Hho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu e bine sa fie sters, poate ca cineva se documenteaza si incepe sa-si mai puna intrebari inaite de a da banii aiurea
    sigpic

    Comment


    • #77
      HHO este sigur solutie de a mai mari randamentul arderii in motoare

      Pentru Dl. Seba ..
      In primul rand un motor consuma sa zicem 1 litru / 20 km .
      Pentru aceasta deplasare el se foloseste de hidrogenul din benzina pe care i-l arde cu un randament mai bun sau mai prost , care in cel mai fericit caz poate ajunge pe la 40% .
      Pentru marirea acestui randament se si folosesc turbocompresoarele care sunt garantate si brevetate ca maresc randamentul arderii.
      Asa ca nu are sens sa calculati volumul de gaze care trec prin motor , ci numai ce aduce aport energetic adica Hidrogenul .
      Producand hidrogen cu o mica parte din energia pierduta degeaba , poti obtine sigur un randament mai bun al litrului de benzina .
      Energie se pierde prin ventilatie , frecari ,etc printre care si alternatorul daca nu are consumatori produce curent practic in gol ..
      Regimul de mers al al autovehicolului nu este constant datorita denivelarilor traseului .
      Asa cum hibridele recupereaza energie la deccelerare incarcand acumulatorul , poti produce hho intr-o celula bine calculata si monitorizata electronic ..
      Exagerarea consumului acestei celule v-a conduce desigur la consum de combustibil dar este cert ca producand hidrogen poate recupera energie eventual prin reglarea debitului de gaz produs ca sa poate face acumulari continuu .
      Parerea mea este ca numai la atat poate limita folosirea acestor celule direct pe motoarele cu ardere obtinad si avantajele unor emisii mai curate .
      Din pacate toate problemele mentionate mai sus sunt foarte laborioase iar hibridele rezolva mult mai simplu recuperarea energiei , de aceea nici nu ii intereseaza pe marii producatori auto care sunt tot timpul la curent cu ultimele noutati in materie de motoare si care au laboratoare ultra dotate pentru astfel de experimente .
      O idee de topic mai interesant probabil ar fi folosirea propanului pentru racirea motorului si climatizarea automata cu ajutorul acestuia fara a mai folosi alte instalatii de climatizare care stie toata lumea cat consuma ...

      Cu stima , Sandu Mihail , Honeywell Garret Romania (Quality Inspector Turbocharger division).

      Comment


      • #78
        o singura completare, daca-mi permitei: compresoarele (turbo sau mecanice), maresc randamentul motorului, in conditiile in care la benzina, cel putin, trebuie respectat raportul stoechiometric, deci bagand mai mult aer, ca sa patram raportul, bagam mai multa...benzina? da, de aia un 2 litrii turbo de 200cp are consum mai mare decat un 2 litrii aspirat de 200cp. avantajul vine din cutia de viteze, ca dezvoltand cuplu mai mare din cauza benzinei in plus arse, se preteaza la cutie de viteza mai lunga, care sa-i mai salveze consumul. celebrul 1.4tsi cu 7% consum in oras si-a aratat randamentul pe autostrada, und ela 120km/h a baut 10%, iar loganul de 1.6, doar 6.5%. revenind la hidrogen, inca nu s-a inventat dispozitivul care sa produca mai multa energie (necesara ruperii legaturii) din arderea aceleiasi substante, minus randament mecanic de transmitere a miscarii, minus randament de convertire a energiei mecanice in energie electrica (alternator), minus din nou randament de transformare din 16VAC in 3VDC...iar atata timp cat producerea hidrogenului nu are ca sursa de enrgie recuperarea la franare, ci obtinerea curentului prin arderea benzinei, cred ca subiectul hho e doar o bula de sapun intr-o furtuna.
        Last edited by Seba; 26 August 2012, 23:09.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

          A costat ceva reclama asta, dar atata timp cat sunt fraeri nu e nicio problema
          sigpic

          Comment


          • #80
            eu am primit zilele trecute un mail cu ultima moda in tapirea fazanilor: cristale tratate pana la nivel de molecula, care imbunatatesc pana si consumul centralelor termice pe rumegus, sau care scad consumul de curent daca le pui pe sigurante. mah, cat de bou tre' sa fii sa crezi asa ceva? cum mama dracu sa pui un fund de borcan pe siguranta si sa economisesti curent?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #81
              Mi-am montat de curand o instalatie HHO destul de completa . Functioneaza destul de bine si simt un plus de putere . Inainte ma gandeam daca sa ma bag in depasire de v'o 3 ori ... acum sunt mai sprinten si nu mai am emotii .
              Daca in primele zile am simtit ca scade si consumul sensibil , acum am o mica problema cu el . A crescut de la 5,9 la 9,5 .
              Am resetat calculatorul si a plecat cu un consum de 53 (si de aici am o banuiala despre calculator) la suta si a coborat la 9,0 apoi a urcat la 9,6 ... in fine cam pe la 9,5 la suta se invarte .
              Din ce am citit pe forumuri am 2 variante :
              - sonda lambda ?
              - calculatorul sa aiba v'o eroare si sa trebuiasca o resoftare ?

              Din ce am citit aici am vazut ca 80% din useri sunt sceptici cu privire la acest subiect , insa astept ceva de la restul de 20 % care cred ca este bun hho.

              Buuun . Am mai instalat pe inca un logan , care se plimba prin Sibiu , acelasi generator , dar fara prea multe artificii electrice si electronice si culmea este ca masina asta merge perfect ! Sta intr-un consum de 5,6-6,2 l/100 (inainte avea un consum de 7,3-7,6) , are demaraj , si se simte plusul de putere la depasiri .
              Concluzia (mea) ar fi ca nu trebuie o instalatie sofisticata pe Logan !

              Asi fi putut sa nu scriu despre asta dar am zis ca poate gasesc un sfat despre prima masina .

              Comment


              • #82
                si eu as vrea sa stiu cum se poate "pacali" sonda lambda!
                eu am facut un mic test in parcare in relanti! in cat timp consuma 100ml. cu hho pornit a consumat 100ml de benzina in 11 minute si cu hho oprit in 12 minute!(cu aproximatie)
                deci cu hho pornit baga(putin) mai multa benzina!

                Comment


                • #83
                  E normal sa bage mai multa benzina pt ca e suprasolicitat alternatorul.
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    e posibil sa nu fi injectat eu pe unde trebuie gazul?
                    am vazut ca trage aer pe acolo si acolo am bagat!
                    nu as vrea sa gauresc carcasa filtrului de aer! dar daca trebuie, o voi gauri!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      salut, mi-am facut si eu o instalatie cu 11 placi din inox, dar inca nu i-am dat drumu sa mearga, te rog sa-mi zici ce ai folosit ca solutie in apa distilata si daca iti functioneaza bine acum, eu am 1.6 8 valve euro3.

                      Comment


                      • #86
                        nu am mai montat pe masina instalatia! am folosit soda caustica de puritate 98%! cu cat e mai pura cu atat e mai bine!

                        Comment


                        • #87
                          am montat instalatia, dar din pacate nu are rezultatul scontat, baga hidrogen, generatorul functioneaza bine, nu am observat nimic nou la masina, consumul a scazut cu 0 , iar ca putere nu se observa o crestere, daca mai are cineva vre-o idee dece nu merge rog sa scrie pe forum.
                          multumesc.

                          Comment


                          • #88
                            cati amperi trage dispozitivul? ai masurat cat de cat productia de hho? litri/minut

                            Comment


                            • #89
                              m-am gandit sa umplu un balon si sa-i masor volumul de hho bagat intr-un minut, alta idee nu am cum as putea masura cantitatea de hho produsa, este clar ca-i hho pt ca i-am dat foc si pocneste foarte puternic.

                              Comment


                              • #90
                                taie o sticla de 2 litri si umple-o cu apa! mai ia o sticla de 1 litru si umple-o cu apa! bagi sticla de 1 litru cu gura in jos in sticla de 2 litri si bagi pe dedesubt furtunul cu hho in sticla de 1 litru! cronometrezi in cat timp se goleste sticla de 1 litru si faci socoteala sa vezi cati litri pe minut produce generatorul!

                                dar amperi cati trage?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google