Grindina Din Petrosani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by M.FLORIN View Post
    Doar ca metoda PDR - Paintless Dent Rapir - nu functioneaza chiar peste tot.
    ...Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri.... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
    Bafta.
    Asa cum n-a meritat efortul sa te informezi mai bine despre PDR. Ce sa zicem despre parcuri auro de masini noi afectate de grindina? Le dam la casat si facem altele.
    Tot odata, tinichigeria fara revopsire (paintless dent remove) mai poate fi folosita si in cazul autovehiculelor grav avariate de grindina
    http://www.pmcgarage.ro/
    ...Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ...
    La baza sistemului de reparaţie fără vopsire (metoda PDR) se afla proprietatea elastică a metalului care, mulţumită ductilităţii sale, da posibilitatea de a fi lucrata cu tehnica utilizata la rece
    -Colaborari si Intervenţii frecvente în fluxul de productie pentru producători auto, printre care amintim urmatoarele fabrici: Alfa Romeo(Arese) Italia; Volkswagen AG(Emden) Germania; Volkswagen AG(Bratislava) Slovacia; Porsche SE(Leipzig) ;Audi AG(Ingolstadt) Germania; Peugeot-Citroen(Souchaux) Franţa.
    -Reparatii grindina parcuri auto: Toyota Milano(Italia), Nissan(Atena) Grecia, Suzuki Sfakianakis(Magoula) Grecia, Hyundai(Barcelona) Spania, Gefco(Taragona) Spania, Gefco-Turcia(Izmit), Gefco(Marly-la-Ville)
    -Case automobilistice: Italia-Concessionario Fiat Farina SPA(Milano), Concessionario BMW(Milano); Concessionario Audi(Como); Concessionario Land Rover(Ancona); Concessionario Kia(Brescia); Concessionario Mitsubishi(Firenze); Concessionario Volkswagen Ancona; Concessionario Mercedes
    http://reparatiigrindina.ro/despre-r...-grindina.html
    P.S. Decat sa te informezi (ceea ce presupune un efort care nu merita), mai bine iti sustii ideea, ca "nu stie astia mai bine ca mine".
    Last edited by Fanez; 20 June 2016, 11:04.

    Comment


    • #32
      Bine domnilor ... va respect parerea fiecariua din voi.
      Astept cu nerbdare sa vad cum sunt contrazis - cu fapte; respectiv astept cu nerabdare sa vad cum aceasta masina va fi reparata exclusiv prin metada PDR.

      @ Iancu - ma ocup printre altele si de detaliling auto ... deci mai stiu cu ce se mananca si PDR-ul asta
      @ fanez ... respectele mele pentru un om mai invarsta ca maine ... despre restul acuzelor ... NO COMMENT.
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • #33
        Originally posted by FloNick View Post
        Un mic off topic :ce cauzeaza aceste furtuni sa fie din ce in ce mai violente si mai dese si cu grindina foarte mare pt ceea ce se stie ca exista in Romania?oare taierile masive de paduri?!
        Prezenta unei mase aer rece la sud de Romania. O infuzie de aer rece dinspre poli s-a abatut asupra Spaniei acu 10, a deslocuit masa de aer cald si a impins-o spre Europa de sud-est. Intre timp, anticiclonul azoric a captat o masa de aer cald si a inclestat masa de aer rece. La noi a fost prezenta o masa de aer cald din Sahara, imbogatita cu umezeala si la contactul cu cea rece, au rezultat pagubele produse. Cu rosu am incercuit nucleul rece. Sambata in zona Moldovei a fost cod MD de periculozitate mare.

        The supercells will be capable of producing strong tornadoes, with a violent tornado not excluded, giant hail (>10 cm), damaging downbursts and flash floods
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Atentie pentru cei din vest, grindina de dimensiuni medii (2-3 cm), pana maine la ora 9:00.

          Storm Forecast
          Valid: Mon 20 Jun 2016 06:00 to Tue 21 Jun 2016 06:00 UTC
          Issued: Mon 20 Jun 2016 07:01
          Forecaster: TASZAREK/PUCIK

          A level 3 was issued for W Romania, E Hungary, NE Serbia, mainly for large to very large hail, damaging wind gusts, excessive precipitation and tornadoes.

          A level 2 was issued for Belarus, E Lithuania, W Ukraine, W Romania, E Hungary and Serbia mainly for large to very large hail, damaging wind gusts, excessive precipitation and tornadoes.

          A level 1 was issued for area extending from W Russia up to W Balkan Peninsula mainly for large hail, severe wind gusts and excessive precipitation.

          Attached Files

          Comment


          • #35
            @ fanez ... respectele mele pentru un om mai invarsta ca maine ... despre restul acuzelor ... NO COMMENT.
            Nu a fost nicio acuza. Am scris doar concluzii personale. Sper ca nu te-am afectat in niciun fel.

            Comment


            • #36
              Originally posted by FloNick View Post
              Un mic off topic :ce cauzeaza aceste furtuni sa fie din ce in ce mai violente si mai dese si cu grindina foarte mare pt ceea ce se stie ca exista in Romania?oare taierile masive de paduri?!



              @M.FLORIN
              Asta contest.

              Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri. Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
              Bafta.
              Pe capota fata am avit peste 30 de lovituri; pe cupola si mai multe.
              De "memoria materialului" ai auzit? Aici e "secretul"
              Last edited by IancuMIC; 20 June 2016, 12:41. Reason: Automerged Doublepost
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                Important este ca se rezolva cu vreo 2000 lei, bine ca avem "metereolog de serviciu".
                Am scapat la limita, in Piatra Neamt cateva masini din parcare au tabla indoita.
                Eu am fost la tara, cand am vazut ce vine, m-am jurat, daca scapa intreaga, fac o prelata demontabila sub vie.
                Attached Files
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #38
                  E infofolita bine .
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by FloNick View Post
                    Nasol RAU DE TOT!si acum o sa vina troll-ii si hater-ii si o sa zica DACIA .... si ca orice alta marca de masina nu s-ar fi indoit.
                    ) nu chiar la orice masina nu s'ar fi indoit dar la o masina "serioasa" cu siguranta nu ajungea tabla asa ...am vazut loganuri si mai distruse de grindina, acesta a scapat cat de cat ok pot sa zic...
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Mwahahhhhaha..... nu imi place cand am dreptate

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mihaimmn View Post
                        ) nu chiar la orice masina nu s'ar fi indoit dar la o masina "serioasa" cu siguranta nu ajungea tabla asa ...am vazut loganuri si mai distruse de grindina, acesta a scapat cat de cat ok pot sa zic...
                        BMW, audi, Mercedes... să le fi văzut pe alte.... a mea e lux!
                        Prowd of my new wheels!

                        Comment


                        • #42
                          Poate la tine a căzut mai putina grindina sau a fost mai ferita.

                          Comment


                          • #43
                            Poti incerca cu asa ceva





                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by cristi.... View Post

                              sunt curios care ar fi metoda de reparatie in astfel de cazuri. eu as zice ca toate reperele afectate necesita inlocuire dar unele nu se pot schimba asa usor (plafon si aripa spate)
                              Metode de reparatie exista, dar...la cum lucreaza service-urile, o sa cam ai de tras cu rugina, mai rau decat daca ai lasa-o asa. Cu parere de rau o zic...

                              Originally posted by M.FLORIN View Post
                              Din punctul meu de vedere, la cat de avariata e masina aceasta, as insista ca masina sa fie declarata dauna totala sau eventual sa se gaseasca o solutie pentru a vinde aceasta masina in cel mai scurt timp.
                              Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat
                              Bravo...sa se procopseasca alt "Fraier" cu ea, nu? Gandire romaneasca 100%...
                              Last edited by anto84; 20 June 2016, 16:10. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google