GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba, eu ma refeream la colega einstein care-i la modul propriu doctor in domeniu.
    K7 are culbutori cu role, daca doresti iti pun si poza, dar numai dupa ce facem un pariu sanatos. Am precizat codul scurt si nu complet al unui anume motor din seria K7.
    Nu vad insa de ce continua discutia despre culbutorii motoarelor K7.

    Despre GPL s-au oferit foarte putine date concrete vis a vis de avantaje si dezavantaje la capitolul fiabilitate mecanica a motorului & instalatiei in sine.
    sigpic

    Comment


    • scuze, eu am inteles din postul tau ca esti doctor in motoare pt ca l-ai desfacut pe-al tau de 2 ori , iar eu stiam ca esti doctor de oameni... mea culpa
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by dr_mke View Post
        Seba, eu ma refeream la colega einstein care-i la modul propriu doctor in domeniu.
        K7 are culbutori cu role, daca doresti iti pun si poza, dar numai dupa ce facem un pariu sanatos. Am precizat codul scurt si nu complet al unui anume motor din seria K7.
        Nu vad insa de ce continua discutia despre culbutorii motoarelor K7.

        Despre GPL s-au oferit foarte putine date concrete vis a vis de avantaje si dezavantaje la capitolul fiabilitate mecanica a motorului & instalatiei in sine.
        supernova )
        aveam si eu o rampa de aia aruncata pe undeva , ma gandeam sa o montez dar n-am montat`o
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Dap, dupa care rolele culbutorilor au fost inlocuite cu patine (cica ar fi mai silentioase), dar tacheti tot n-au avut

          Poate prezenta cineva o mica statistica cu privire la uzura scaunelor de supapa la motorul 1.6 16v cu GPL ?
          Last edited by dr_mke; 16 April 2011, 14:20.
          sigpic

          Comment


          • pai cred a nimeni, deocamdata. prea putini au 16v cu gaz si aia care au au prea putini km ca sa-si poata spuna o parere obiectiva. nu stiu de ce, da' am senzatia ca discutam de dragul discutiilor...mai bine am bea o bere la un birt, ca-i mai productiv
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • si eu m-am gandit sa pun loganul pe gaz ,dar sincer daca nu fac mai mult de 20mii km pe an ,nu imi renteaza ,asa ca ma gandesc ca cine a cumparat 1.6 16v daca facea mai mult de 20 mii km pe an ,nu ar mai fi luat benzina ci diesel .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Nu discutam deloc de dragul discutiilor. In timp ce la restul motorizarilor pe benzina poti masura uzura foarte usor, la 16v nu se poate decat prin demontarea chiulasei.
                sigpic

                Comment


                • @icspe: dupa 18000km ai amortizat instalatia, nu la 18000km/an. dizalu' nici nu viseaza cost/km ca gazaru'.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Dupa calculele mele, foarte corecte, profitul este de cca 12 lei / 100 km parcursi pe GPL.
                    sigpic

                    Comment


                    • Comparat cu ce? Adica daca ma duc pe gpl castig 12 lei la 100km, cum?
                      Si cum masori uzura la mpi-uri fara sa dai jos chiulasa, sunt foarte curios ca imi cam face figuri pe gpl cand e mai rece afara.

                      Comment


                      • Comparat cu costurile / 100 km la rulajul pe benzina, dar daca vrei tu in mod special, calculez comparat si cu motorina, numai sa-mi spui pe ce variante de motoare

                        Vis a vis de uzura, din moment ce ai o distributie care necesita reglaje, cum presupui ?
                        sigpic

                        Comment


                        • Si cum calculezi tu uzura la supape, doar din faptul ca mai trebuiesc reglate din cand in cand in principiu cam la 50- 60k km. Nu de alta, dar acum supapele sunt reglate cum trebuie si tot face figuri pe gpl cand e rece, eu banuoesc o altfel de uzura fata de cea la care faci tu apropuri. Si am cam mers cu destule masini cu gpl ca sa stiu ca vorbesc, asa cam 500.000 km.

                          Comment


                          • Uzura semnificativa este cea la scaunele supapelor de evacuare. Daca se foloseste ulei de calitate neadecvata si nu se schimba la intervalele corecte, cine-i de vina. GPL nu afecteaza alte parti ale motorului (semnificativ pentru uzura fata de benzina) si nu este miscibil cu uleiul.

                            Iti merge prost din cauza ca nu ai mai mers 40-50 km legat pe benzina de cine stie cand si ai parametrii adaptivii PRAF. Ia incearca un reset de adaptivi si vezi daca mai face figuri.
                            sigpic

                            Comment


                            • Circul in fiecare weekend exclusiv pe benzina, asta de cand am pus prima instalatie secventiala pe solenza. Intradevar gpl-ul uzeaza supapele de evacuare, dar asta pt ca are puterea calorica mai mare ca cea a benzinei, in schimb are un volum mai mic, de aceea vei folosi mai mult gpl pt a avea aceeasi putere ca si pe benzina (cam cu 20% mai mult). Mai nou au aparut ceva instalatii de lubrifiere a supapelor, dar deocamdata au un pret nu chiar permisiv.

                              Comment


                              • Diferenta de consum este data de diferenta de densitate intre cele 2.
                                GPL arde la temperatura mai mare, fapt care combinat cu lipsa aditivilor anti-uzura din benzen duce la uzuri premature la scaunele supapelor de evacuare.

                                Sitemele de lubrefiere nu au pret prohibitiv, costa in jurul a 150 de euro, iar lichidul FlashLube costa cca 1 leu / 100 km ?

                                Problema instalatiilor GPL ieftine este fiabilitate injectoarelor, dintre italiene doar BRC au injectoare cu adevarat fiabile si incapacitatea calculatorului de a-si face singur parametrii adaptivi pentru GPL. Un calculator de injectie secventiala GPL este STAG 300 Premium care stie sa-si faca singur adaptivii.

                                Ce ma face pe mine sa ma gandesc la PRINS VSI sunt componentele Keihin, garantia de 250.000 km, costul unei revizii este 60 de lei la fiecare 20.000 km, plus sistemul ValveCare. Singurul dezavantaj este pretul de 1500 euro.

                                LE > la instalatiile montate corect si evident nu la cele ieftine, diferenta de consum este de aprox 10%.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google