Grindina Din Petrosani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pagube uriase !!! asta e o masina compromisa , pacat de ea.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #17
      Detaliaza, te rog. Ce inseamna masina compromisa?
      Prowd of my new wheels!

      Comment


      • #18
        Pai gandeste-te cam cat chit va pune pe tabla aia ca sa o faca ca "noua" ca oricat de mult ai indrepta acele zone cu tot felul de aparate moderne e imposibil fara chit sa iasa cum trebuie!!! pacat.....masina noua!! eu dupa reparatia asta as vindeo si asta e , viata merge mai departe asta daca erai cumva atasat de masina.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Tabla aia se indreapta prin mici puncte de sudura si "tragere" plus polizor plus chit.....grund vopsea....zic si eu nu sunt tinichigiu

          Comment


          • #20
            Capotele se pot schimba. Asta ar fi una. A doua, nu era parca pe aici pe site ceva "solutie miraculoasa" cu ventuze?
            Prowd of my new wheels!

            Comment


            • #21
              Alexpetro, exista soluții de indreptare la diverse ateliere, dar te costa 250 euro fransiza la un service particular (neagreat Dacia). Ai putea sa încerci sa schimbi și capota ulterior. Am văzut masina ciuruita de grindina la un service în Bucuresti, ii desfacea tot plafon interior ca sa lucreze la ea.

              Comment


              • #22
                Originally posted by FloNick View Post
                Da,dar aia nu o sa mai fie tabla pe masina aia.stii cum se repara tabla indoita de grindina?
                Originally posted by prometheus View Post
                Pai gandeste-te cam cat chit va pune pe tabla aia ca sa o faca ca "noua"...
                Originally posted by FloNick View Post
                Tabla aia se indreapta prin mici puncte de sudura si "tragere" plus polizor plus chit.....grund vopsea....zic si eu nu sunt tinichigiu
                Originally posted by AlexPetro View Post
                Capotele se pot schimba. Asta ar fi una. A doua, nu era parca pe aici pe site ceva "solutie miraculoasa" cu ventuze?
                Metoda se numeste PDR. Nici nu trebuie revopsita.
                PDR - Reparatie infundaturi grindina fara revopsire in Bucuresti www.indoituri.ro

                PDR Cluj Auto Fix repara lovituri cauzate de grindina, infundaturi auto, indoituri tabla fara chituire si fara revopsise. Tinichigerie auto fara revopsire Cluj. Suna la 0755648793
                Last edited by Fanez; 19 June 2016, 23:44.

                Comment


                • #23
                  Doar ca metoda PDR - Paintless Dent Rapir - nu functioneaza chiar peste tot.
                  Din ce am vazut eu in poze exista lovituri unde tabla a fost forfecata (rupta) - cred ca pe plafon exista cel putin o astfel de lovitura - iar pentru asa ceva nu se poate aplica metoda PDR.
                  Din punctul meu de vedere, la cat de avariata e masina aceasta, as insista ca masina sa fie declarata dauna totala sau eventual sa se gaseasca o solutie pentru a vinde aceasta masina in cel mai scurt timp.
                  Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri. Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
                  Bafta.
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • #24
                    Daca va veni si in Bucuresti o asemenea grindina (50% sanse in continuare), o dau dauna totala si aia e, nu mai stresez cum sa o protejez, ca nu ai cum sa te pui cu fenomenele naturii dezlantuite.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by M.FLORIN View Post
                      Doar ca metoda PDR - Paintless Dent Rapir - nu functioneaza chiar peste tot.
                      Din ce am vazut eu in poze exista lovituri unde tabla a fost forfecata (rupta) - cred ca pe plafon exista cel putin o astfel de lovitura - iar pentru asa ceva nu se poate aplica metoda PDR.
                      Din punctul meu de vedere, la cat de avariata e masina aceasta, as insista ca masina sa fie declarata dauna totala sau eventual sa se gaseasca o solutie pentru a vinde aceasta masina in cel mai scurt timp.
                      Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri. Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
                      Bafta.
                      Florine tu stii, sau doar iti dai cu parerea?
                      Eu am reparat masina prin acea metoga dupa prapadul din vara lui 2012; peste 100 de lovituri. Este foarte adevarat, grindina de atunci n-a depasit 10-12mm diametru, aproximativ in schimb a fost foarte foerte deasa.
                      20 de milioane a costa reparatia, bani obtinuti de la pentru reparatie in regie proprie, de la casco.

                      Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Am vazut masina lovita de grindina de la Galati, intr-adevar erau multe, dar erau mici. In cazul lui Alex la contactul plafonului cu parbrizul, tabla este rupta si nu poate sa o mai indrepte cu PDR.

                        Comment


                        • #27
                          Nene Iancule la tine a fost mizilic , fata de ce lovituri prezinta masina celui care a initiat acest topic.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #28
                            Un mic off topic :ce cauzeaza aceste furtuni sa fie din ce in ce mai violente si mai dese si cu grindina foarte mare pt ceea ce se stie ca exista in Romania?oare taierile masive de paduri?!

                            Comment


                            • #29
                              Da la baza stau si aceste defrisari masive , temperatura globala care a crescut face tot acest prapad din ultimul timp , ca nu mai avem si noi o perioada normala ca in alti ani , acum ba o zi e cu furtuna , ba alta este extrem de cald.


                              Fenomene de acest gen cu grindina o sa fie din ce in ce mai dese , misto de cei care detin un garraj , masina este protejata , restul...cum ne este norocul!!!
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                Dragii mei, tabla nu este rupta niciunde. La îmbinarea aceea, nu este vorba de forfecare, cu doar vopseaua este sărită. Din spusele voastre, cel puțin o treime din concetățenii mei ar trebui să se facă samsari. Am să vă țin la curent cu concluziile evaluatorului
                                Prowd of my new wheels!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google