Help La Montarea Oglinzilor Electrice Incalzite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help La Montarea Oglinzilor Electrice Incalzite

    Salutare...
    De curand am achizitionat o pereche de oglinzi electrice incalzite(plus butonul de comanda) cu scopul de a le monta pe loganul meu, un ABS PLUS din 2007. Problema pe care o am este urmatoarea: am fost la service autorizat(APAN Braila) si acolo un mecanic mi-a explicat ca trebuie sa schimbe instalatia de bord, rezultand doar instalatia la un pret de 800 de lei si manopera la 300. Oricum, prea multe nu am inteles din ce mi-a explicat tipul, ca mi-a pus in fata un program de diagnoza de-al lor si mi-a aratat pe-acolo, dar cum nu sunt mecanic auto, n-am priceput prea multe.
    Inrebarea mea e urmatoarea: daca stiti(in Bucuresti) unde pot monta oglinzile(ieftin ), de preferat fara sa pierd garantia, sau daca nu, cum le-as putea monta singur(ce ar mai trebui sa cumpar, ce pasi sa urmez), ca desi as vrea sa am oglinzile pe masina, nu prea ma tine buzunarul sa dau atatia bani.
    Mersi in avans.

  • #2
    celelalte oglinzi nu sunt electrice?
    sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

    Comment


    • #3
      din pacate nu, ca era usor asa

      Comment


      • #4
        Incearca in vitan ar trebui sa gasesti la baietii care vind oglinzi MCV
        se gaseste si cablaj separat, daca nu gasesti silviu_79 are
        eu te pot ajuta cu scheme legaturi

        Comment


        • #5
          am vb cu silviu, sa vedem ce se poate rezolva

          Comment


          • #6
            Daca nu are mai stiu pe cineva tot din zona pitesti

            Comment


            • #7