GPL Motor 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nikuniku View Post
    normal ca eu le consider bombe pe roti asta e unora le place altora nu
    Mai in pericol esti cu rezervorul de benzina decat cu cel de gpl Tu stii ce gros e rezervorul de gaz? Are si un sistem de deconectare automat de la gaz in caz de accident.....

    Comment


    • #17
      Originally posted by nikuniku View Post
      da stiu de sigurata buteliei de gaz ca nu se fisureza doar daca treci cu tancu peste ia dar de scaparile de gaz care apar datorita faptului ca romanu cam uita de reviziile la masina si o repara in spatele blocului si dupa cativa ani ridici capota si fugi ca miroase a gaz si te intrebi de unde miroase dar pe la sevice de gaz nu ai dat cu anii(nu ma refer la tine poate ca ai grija de masina ca nu tia adus mos Niculae un sac de bani sati iei masina)dar sunt destui poate si la tine pe strada(bloc,scara) care nici nu stie cum arata un service,sa stii ca nici cu benzina nu este chiar asa de sigur cum se crede,ia gandestete la un impact frontal si se sparge rampa de presiune(aia cu injectoare de benzina) si tasneste benzina pe firele care care au facut scurt si fac scantei iese un bum de mai mare beleaua.Dar asa suntem noi oamenii nu putem asta fara masina,calculator si alte gadgetury care na fac viata frumoasa. Sarbatori Fericite si sa auzim de bine
      Salut.
      E adevarat ce spui tu.Dar daca respecti reviziile si le faci cum trebuie nu trebuie sa ai probleme fie:gpl/benzina/diesel.
      Si chiar daca o faci in spatele blocului revizia si te pricepi si o faci chiar mai bine ca in service NU vad unde ar fi problema
      Numai bine.
      Sarbatori Fericite!!!!!!!!!!!
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #18
        problema e ca cei mai multi romani se pricep la orice mai bine decat aia care au facut masina. dar nici cu ce zice nicu nu pot sa fiu de aocrd, pt ca statisticile vorbesc de la sine. raportat la numarul de masini cu un anumit tip de combustibil, e mai periculos sa mergi cu benzina, decat cu gaz.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Din surse sigure va spun ca masinile ce vin cu GPL montate din fabrica, sunt modificate. Mai precis au alta chiulasa.

          Comment


          • #20
            in documentatiile renault n-am gasit informatia asta. da-ne un cod de piesa...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Instalatia GPL un se monteaza pe linia de asamblare.Acolo practic toate loganurile se monteaza standard. Instalatia GPL se monteaza undeva intr-o alta hala. Acolo se demonteaza chiulasa originala si se monteaza alta. Aceasta din urma are alte supape si scaune . Aceasta informatie o am de la un cotech de la un service Renault.

              Comment


              • #22
                DA....Si marmota...

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Aceasi informatie o am si eu.Ca se monteaza o alta chiuloasa,scaune supape si rampa culbutori e cu role.
                  Nu am vazut.Doar am auzit.
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    voi vorbiti de parca astia de la dacia ar fi proiecta linia si flow-ul de productie cu retardatii la romano-americana, sectia drept constitutional. nici un inginer/manager cu creier in tartacuta n-ar aproba montarea unei piese si apoi schimbarea cu alta in cadrul fabricii. ma mir sincer si ma crucesc ca taman renault face asa ceva. din cate am avut eu de-a face cu ei, nu-i cred in stare. dar daca voi ziceti cu atata pasiune, asa o fi... intrebare: ce se face cu chiulasa schimbata, se remonteaza pe alta masina? daca ajunge tot pe una care tre' sa aibe gpl, iar o dau jos, iar o re-monteaza, de cate ori? ca de aruncat nu cred s-o arunce, nu are sens. deci nu pot sa cred ca asamblam un motor doar ca sa avem ce dezasambla...
                    sau asta cu chiulasa e ca si aia cu telescoapele pe gaz la 1.6_16v, tot din service. sau ca se strica bordul daca intri in meniul de diagnoza, tot din service. de parca ei n-ar trebui sa faca asta conform procedurii de diagnosticare, fir-ar a drecului de cretinoizi. eu cred ca unii dintre ei din dorinta de-a parea destepti, sau ca sa impresioneze prin grija daciei fata de client, debiteaza niste ineptii demne de guiness book, sau ne cred o adunatura de prosti picati din bananier acum 2 zile...
                    Last edited by Seba; 25 December 2010, 22:00.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Salut.
                      Seba,am mai spus nu am vazut,doar se vorbeste de asta.
                      Si plus de asta se stie cand un motor va avea gpl(dupa serie si comanda cumparatorului)si se monteaza fara ase mai dezasambla motorul.Deci vine deja "preechipata" ca sa zic asa.
                      Modificarea ar fi:scaune si supape intarite,rola culbutori cu role,si chiuloasa cica ar fi altfel.
                      Dar nu stiu ce sa spun,nu lucrez in aceea sectie.Eu lucrez in uzina dar in presaj(fac componente din tabla)
                      Meseria mea nu e mecanic
                      Plus de asta asa vorbesc cei care lucreaza in motor.........deci din auzite
                      PS:se va discuta mult si bine despre asta,eu am pus gpl dupa ce am luat masina.Si vreau sa cred ca nu e vreo modificare majora intre motoarele fara GPl din fabrica si cele aftermarket.

                      Numai bine.
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #26
                        pai tocmai, ca se vorbeste. asta am zis si eu, nimeni inca nu stie sigur. eu doar imi exprimam mirarea despre cat de "automotive" lucreaza renault, stiind ce pretentiosi sunt cu respectarea standardelor si minimizarea "handling-ului" in linia de asamblare. m-as mira, da' nu-i expclus, sa fie atat de idioti incat sa faca un motor ca apoi sa-l desfaca. in cazul asta, ala de le-o dat acreditarea iso16949, e mai bou cu pedale decat capra cu 3 iezi, ori a luat o mita cat incasarile dacia pe 2 ani de zile...
                        zi-mi ca la postul tau de lucru nu exista instructiune de lucru pe care o semnezi zilnic si ca acolo nu scrie numarul operatiei din "process flow". adica nici o minte inginereasca din fabrica aia nu a pus la punct o diagrama clara de asamblare a reperelor...sau a fost beat si-a pus asamblare la postul 34 si dezasamblare la postul 43 penrtu chiulasa. cred ca visez, daca e asa, da-mi voie sa zic despre conducerea "tehnica" de la uzina, ca e varza. V.A.R.Z.A.! "zero barat" e putin spus, in conditiile astea...
                        Last edited by Seba; 25 December 2010, 23:04.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Salut.
                          Da,la fiecare post exista un "FOS-FISA OPERATIONALA STANDARD"care explica ce ai de facut in post
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #28
                            Vreun update , de la cei care au montat GPL pe logan 1.2 ? In primul rand m-ar interesa daca instalatia pentru euro5 e mai scumpa decat pentru euro 4 . Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Diferenţele GPL <---> Petrol(Benzină)
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                hm...in cazul asta, sigur nu se pun din start alte chiulase/supape? eu as accepta ideea ca difera piesele, dar ca se monteaza si se demonteaza, mai mult, in afara fabricii, dar dacia mentine garantia...apropo, ligheanul pe gpl n-ar trebui sa aiba tot 3 ani garantie, ca parca avea 18luni !? dubioasa treaba, oricum, asta cu montat/demontat mi se pare una dintre cele mai tembele gaselnite tehnice ale romanilor de la lupul lui burebista incoace
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google