Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Normal, au tăiat volanul din piele și au pus fonomin, sa zicem ca este în regula.

    Comment


    • Da nu prea inteleg de ce sa taie volanul de piele atat timp cat oricum era ceva optional pentru care plateai contravaloarea. Nu era standard si sa zici ca l-au scos. Oricum eu am vorbit la Vocea Clientului si am fost asigurat ca este doar o problema temporara care se va rezolva.

      Comment


      • Oricum ma gandesc ca au taiat ceva de masina ca sa puna fonominul ala, chiar daca nu e volanul de piele...

        Comment


        • Originally posted by dl_dr25 View Post
          Ce fel de becuri se găsesc în butoanele de geam ? Până nu a fost beznă afara am crezut că nu sunt iluminate
          Iarasi ma simt nevoit sa iti raspund
          Vrei sa te simti ca la aeroport de vrei sa pui becuri mai puternice ?
          Ele asa sunt calculate, ziua nu se vad aproape deloc, seara dau o lumina placuta nederanjanta. Daca ai vedea ziua becurile respective, noaptea ar fi groaznice.
          Si la seat, vw, skoda, audi pe care le-am condus tot asa sunt, ziua nu se vad deloc.

          Comment


          • Poate era bun felinarul de la S&S pe OFF, ca e zi ca e noapte...e super tare...

            Comment


            • e clar, noi pe aici ne plangeam ca e galagie in masina, acum au pus fonomin ... Astia de la Dacia clar stau pe forum toata ziua
              Oricum, zgomotul din habitaclu la 1.2 la peste 110-120km/h e dureros ... Deci la capitolul asta Dacia ar face bine sa faca progrese vizibile ( acustice ) importante ...

              Comment


              • La orice masina care are un amarat de 1.2 si 73cp la viteze de peste 100-120km/h o sa fie dureros )

                Comment


                • Originally posted by GuGu21 View Post
                  ...
                  Oricum, zgomotul din habitaclu la 1.2 la peste 110-120km/h e dureros...
                  L1 1.4 e mai zgomotos decat L2 1.2. Conteaza si caucioacele. Zgomotul de rulare intrece zgomotul motorului.

                  Comment


                  • sa nu uitam totusi, dacia nu este pentru viteze de peste 120km/h (indiferent de motorizare)...la fel nici pentru mers sportiv, dat cu sania, gatit si alte activitati. Este o masina pentru un mers decent si cu costuri minime din A in B

                    Comment


                    • De ce crezi ca dieselul nu e in largul lui peste 120? Ce turatie are cu a V-a la 130?
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by ManGreek View Post
                        La orice masina care are un amarat de 1.2 si 73cp la viteze de peste 100-120km/h o sa fie dureros )
                        Am rulat in Grecia cu 150km/h si este ok!Am avut si vant lateral!La depasiri e belea!!

                        Comment


                        • Mai tare de 150km/h nu a vazut, dar sunt niste motoare mici si slabe ca putere, cred ca cel mai bine se simt pe la vreo 80-90km/h in treapta 5-a (ma refer la benzinarele aspirate), totusi s-ar putea lucra mai mult la antifonare. Oricum l2 e mult mai bine antifonat fata de l1 (sau asa mi s-a parut).
                          Stiu ca in urma cu vreo 2-3 ani am mers cu un passat b5 din 97 , 1.6 benzina si avea cam 99% aceleasi turatii in treapta 5-a ca mpi-urile de la dacia, insa la 100-120km/h era liniste in interior.

                          Comment


                          • Originally posted by sorin74ivn View Post
                            Am rulat in Grecia cu 150km/h si este ok!Am avut si vant lateral!La depasiri e belea!!

                            Prin 2005, la munca aveam un Kangoo pentru interventii de service. M-au avansat si mi-au dat un Clio Symbol facut in Turcia. Toti colegii fugeau de el, ca-i urata, o strutzo-camila respinsa la omologare pentru vanzari in occident, ca-i fuge curul in viraje, s.a.md.
                            Am atins cu ea 175 km/h si nu mi s-a parut ca decoleaza! In comparatie cu Kangoo-ul care balansa ca o barca pe valuri, asta era Lamborghini!

                            La fel si in cazul Loganului... depinde de perceptia fiecarui individ in parte.
                            Soferii adevarati stiu sa-si adapteze maniera de conducere in functie de cat poate oferi masina!
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Tipicarul nu stiu daca tine de vointa ta sa.ti adaptezi maniera de condus in cazul dacia logan 2.La viteza de 130 km pe autostrada,cu vant....esti mai degraba fortat).in conditiile descrise de mine a trebuit sa reduc la 110(nu a fost asta problema) ca la 130 masina se legana si erau necesare ambele maini pe volan(condus catusi de putin relaxant si placut)...soferii de logan/2 sunt obligati de constructia masinii sa adopte un condus cat mai manierat in cazul conditiilor meteo nefavorabile)

                              Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

                              Comment


                              • Pai, am zis eu altceva?

                                Ambele mâini pe volan se țin în permanenta, nu numai când bate vânt lateral!
                                Eu așa am învățat la scoala de șoferi!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google