Imi Consuma In 6 Ore Tot Curentul Din Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am fost la un electrician si zice el ca ar fi un temporizator dus. ma pus omu' sa tin butonul care stinge lumina din portbagaj apasat. am tinut aproximativ 1 minut si nu sa stins lampa din portbagaj.
    acum am luat lampa jos sa vedem daca e ala . am luat si plafoniera jos.
    sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

    Comment


    • #47
      Din cunostintele mele, lampa din portbagaj se inchide in 20 de minute, indiferent daca contactorul este in pozitia "Off"....este o norma europeana.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        @darksid3-daca-mi permiteti un singur aspect:-nu se inchide in 20 min ci in 30 min,eu am facut DDT 2000 sa mi se inchida dupa doar 5 min,Valentin_N m-a rezolvat
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #49
          Originally posted by mmaxalb View Post
          dragilor
          sa omori o baterie in 6 ore inseamna un consum de peste 100 A PE ORA adica trebuia sa ai masina scrum de mult , nu exista cablu in logan care sa reziste la acest amperaj in scurt , problema este la instalatia de incarcare -alternator-punte releu sau bateria
          in postul nr 4 am pus o mica intebare , daca erai ineresat imi raspundeai si pana acum aflai si care este problema
          Vorbesti prostii, acumulatorul de Logan 1,4 mpi are o capacitate de 55Ah, asta inseamna ca poate furniza 55A timp de 1h, cum omului i se descarca bateria in 6h rezulta ca are un consum de defect in unitatea de timp(adica h) 55/6A, adica 9,16A.

          La consumul care -l precizezi tu ar trebui sa ai un acumulator cu o capacitate de 600Ah.

          Din fizica: I=Q/t de unde rezulta Q=It[Ah] deci sarcina electrica transportata in unitate de timp...simplu...

          Comment


          • #50
            casetofonul l-am scos de pe contact , dar e chestia ca l-am scos de vreo 2-3 ani , si nu mi-a facut probleme , asta e a 2 a baterie de cand am cumparat masina. bateria are 6 luni vechime
            sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

            Comment


            • #51
              După cum am promis am revenit după rezolvarea problemei cu aprinderea martorului de ceaţă spate la călcarea frânei şi semnalizare. Am desfăcut stopul din dreapta cu care am mai avut probleme (la pinul 5 şi în mufă se topise puţin plasticul de la un scurt) l-am curăţat şi dat cu WD40 şi nimic. Problema persista. Am desfăcut şi celălalt stop care părea ok (doar puţină cocleală la pini în rest nicio urmă că ar fi un contact imperfect) şi am repetat operaţiunea cu curăţatul şi cu sprayul. Şi s-a rezolvat.

              Comment


              • #52
                Cu motorul oprit se monteaza un multimetru in serie cu bateria si se urmareste curentul consumat in repaos. Acest curent trebuie sa fie undeva intre 50 si 150 mA (adica maxim 0,150 Amperi).
                Daca acest curent este mai mare, de ordinul a cativa amperi, exista un consumator care isi face de cap si consuma.
                Consumatorul respectiv se gaseste prin eliminare (se scot sigurante pe rand din tabloul de bord sau... compartimentul motor, ... sau mufe de legatura). Poate sa fie si un defect de izolatie.
                Mai poate sa fie si elementi din baterie (sa fie cazuta pasta si sa faca scurt intre elementi si sa descarce bateria), defect des intalnit la bateriile Rombat.
                Sper ca am fost cat de cat de ajutor.
                Bafta la treaba !

                Comment


                • #53
                  asa mi-a zis si electricianu , ca le luam prin eleminare daca nu e defect temporizatorul ala
                  sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mmaxalb View Post
                    sa omori o baterie in 6 ore inseamna un consum de peste 100 A PE ORA
                    Esti sigur? Nu de altceva, dar din cate stiu eu bateria de masina are in jur de 50 Ah, adica poate da 50 A timp de 1 ora (sau 1 amper timp de 50 de ore)
                    Daca se consuma in 6 ore inseamna ca are undeva un consumator de vreo 8A (adica in jur de 100W)

                    Comment


                    • #55
                      se pare ca nu imi merge contactorul de la usa de la sofer , nu mi se aprinde plafoniera cand deschid usa, oare sa fi ramas cuplat pe deschis? ca am avut plafoniera data jos si nu mi-am dat seama ca nu merge
                      sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Cromatic View Post
                        Vorbesti prostii, acumulatorul de Logan 1,4 mpi are o capacitate de 55Ah, asta inseamna ca poate furniza 55A timp de 1h, cum omului i se descarca bateria in 6h rezulta ca are un consum de defect in unitatea de timp(adica h) 55/6A, adica 9,16A.

                        La consumul care -l precizezi tu ar trebui sa ai un acumulator cu o capacitate de 600Ah.

                        Din fizica: I=Q/t de unde rezulta Q=It[Ah] deci sarcina electrica transportata in unitate de timp...simplu...
                        ce imi place ca sunt persoane care inca mai citesc cartea e fizica, ce nu imi place , e ca nu citesc decit pozele
                        1 capacitatea este de 55 ah dar cit este rezerva de putere? standard ar trebui sa fie 120 , adica pe intelesul tuturor dupa 120 min at trebui sa ai o capacitate de 55/2 adica 27.5 ah dupa alte 2 ore ar trebui sa ai 27.5/2 adica 13.8 ah monent in care incepe sa scada tensiunea. daca se continua descarcarea apare fenomenul de sulfatare care este ireversibil
                        2 de capacitatea de descarcare rapida ai auzit? aceasta este de fapt capacitatea reala a bateriei si este folosita la pornire cind se consuma in perioade scurte de timp cam 100A la benzinare si peste 200A la disel
                        baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                        Comment


                        • #57
                          Salut.
                          Uitati aici cateva detalii despre baterii auto

                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by mmaxalb View Post
                            dragilor
                            sa omori o baterie in 6 ore inseamna un consum de peste 100 A PE ORA adica trebuia sa ai masina scrum de mult , nu exista cablu in logan care sa reziste la acest amperaj in scurt , problema este la instalatia de incarcare -alternator-punte releu sau bateria
                            in postul nr 4 am pus o mica intebare , daca erai ineresat imi raspundeai si pana acum aflai si care este problema
                            Iti recomand urmatorul material dupa ce il descarci de aici, daca iti dau eu replica o sa spui ca vorbesc din poze, arata-mi tu unde se confirma in aceasta carte ceea ce ai scris mai sus iar apoi discutam si despre postul #56 si asta in nici un caz in contradictoriu, poate sunt si oameni care vor sa invete ceva si sunt de-a dreptul bulversati cand vad atatea raspunsuri diferite la aceeasi problema.

                            Comment


                            • #59
                              mi-a masurat densitatea la electrolitoul din baterie si sambata il aveam 1,10 adica critic aproape si ieri aveam 1,30 . in cateva zile se incarca in limitele normale. am scos lampa din portbagaj si vad ca numai face figuri
                              sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                              Comment


                              • #60
                                Salut.
                                E posibil sa nu-ti mai nchida contactul din portbagaj.
                                Poti schimba becul existent in lampa portbagaj cu un led(acesta consuma mai putin)gen pozitii (W5W)de la zextar(soran si design).
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google