Incalzire Sistem Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mersi frumos de raspunsuri

    Comment


    • #17
      am si eu o problema,daca dau drumu la caldura la picioare,in partea dreapta vine de nu poti sta,iar in stanga tremuri.

      Comment


      • #18
        Probabil nu deschide voletul spre canalizatia din partea stanga.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Originally posted by dan_tache2001 View Post
          am si eu o problema,daca dau drumu la caldura la picioare,in partea dreapta vine de nu poti sta,iar in stanga tremuri.
          si cum pot verifica,eventual remedia.am fost in servis si m-au sfatuit sa dau la treapta 4 ventilatorul.asta inseamna s-l termin pe cel din dreapta.

          Originally posted by IancuMIC View Post
          Probabil nu deschide voletul spre canalizatia din partea stanga.
          se poate remedia?cum?

          si cum se poate remedia

          ok.multumesc
          Last edited by dan_tache2001; 18 January 2012, 20:48. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Nu poti rezolva singur, interventia necesita demontarea plansei bord, cca 1,5 ore cu scule profesionale si know-how la indemana apoi demontarea voletului si verificarea vizuala, remedierea (daca este posibil) sau inlocuirea cu volet original, nu cred ca gasesti voletul care iti trebuie pe net. Interventia trebuie facuta repede pentru ca debalansarea asta de temperatura poate avea consecinte aiurea pentru piesele din plansa bord, unele fiind supraincalzite si altele mergand la rece, nu stiu...

            Originally posted by IancuMIC View Post
            Daca adaugi cca. 0.5l apa distilata nu e nici o problema;numai ca periodic verifica-ti concentratia.
            Si nu uitati ca dupa 4-5 ani de folosire, antigelul isi pierde din calitati si trebuie inlocuit, la fel cu orice alt fluid din masina (poate cu exceptia freonului, dar si acolo sunt ceva probleme cu inlocuirea uleiului de compresor). O verificare periodica a concentratiei antigelului si un raspuns in jurul lui -35 grade va da posibilitatea sa folositi pentru completare numai apa distilata pana la 1 litru.
            Last edited by kryticon; 19 January 2012, 12:06. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              buna ziua am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva simt in masina miros de antigel m-am uitat la furtunurile de la motor si nu am vazut nimic care sa curga.ce poate avea? cum pot verifica instalatia din masina daca se poate un video ceva ..... va multumesc

              Comment


              • #22
                Radiatorul de incalzire sa nu aiba scurgeri daca zici ca iti miroase in masina.A scazut nivelul antigelului?
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment


                • #23
                  da a scazut si am gasit pe unde imi curge antigelul la radiatorul din masina. cum pot face sa dau singur bordul jos presupun ca asa trebuie facut ca altfel nu am vazut cum.va multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Singur nu stiu daca poti.E putin complicat cu comenzile de pe panou sa le pui la loc pe urma,sunt multe care trebuie desfacute.Uita-te aici :http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html

                    Sper sa te ajute.bafta

                    Trebuie sa ajungi la aeroterma si fara sa dai bordul jos nu vad cum
                    Last edited by john Q; 1 June 2012, 15:27. Reason: Automerged Doublepost
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • #25
                      da am vazut si eu.cred ca o sa ma duc la un servis auto banuiesc ca ei stiu mai bine.multumesc tuturor care mi-au dat sfaturi

                      Comment


                      • #26
                        problema:de 5000km am schimbat pompa de apa iar acum cu venirea frigului constat ca la relanti nu am caldura in masina,cand merg incepe sa vina caldura la un procent de 80% din normal am mai schimbat termostat si calorifer caldura, in relanti furtunele care duc din motor in calorifer sunt reci mentionez ca am si vaporizator gpl legat in paralel(el se incalzeste initial am crezut ca e deviat traseul apei doar prin vaporizator dar dupa ce am strangulat furtunul care intra in el tot nu a crescut temperatura apei ce intra in calorifer).dupa 3 h in care am demontat furtune si radiator si verificari mecanicul a lansat verdictul poma de apa ne e buna e HEPA !un raspuns elevat m-ar ajuta enorm ptr a putea sa concluzionez ceva de genul intraba publicul
                        Last edited by orwo; 4 December 2012, 22:58.
                        nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                        Comment


                        • #27
                          cate linii ai la apa cand motorul este cald? Problemele la caldura sunt din cauza termostatului si a sondei care citeste temperatura.

                          Comment


                          • #28
                            am gasit problema s-a spart vasul de expansiune si bucatile de mizerie mi-au infundat radiatorul de caldura care s-a aerisit doar in mers . se mai poate si spala cu ceva solutii speciale.pompa nu are nimic acum se incalzeste in cca 2 min chiar si dimineata cand au fost la noi in tm -6 grade
                            nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google