Help!!! Se Opreste Motorul Si Nu Mai Vrea Sa Porneasca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help!!! Se Opreste Motorul Si Nu Mai Vrea Sa Porneasca

    am citit cam tot de pe forum dar nu am gasit nimic asemanator.
    deci ce am patit: ieri in timp ce dadeam prioritate la o trecere de pietoni s-a oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca,la apa imi indica 6 liniute. Am reusit sa o trag langa trotuar (eram pe banda din mijloc ) si am incercat sa o pornesc dar nimic. Am scos sigurantele dar nici una arsa. Dupa vreo 5 minute de panica a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic (ori de la sigurante ori ca s-a mai racit motorul). Lucru asta s-a mai intamplat anul trecut si pana la urma am schimbat siguranta aia de 5A (cred ca de la ECU ) si a mers pana acum ...cand s-a repetat treaba. mentionez ca siguranta nu era arsa...in schimb pe picioruse era un pic afumata. Azi dimineata cand pun contactul deja erau aprinse 2 liniute la apa.
    are cineva idee ce ar putea fi ?? ca bani de service nu prea am.
    1.6 MPI din 2004

  • #2
    pai daca ai probleme cu pornirea, nu cred ca scapi fara service.
    o vor pune intai pe tester sa vada daca se inregistreaza vreo eroare.
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • #3
      sonda de temperatura pare sa fie hiba, arata aiurea si ecu injectie nu autorizeaza pornirea motorului (nu scanteiesti si nu benzineste, deci nu porneste). daca sonda e ok, atunci probabil motorul se supraincalzeste, asta inseamna defectiune in sistemul de racire. furtune, pompa, termostat blocat, etc. ideea e sa mergi totusi la service, o diagnoza costa undeva la 50ron...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Cu ani in urma am avut un Opel Ascona care facea la fel si a trebuit sai schimb calculatorul, acolo era hiba, dar foate fi si sensorul de turatie.

        Comment


        • #5
          l-am pornit la amiaza si se pare ca si-a revenit. nici cele 2 linii nu s-au mai aprins cand am pus contactul. Merge normal.dar m-a speriat tedugoromania in legatura cu calculatorul.
          Totusi parca m-asi duce la un tester.
          Daca stie cineva un service bun in Iasi rog sa-mi dea indicatii.

          multumesc pentru sfaturi.
          Last edited by tyby_82; 28 September 2009, 17:31.

          Comment


          • #6
            Nu am vrut sa te sperii, am spus doar ca am patit la fel si la mine acolo era problema, sper ca la tine sa fie ceva mai simplu.

            Comment


            • #7
              o probelema asemanatoare cu opritul motorului in mers
              in viteza 2 fara sa mai calci acceleratia scade usor turatia, dar pe la 1500-1700 rpm surpriza s-a oprit motorul in mers.
              normal trebuie sa poata sta pana la 1000 rpm apoi sa schimbi in alta viteza.
              Mers la service la tester...nu a depistat nimic si atunci am schimbat bujiile.
              dupa 17000 km s-a intamplat din nou si la viteza a treia cam la turatia 2000 rpm, am vrut sa bag a doua dar degeaba ca s-a oprit motorul in mers.

              Care ar putea fi cauza??

              Comment


              • #8
                benzina cred ca ar putea fi una din cauze. benzina fff proasta de la noi din tara
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • #9
                  Referitor la ce a scris Ygi_07 mai bine zis apa in benzina. Asa facea dacia mea 1310 cand avea apa in benzina.
                  Daca ai calculator verifica media consumului sa vezi daca a crescut
                  Kiss Fm Gris Platine DC

                  Comment


                  • #10
                    Sal si mie mi s-a intamplat de 2 ori sa mi se opreasca motorul in mers.Prima data ieseam din parcare de la cora (masina era cu becu aprins si statuse si putin in panta) si intr-o curba mi sa oprit motorul dandu-mi seama de grozavie, nu pt ca nu il mai auzeam ci pentru ca nu mai aveam servo.Am dat sa pornesc si nu a mers din prima a avut cateva scapari.In cele din urma am mers la o benzinarie si am alimentat, crezand ca lipsa benzinei a fost cauza, dar grozavia s-a mai repetat odata (ce-i drept nu aveam ff multa benzina, doar o liniuta pe terminate)Eram in mer si am scos-o pe liber sa ma opresc la semafor, aveam vroe 20km/h iar cand am scoso pe liber a inceput sa dardaie schimbatorul si apoi sa oprit motorul.Nu a pornit la sfert ci am dat de 2 ori la cheie.
                    Daca m-ati inceles ce am vrut sa zic, dati-mi va rog niste sfaturi ,ce ar putea fi sau daca s-a mai intamplat si la cineva (sa vi se opreasca motorul la 20/30km/h ,scoasa din viteze, sa rardaie putin schimbatorul si apoi sa se opreasca motorul.
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #11
                      O posibila rezolvare este curatarea captatorului de turatie care se umplee de jeg si pilitura. calculatorul nu mai citeste senzorul de turatie si nu mai comanda scanteie, masina se opreste. si nu mai porneste decat la 4-5-8 chei, invarte dar nu porneste.
                      acesta se curata si se monteaza la loc

                      la mine aceasta operatiune a fost facuta de mecanic si vad ca da rezultate. pana la urma figura se va repeta si trebuie inlocuit.
                      2. daca se opreste la relanti atunci este mai posibil sa fie motorasul pas cu pas ( de relanti) care se gaseste pe pe clapeta de acceleratie.
                      si acesta se poate demonta curata si monta la loc dar este mai dificil si la curatare poti sa-l deranjezi sa nu mai mearga, se cumpara altul se gaseste separat.

                      Comment


                      • #12
                        Patesc des sa nu pornesca masina atunci cand motorul este cald .... (ex. am facut plinul si nu a mai pornit, am oprit 1 minut pe dreapta si nu a mai pornit, s-a oprit motorul in mers si nu a mai pornit,.. etc)
                        Solutia am descoperit-o singur si este destul de simpla...... scot mufa de la sonda de temperatura ... o bag la loc , face <plici> si dupa aia porneste la sfert pana la urmatoarea data..... in afara de faptul ca mufa respectiva nu face contact cum trebuie cred ca este si defecta pt. ca dupa ce am facut revizia la 1 an (acum fac 5 ani) indicatorul de temperatura nu mai sare de 2 liniute ... ori m-au furat in service si l-au schimbat ori este defect pur si simplu...... nu l-am schimbat pana acum ca racirea functioneaza normal iar pentru doua liniute in plus pe indicator nu as da banii..... ar mai fi disconfortul cu pornirea .... dar tinand cont ca se intampla o data la 2 - 3 luni ..... asta e

                        Comment


                        • #13
                          nu e sonda de vina .e problema pe partea electrica,o anume componenta nu mai inchide circuitul.....

                          Comment


                          • #14
                            adica sonda

                            Comment


                            • #15
                              lori cred ca ai citit printre randuri.....(nu e sonda de vina .e problema pe partea electrica,o anume componenta nu mai inchide circuitul.....)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google