-Incalzire Motor Pe Timp De Iarna logan 1.5 dci 85CP Incalzire Motor Pe Timp De Iarna - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Incalzire Motor Pe Timp De Iarna

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 18th November 2013   #21
vlad2495
Initiat
 
Data inscrierii: 11-08-2011
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.5 dCi 85cp
Posturi: 28
Membru :
[Initiat]
Implicit

Am ramas cam surprins ca s-au ars 2 dintre bujii, masina avand 43.000 km facuti... Aveam in plan sa le schimb doar pe cele 2 defecte si sa le pastrez in continuare pe celelalte 2 funtionale...
vlad2495 e offline   Reply With Quote
Vechi 18th November 2013   #22
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 47
Posturi: 4,512
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Aşa cum ţi s-a mai spus, cel mai bine este să le schimbi pe toate cele 4 !

Cum ar fi să ai un pantof nou īntr-un picior şi unul purtat īn celălalt ?!
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd November 2013   #23
piroman22
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 03-05-2011
Locatie: Arad
Motorizare : 2.1 16v + "NOS" - Stag 4
Posturi: 583
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De parca masina e om si o intereseaza ca are 2 bujii noi si 2 mai vechi... La cele incandescente chiar nu conteaza daca nu schimbi toate bujiile ca la un benzinar... Daca pui tot de care ai pe masina le schimbi doar pe alea arse, daca pui de altele atunci poate difera unii parametrii, poate 2 se aprind mai intens si 2 nu si ca sa fie toate la fel le schimbi pe toate.
piroman22 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd November 2013   #24
abc
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 25-09-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI, 75 CP
Varsta: 48
Posturi: 667
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de pacco Vezi Post
nu este vorba de anotimp. Lucrul asta e valabil si iarna si vara.
Teoretic, nu trebuie forjat motorul pana nu este uns cum trebuie, pana uleiul nu ajunge la temperatura optima. Bineinteles ca nu ai de unde sa stii cand ajunge (doar daca ai ceas), dar macar te poti uita la temperatura apei.
Deci, indiferent ca e iarna, vara, ploua sau soare, poti porni motorul si sa pleci direct, dar fara bruscari si accelerari inutile. Mers cat se poate de lin, pana se face ungerea cum trebuie (sau pana ai cel putin 2 linii la temperatura).
Daca ai sa citesti in cartea masinii, scrie ceva de genul: "in loc sa incalziti motorul in stationare, conduceti moderat pana cand acesta si-a atins temperatura optima".
Eu de obicei pornesc motorul, dau caldura pe maxim, ies din masina si ma apuc de curatat zapada/gheata si pana termin eu in masina este deja foarte cald. Am urcat si am plecat. Daca masina este curata, am dat cheie si am plecat direct, dar nu forjez masina pana nu sar de 2 linii.
big like!!!
abc e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd November 2013   #25
Leo0608
Loganist de 5 stele
 
Leo0608's Avatar
 
Data inscrierii: 23-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,6 MPI
Posturi: 519
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@abc corect !
Leo0608 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd November 2013   #26
L3on_rgby
Loganist de 5 stele
 
L3on_rgby's Avatar
 
Data inscrierii: 22-09-2011
Locatie: Bologna/Cluj-Napoca
Motorizare : 1.2 gpl
Varsta: 27
Posturi: 744
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La diesel e obligatoriu sa fie lasat la relantiv minim un minut pana se lubrifica turbina, dar si sa nu fie oprit imediat dupa ce a fost condus sportiv, pentru a se racii turbina si uleiul. Am condus un caddy 2.0tdi si daca opream motorul cand uleiul avea mai mult de 90 de grade imi spunea sa citesc manualul pt oprirea sigura. E valabil pt toate motoarele turbo. Si nu cred ca nici cele aspirate nu e bime sa fie forjate pana nu ajung la 80,de grade.

Last edited by L3on_rgby; 23rd November 2013 at 22:53.
L3on_rgby e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2013   #27
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,195
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sigur ca dupa forja indiferent ca e dizal sau benznar, trebuie lasat cateva minute sa ajunga la temp normala de lucru.

Cand m-am dus odata acasa la parinti, dupa multa forja mancata la drum (era incins bine) am lasat-o pornita asa vreo 4-5 minute, spre ingrijorarea lu' tata-meu, maaaaa vezi ca-ti fierbe motoru, n-o lasa asa sa mearga pe loc !!! )) Sechele de la Dacia 1300.
Mai greu cu explicatiile ca asa racesc motorul, dar a prins-o el in final.

Cat despre pornirea la rece la drum, nu trebe nici la turbo dizal sa stai 1-2 minute, in cateva sec uleiul ajunge si la lagarii de la turbina, daca n-ar face asta in scurt timp ai putea spune "pa pa" la turbina. Defapt se mai intampla asta cand se baga ulei prost...
Oricum iarna nu cred ca pleaca nimeni instant de pe loc, iti mai freci mainile, mai cureti parbrizul, etc...
Octavian e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
iarna, incalzire, motor, timp

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:47.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google