Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Old Driver View Post
    ManGreek are dreptate.Deflectoarele au doar efect de placebo.Dacia nu e masina sport,raliu sau NFS.Este o masina decenta cu care iti faci treburile si calatoriile planificate.Unii cer prea mult de la Dacia,cu ochii la celelalte marci de renume.
    Ati mers cu deflectoare si fara? ca sa aveti o opinie pertinenta? In aceleasi conditii, doar cu deflectoare bara si roti fata, când treceam pe langa tir simteam un balans spre dreapta. Dupa ce le-am pus si pe cele de la rezervor, in aceleasi conditii nu am mai simtit acel balans. Degeaba nu se pun ele din fabrica, numai ca la romani merge si descompletata.

    Comment


    • Ar fi insemnat sa ai vreo 500 de euro in plus la pretul final.

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Pe baza informațiilor afișate de computerul de bord, eu nu am observat să fie vreo scădere a consumului in extraurban. Și merg destul de voios. Totuși, efectul lor se vede la stabilitate, când trece un TIR pe lângă mine, nu mă mai balansează așa de mult cum se întâmpla înainte de a monta toate deflectoarele.

        Originally posted by aris86 View Post
        ...In aceleasi conditii, doar cu deflectoare bara si roti fata, când treceam pe langa tir simteam un balans spre dreapta. Dupa ce le-am pus si pe cele de la rezervor, in aceleasi conditii nu am mai simtit acel balans. Degeaba nu se pun ele din fabrica, numai ca la romani merge si descompletata.
        Interesant feedback! Desi ele, dupa cum s-a expus in acest topic (si poate si in altele), au fost prevazute sa scada nivelul emisiilor poluante prin scaderea consumului datorita imbunatatirii aerodinamicitatii, se pare ca sunt sensibil mai eficiente la ameliorarea stabilitatii masinii!
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Eu zic că de formă nu se proiectau și fabrica, un rol tot au. Și aici mă refer la cele de la rezervor și punte , că nu le vede nimeni.

          Comment


          • Originally posted by Fanez View Post
            "Aveti dovezi?"
            Nu e chiar asa. Daca iti reduce rezistenta la inaintare, iti reduce si consumul. 100ml/10L tot e un castig.
            Dupa ce pun deflectoarele o sa vad daca imi scade consumul. Daca e cu 0,1% mai mic, e un castig.
            Contribuie si la stabilitate intr-o oarecare masura, la viteze mari.

            E imposibil sa determini consumul in acest fel. In general niciodata consumul nu e la fel, deoarece nu vei avea acelasi stil de condus 100% identic + ca sunt multe variabile (trafic, temperatura, vant, etc). Deci daca e diferenta de 0.1% cu siguranta nu ai cum sa iti dai seama.
            Poate ajuta, pentru mine va puteti pune si deasupra pe masina, nu am nimic impotriva, insa vad ca unii aveau asteptari cam mari de la logan... adica sa mergi cu 130km/h si sa simti ca esti stabil cand trece un tir pe langa tine e cam mult. Am simtit aceasta senzatie si la golf 5 la viteza mare si avea motorul mai mare + ca era mai grea.

            Originally posted by tipicarul View Post
            Absolut de acord cu excepția neapartenentei la clasa compacta.
            Pai apartine la clasa compacta ?
            N-as prea zice, deoarece loganul foloseste platforma lui Clio si Clio Symbol, iar loganul e un symbol redesenat daca putem zice asta. Compacta ar insemna ca e pe platforma Megane. Talisman e in clasa medie. Iar in clasa Mare avem seria 5 de exemplu. Apoi clasa de lux...

            Originally posted by dl_dr25 View Post
            Eu zic că de formă nu se proiectau și fabrica, un rol tot au. Și aici mă refer la cele de la rezervor și punte , că nu le vede nimeni.
            E bine ca masina sa fie cat mai "captusita" pe dedesubt. Daca nu sunt scumpe, merita achizitionate.
            Last edited by ManGreek; 30 March 2017, 17:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Detalii:

              Comment


              • Cine doreste discuri ventilate pe fata este foarte simplu! reteta:

                -2 discuri (noi sau vechi,ventilate sa fie,pot fi 0.9 , 1.5 diesel)
                -2 portetrieri pentru discuri ventilate ( pot fi 0,9 ,1.5 diesel se potrivesc fix pe gauri "bolt on"
                -2 etrieri (pot fi 0.9,1.5 diesel difera doar putin forma dar se potrivesc la fix pe portetrier)
                -1 set placute (DOAR 0.9,1.5 diesel) cele de 1.2 nu se potrivesc loveste placuta in etrier.De pe 0.9,1.5 diesel se potrivesc pe 1.2 dar nu si invers!

                Preturi
                -Discuri (100 mil sh pereche, noi 120 bucata (trw))
                -Portetrieri+etrieri (200 lei perechea sh (am gasit si masini cu 5000km la bord in dezmembari)
                -Placute (160 lei setul noi)
                -Lichid frana (20-30 lei)

                Ce avantaje ofera discurile ventilate?Nu se incing franele asa tare si ai un "feel" mai bun al pedalei de frana.

                Comment


                • Tipicarul ai dreptate...asa s.a invatat....doar ca imi da o stare de retard daca sunt pe banda 1 si am o viteza constanta, sa stau cu o ambele maini pe volan...mai lipsea scaunul si spatarul maxim in fata si peisajul era complet)) totusi ,e bun loganul...te educa )

                  Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

                  Mai baieti,imi cer scuze dar simt nevoie sa.mi exprim parerea.Imi asum ce scriu cu riscul de a fi sanctionat.
                  3 pagini de tapatalk (:-D ) in urma am zis ca la viteza de 130km pe autostrada,loganul dadea aiurea rau din coada,stabilitate praf rau...comentariile care au venit din partea voastra au fost pe genul ca masina asta e ieftina si sa nu avem pretentii.Am impresia ca avem baieti p.aici spalati pe creier .Cum pana mea sa spui ca la pretul asta ,aia e??hai sa faca si sistemul de franare mai prostac asa ca e destul de ieftina masina...wow!!!

                  Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

                  ManGreek ,nu.mi baga cuvinte.n gura aiurea ,daca la ce am spus eu faceai referire.la 130 km la ora masina era instabila fara sa trec p langa un tir....era vant si.atat.Cat despre golful ala de care spui,daca te plangi ca se misca aiurea,inseamna ca era copt...am si un fiat punto 1.3 jtd 2005 si la 180 km pe autostrada,constant am stat extraordinar de relaxat la volan.pe langa tiruri cand am trecut cu el la 130,niciodata n.am stat sa strang de volan cum stau la logan .incep sa.l urmez pe mr.K cu critica !!!!

                  Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
                  Last edited by Olly09; 30 March 2017, 20:56. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • De acord cu tine, chiar dacă este low-cost, mașina trebuie sa îndeplinească o condiție minima de siguranță, indiferent de viteza cu care rulezi, în speta cea declarata de producător (vmax=156-165 km/h).

                    Comment



                    • Revin la subiectul bec normal vs bec led
                      Eu am impacat si capra si varza


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • Care este ledul? Banda?
                        Dacă sunt și pe stopuri, trebuia să lași un bec normal cu un led să vadă și ochiul nostru diferența Ce leduri?

                        Comment


                        • Nu am leduri pe stop
                          Numai banda



                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Dar daca persoana respectiva nu vede 1.5 M de banda led + 1 bec 16w + 2 becuri de 21w deja are probleme cu vedere


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Last edited by stoicanu; 30 March 2017, 21:31. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Detalii:
                            Cu riscul de a fi pisălog, as putea sa te rog sa postezi codurile de catalog, pentru ca as dori să cumpăr și eu potcoavele pentru calul ce va veni?!
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • as putea sa te rog sa postezi codurile de catalog
                              Ai putea sa ma rogi, in schimb eu n-as putea sa le postez, ca nu le am si nici nu le stiu.

                              Poti sa intelegi ce scrie pe ele?


                              Incearca aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...27&postcount=3
                              Last edited by Fanez; 30 March 2017, 22:43. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by stoicanu View Post

                                Revin la subiectul bec normal vs bec led
                                Eu am impacat si capra si varza


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Ai stopurile si al 3-lea stop de pe mijloc, scoate banda aia de leduri ca da impresia de camion
                                E frumos loganul asa cum e

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google