masinii care indica si cantitatea de gpl din butelie , are 4 led-uri verzi cand este full , un led rosu , care indica ca ii sub tensiune instalatia si un led albastru care indica ca este pe gpl si cand ii doar cel rosu , ca ii pe benzina

              Normal masina , cand porneste , la acel comutator , se aprinde led-ul rosu si cel albastru palpaie si apoi daca temperatura de trecere ii ok sau o turez peste 1200 ture ,trece pe gpl ,arata cantitatea de gpl din rezervor totul ok
              Cand se intampla problema , se aprinde doar cel rosu si atat .........foarte ciudat

              Remedierea de moment este , sa opresc si pe urma sa repornesc masina sau scot siguranta de la instalatie si o bag la loc ( in timp ce motorul functioneaza ) si atunci ii revine la fel , totul ok

              Am verificat mufe , curatat , tot , schimbat si siguranta de la instalatie ....... raman fara idei ...

              P.S.

              Am schimbat si senzorul de temperatura de pe vaporizator ,crezand ca de acolo ii problema si , din pacate, inca persista ....

              Comment


              • #22
                Eu am instalatie Landi din fabrica. Nu am avut pana aculm - 84 mii km nici o problema. Recent am schimbat filtrele si kitul de la vaporizator. Si surpriza. Aleator, fara nici o logica imi sare de pe gaz pe benzina si incepe sa bipaie la indicatorul de gaz. Incerc sa comut pe gaz si degeaba. Daca opresc motorul, la trecerea pe gaz sare iarasi pe benzina. Daca totusi trece pe gaz se poate ca dupa 2 km, fie dupa 10 sau dupa 50 sa sara iarasi pe benzina. Oare sa fi montat cdeva aiurea vaporizator? Filtrele sunt noi, acum schimbate, nu se pune problemea infundarii. Cred.

                Comment


                • #23
                  De ce nu te duci la service unde ai fost sa vezi care e problema?
                  Diagnoza e moca... Cel puțin...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #24
                    Crezi ca se vede pe calculator care e buba.? Azi, de exemplu am mers 30 km fara nici o problema. Dar trebuie sa plec in concediu si ma gandesc cu groaza ca apare nezaul pe drum.

                    Comment


                    • #25
                      Eu zic ca se poate în 90% din cazuri...
                      Vad ca ești din Iași...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #26
                        Oare ce costuri o fi avand cei de la gpl-iasi. Stiu ca mai este un service pe bd. Poitiers - GPL -Auto- Iasi.dar au niste preturi de-ti sare basca din cap. Sub 50 lei nu fac absolut nimic. Si 50 de lei de doar privitul la masina

                        Comment


                        • #27
                          Aruncatul cu privirea e moca...Diagnoza... Preturile sunt de bun simț vs calitate.
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #28
                            Am fost, mi-a luat banii o zi pt diagnoza, a doua alti bani zi tot pt diagnoza si pt un furtunas care zicea ... mesterul ca e sarit de locul lui. Si cand am ajuns a acasa problema a reaparut. Oare de ce nu se mai gasesc in tara asta oameni care sa aiba un pic de respect pt cient si pt meseria lor. Majoritate sunt pusi numai pe capatuiala, , un sictir in gesturi,au o figura acra si un aer de superioritate. ca vezi doamen, cine sunt ei. Phuuu

                            Comment


                            • #29
                              De ce nu mergi la cei care ti-au facut revizia? Le faci inclusiv o sesizare scrisa (daca este cazul) in care mentionezi ca dupa interventia lor au aparut aceste probleme.
                              Poate or fi filtrele proaste......si nu ajunge suficient gaz.....
                              Zic si eu....

                              Comment


                              • #30
                                Trimite-mi pe PM un cont și îți voi returna cei 2x20RON plătiți pt diagnoza, etc.
                                După ce îți faci revizia cu filtre și kit de reparații de pe net, la un service care accepta orice, acum cauți repede rezolvare ca pleci în concediu... Dacă se poate gratuit...
                                A venit omul special pentru tine la 7:30 înaintea celor programați pe ziua respectiva...
                                A avut bunăvoința în limita timpului disponibil.
                                P. S. Apropo de piese de pe net... Au fost cazuri pe vremuri când la insistența clientului, sa folosim piesele lui. După care au fost probleme, am refăcut vaporizatorul cu piesele noastre. Gratuit.. Unii după ceva timp de proba au venit și au plătit... Alții nu...
                                De asta am zis mai sus...pt reparatii majoritatea service-urilor nu accepta piese de la client...
                                Muncești de 2 ori... Timp pierdut degeaba, client nemulțumit etc...
                                Sfatul colegului de mai sus, inclusiv al meu de mai sus, du te la cei care ți au făcut revizia. Ai o problema de presiune....
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google