GPL Motor 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    multumesc moog

    Comment


    • #62
      ISA2 e mai scumpa dar eu unul cel putin as da banii pt diferenta... am reglat multe tipuri de instalatii ...STAG-ul e cel mai intuitiv...si multe optiuni la ISA...
      Cum ziceau si baietii poti sa-ti iei si super instalatia lui mos Craciun , daca nu e reglata bine degeaba... STAG-ul e usor de reglat, interfata gasesti, softul e liber pe site-ul producatorului fata de multi altii ...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #63
        Eu stiu ca nu au alta chiuloasa sunt firme care au contract cu fabrica si monteaza instalatia in uzina dacia!
        SRF TARGOVISTE

        Comment


        • #64
          Originally posted by cosmin5656 View Post
          Am montata (pe Logan 1.2-euro 5) instalatia Tomasetto Stag 300 Plus , rezervor toroidal 43 l- la pretul de 2400 lei. instalatia a fost achizitionata de la agrom si montata in Sibiu. Masina consuma in medie 8% pe gpl, motorul nu pierde din putere la functionarea pe GPL (anterior am avut un Logan de 1.4 cu instalatie GPl Milano dar se observa o pierdere de putere a motorului in functionarea pe GPL)
          Nu inteleg de ce vreti sa montati instalatii GPL la motorul 1.2 16v, care pe benzina oricum va laudati ca consuma ~7% urban si ~4% extraurban. Dupa ce ca e un motor destul de lesinat, cu un cuplu de 107nm la 4250 turatii pe minut, ii mai dati si GPL ca sa-i "creasca"cuplul la ~100nm?Mai bine va luati un 1.6 16v si montati GPL, pentru ca la acel motor va mai ramanea putina vlaga.

          Comment


          • #65
            Pentru ca in ziua de azi toata lumea vrea sa mearga cu "masina mica" si sa dea pe ea cat pe o bicicleta, in plus e bine daca da putin si pe carburant. Probabil daca s-ar fabrica Logan cu pedale in loc de motor, tot s-ar gasi clienti. In alta ordine de idei, pe drumurile noastre inca mai fac fata cei 54 CP ai Daciei 1300.
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • #66
              te descurci foate bine cu 1.2+gpl , dantis e peste 6 lei/litrul de benzina , mai bine bagi plimbari in natura si cazare cu diferenta de bani intre gpl si benzina decat sa ii arzi pe evacuare...
              p.s. acelasi cuplu si cp se obtin si pe gpl reglat bine sau dc scade ceva chiar nu se simte

              Comment


              • #67
                azi vreti gpl, maine pinion de dizal, sa consume si mai putin gpl, poimaine resoftari, axe cu came, maciuci, ca nu trage destul de tare gpl e o mare teapa daca faci drumuri scurte, pt ca pana se incalzeste motorul la 60 de grade, tot pe benzol o sa mearga, iar amortizarea instalatiei se face in 25-30000km in loc de 15-18000km. si dupa 3 ani, hai la recalibrat, de ce moare cand comuta, cum fac sa nu se mai opreasca, cum fac sa nu tremure, de ce tacane la ralanti, de unde vine fumul si zgomotul ciudat...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Are dreptate Seba. In afara de pretul GPL-ului care e mai mic, pana acum NU am auzit un posesor sincer de benzinar trecut pe GPL, care sa fie multumit de alegerea facuta. Cei care si-au montat GPL, dupa ce si-au "recuperat" investitia instalatiei de GPL in cei 25000-30000 de km, au avut nevoie de o noua investitie pentru resoftari, axe cu came, maciuci, ca nu trage destul de tare, apoi hai la recalibrat, de ce moare cand comuta, cum fac sa nu se mai opreasca, cum fac sa nu tremure, de ce tacane la ralanti, de unde vine fumul si zgomotul ciudat.
                  Din pacate la 1.2 16v consumurile date de producator au fost si sunt o mare teapa pentru ca in realitate, acest motor consuma cu cel putin 1 litru la suta de km in plus fata de ce zice fabrica, datorita cuplului mic atins doar la turatii mari si a greutatii mari a masinii in comparatie cu acest cuplu, dar totusi nu se preteaza instalatii gpl la motoare mici. E pierdere de timp si de bani!
                  La motoare pe benzina de peste 2000 de cmc e alta viata, ai cuplu suficient, ai putere suficienta si cheltuielile pe combustibil se reduc semnificativ la acel motor!

                  Comment


                  • #69
                    mie motorul de 1.2 mi s-a parut a trage la fel de lesinat ca 1.4-le ce-l am in curte si as indrazni sa te contrazic, bea ceva mai putin ca 1.4. daca la 1 .4 merge, nu vad de ce n-ar merge si 1.2 cu gpl. singura mea problema, pt care nu-mi pun gpl, desi ma tenteaza a dracului, e ca merg relativ distante mici (sub 10km) si nu apuca motorul sa mearga cu gpl, deci in afara de cateva drumuri lungi, arunc banii pe geam. iar 800 de euro ii simt la buget, ca sa fiu cinstit. ma gandesc ca multi d epe forumul asta vad in 800 de euro dati dintr-un foc, o suma frumusica, pe care poate nu si-o permit s-o dea toata deodata in eventualitatea recuperarii ei in 3-4 ani, in ritm de 1 ron/zi. personal nu cred in moda asta eco, taxe mici, consum mic. un *****. iti iei masina sa-i dai gaz, altfel, mergi cu 33-ul
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Atata timp cat respectivul autoturism este omologat pentru circulatia pe drumurile publice si deasemeni atata timp cat sistemele GPL sunt omologate in Romania dupa niste criterii pur tehnice, nu dupa cum cred unii sau altii, inseamna ca din punct de vedere legal, ingineresc, si de orice alta natura ce nu tine cont de sentimentele unora, Loganul de 1200 cc si 16 valve cu GPL, poate sa circule si sa-i stanjeneasca pe drum pe cei care au 1400 cc cu 75 cai vioi ca ard benzina dar care nu pot depasi 90 kmph pe bord (real 80 kmph) deoarece benzina costa.
                      Deasemeni daca cineva are ceva cu legislatia din Romania sau cu cei care si-au dat acceptul ca anumite combinatii stanjenitoare de motoare cu caroserii sa circule, pot sa-i dea in judecata la Curtea Europeana. Totusi, nu am vazut diferenta intre 75 CP si 75 CP, bineinteles ca aia produsi de benzina sunt mai puternici, deasemeni si aia produsi de motorul de 1400 cc 8valve, stai sa vezi ca aia de dizal sunt si mai si.
                      Personal, daca ar fi sa aleg intre doua motoare cu aceiasi putere, as alege motorizarea mai ieftina la taxe. Si in plus nu am glumit, intreb clientii de ce dracu au ales loganul de 1200 cc 16 v si nu 1600 cc 8 valve sau 16 v si toti spun acelasi lucru, pretul.
                      Si mai e ceva, am reglat unul pentru RAR si a luat testul de putere, eu pe cronometru intre 1000 rpm si 6000 rpm in tr3 nu am gasit diferente notabile, poate le gasiti voi la cele prost reglate...
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #71
                        Cam va dati cu presupusul...
                        Am vazut si Tico pus pe GPL...pt alternativa la mers cu autobuzul...
                        Il costa GPL-ul cit abonamentul inainte pe 1luna...
                        Ca mai sint si alte costuri la o masina e alta...
                        Intradevar daca faci 5000km pe an nu se merita...la fel si daca faci 90% extraurban...
                        In schimb daca faci macar 15.000km/an majoritar oras se merita la aproape orice motorizare ...
                        Ca sint copii timpiti si vor sa faca din Logan Subaru si sa consume cit un moped e alta treaba...
                        Pui GPL dar vrei resoftare/putere mare...e cam de porc...ori vrei pret/km cit mai mic ori vrei putere....
                        Vrei putere iei ceva cu mai mult de 100CP...sint destule variante in categoria asta...

                        Un STAG 200 costa vreo 2400 iar ISA2 vreo 3000.
                        De unde ai scos 800 euro?
                        Last edited by moog; 20 August 2012, 02:18. Reason: Automerged Doublepost
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • #72
                          la Dacia masina cu instalatie gpl din fabrica costa cam 900 euro in plus. asta o stiu din reprezentanta

                          Comment


                          • #73
                            La banii astia cred ca montezi si 300Premium...si ramine si rest de gaz pe citeva luni
                            Varianta mult mai buna decit LR de fabrica...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #74
                              Ce-mi plac disputele acestea. Pt toata lumea-sunt posesor de logan 1,4 gpl de fabrica cu instalatie reparata si reglata de alexis la Pitesti acum 1 an si 30000 km si inca porneste si merge la fel ca atunci. Am simtit nevoia de putere mai mare in depasiri, mai ales in treptele 4 si 5, dar aceeasi lipsa de putere am simtit-o si pe benzina .
                              Asadar, la cei 149000km din februarie 2008 si pana acum, cu toate problemele facute de instalatia gpl si de logan in general, ma declar foarte multumit de Dacia Logan. Eu consider ca nu i-mi puteam cumpara o masina noua mai buna. Ii las pe toti ceilalti care prefera o masina sh in locul uneia noi, fie ea si logan sa se bucure de ea. Daca atunci cand i-mi voi schimba masina, imi voi permite(sa si intretin sa ma si plimb cu ea-ca doar nu o cumpar sa ma uit la ea in fata blocului si sa se oftice prietenii si vecinii) o alta masina straina i-mi voi lua altfel tot dacia si noua obligatoriu. Masina o ai asa cum o intretii si utilizezi.

                              Comment


                              • #75
                                Ai avut bafta de gaz bun si mai ales de filtre de calitate...nu filtre din hirite igienica vindute la pret de poliester...
                                MED-urile de fabrica nu prea trec de 100-120.000km...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google