Imi Consuma In 6 Ore Tot Curentul Din Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    DeLuXe normal că nu se aprinde doar o săgeată. Se aprindeau mai rapid (cred că nu am scris). Oricum simptomele erau mai ciudate inclusiv cu aprinderea unor martori din bord pentru câteva secunde.

    Comment


    • #17
      domnu, alternatoru nu se verifica daca incarca la volti, daca are 14.4 fata de 12.6

      se verifica amperaju
      1.6 cel putin porneste si cu 9v, dar totodata poti avea 12,6v la baterie si sa nu ai amperaj ... demonstratie: avem urmatorul scenariu, ai bateria goala, legi bateria in serie cu bateria altuia(cu motorul oprit) automat o sa ai 12v+, pariu ca nu porneste

      deci verifica ce amperaj baga bateria .. nu voltajul
      sigpicMy ride

      Comment


      • #18
        ma duc la un electrician bun sa vad ce are!
        sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

        Comment


        • #19
          cum sa descoperi un scurt-circuit

          Daca bateria este buna, incarcarea este buna, atunci sigur ai un scurt pe undeva.
          Uite aici un tutorial despre cum sa descoperi un scurt-circuit.


          Este foarte simplu. In loc de lampa de control poti folosi un multimetru (mA).
          Daca ai identificat circuitul cu probleme atunci lucrurile se simplifica mult.

          Comment


          • #20
            multumesc de sugestii ! inca nu mam dus la electrician ca sunt ocupat cu serviciul , cand o duc la doctor , va anunt unde si ce avea!!
            sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

            Comment


            • #21
              Originally posted by DeLuXe View Post
              ... demonstratie: avem urmatorul scenariu, ai bateria goala, legi bateria in serie cu bateria altuia(cu motorul oprit) automat o sa ai 12v+, pariu ca nu porneste

              deci verifica ce amperaj baga bateria .. nu voltajul
              Domnu' se pare ca bateriile vor fi in paralel,iar daca aveti cabluri care sa reziste la amperaj,nu desene animate de pe la peco,pariu ca porneste?

              Daca puneti un aparat de masura intre (-)de la baterie si borna (-)de la instalatia masinii trebuie sa fie o valoare de maxim 20ma.Incercati totusi cu scoaterea casetofonului,chiar daca il aveti de 3 ani.Treaba cu masele de pe la stopuri are si ea importanta,dar daca va goleste bateria noaptea trebuie sa verificati consumatorii permanenti,cei care nu se deconecteaza la scoaterea cheii.

              Comment


              • #22
                -de verificat triple stopuri,cablajul care duce la triplele stopuri sub bancheta spate,e un manunchi,iar daca transporti persoane,fiarele banchetei freaca pe acel manunchi ducind la un frumos scurt,care continua cu descarcararea bateriei,de verificat contactul stopului frana,mie mi-a facut fite,l-am curatat,ca pina la urma sa am necazuri dinnou si a trebuit sa iau unul nou,parca vreo 60-70 lei
                -iar colegul @gl_mmm,ti-a pus cea mai veche metoda de descoperi un scurt,fara laptopuri si alte tehnici IT,cate masini vechi ai vazut tu sa ia foc si cate din astea sofisticate ard? iti spun eu,procentajul e alarmant,triumfa cele cu tehnica IT
                Last edited by AGENTUL NYT; 11 December 2010, 10:26.
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  facea scurt in stopul din dreapta la becul de la pozitie frana , ramanea cuplat , am scos becu , l-am schimbat , am dat pe mufe cu wd40 si nu se mai apinde bordul cand apas frana. am scimbat toate becurile de la pozitii si am dat mufele cu wd40. acum sa vad daca mai descarca bateria
                  sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                  Comment


                  • #24
                    cum ai descoperit problema ?
                    mi cred ca un bec de 20w poate descarca bateria , daca scurtul era acolo tripla trebuia sa fie scrum
                    ce aveai tu ai ma batrini ii zicea "da la masa"sau in termeni actuali masa insuficienta
                    contactele de slaba calitate la triplele logananului sunt deja de notorietate
                    Last edited by mmaxalb; 11 December 2010, 19:25.
                    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                    Comment


                    • #25
                      am scos becu din stopul dreapta , dupa scoaterea celui din stanga si am vazut ca daca aprind pozitiile nu mai stau stopurile pe frana aprinse , am dat cu wd40 , am schimbat toate becurile de la pozitii si acum , dupa 5 ore si ceva , a pornit la sfert de cheie si nu se mai aprinde bordul. becu care l-am schimbat era jumatate negru cu toate ca avea filamentele intregi

                      sper sa fie numai aia cu becurile!! sa fie altceva!! vad eu diminieata cand o pornesc
                      Last edited by Horica-18-JHC; 11 December 2010, 22:28. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                      Comment


                      • #26
                        Apropo de stopul din dreapta cu care am avut şi eu probleme iarna trecută (zgomotul semanalizării mai rapid şi săgetuţele care pâlpâiau mai rapid uite că nu am mai uitat să specific DeLuXe) acum când calc frâna mi se aprinde, uşor vizibil ce-i drept, martorul din bord de la poziţiile ceaţă spate şi suspectez tot stopul respectiv. Data trecută electricianul mi-a spus că e posibil să reapară problema şi că ar trebui schimbat stopul pe viitor dar văd că numai la frig face probleme. Aş dori un sfat (sau mai multe) dacă se poate. Mulţumesc.

                        Comment


                        • #27
                          curata toti pinii triplei impingei usor ca in poza si daca ai,da si cu spray circuite electrice,nu o sa mai ai probleme cu aprinderea sau intrarea in contact cu alte beace sau scurturi
                          Attached Files
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            auzi la acel electrician .. sa schimbi stopul cu totul buni baieti
                            Iuga sper ca electricianul nu e prieten cu tine..

                            si eu am avut o problema similara si cum a zis colegul de mai sus + spray WD40

                            Comment


                            • #29
                              Mulţumesc pentru sfaturi. Bănuiam că tot stopul ăla trebuie să fie. O să revin după rezolvarea lui.

                              Comment


                              • #30
                                eu numai am stopuri din alea de multa vreme

                                si la mine se aprindea martorul de ceata , dar numai cand opream motorul , nu cand semnalizam sau alte chestii
                                Last edited by Horica-18-JHC; 13 December 2010, 23:27. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google