Incalzitor Antigel Pe Timp De Iarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzitor Antigel Pe Timp De Iarna

    Am tot vazut ( in special la motoare diesel ) un fel de incalzitor care se instaleaza pe circuitul de apa (Antigel) la motor , si care are menirea de a incalzi apa(antigelul) pe timp de iarna si in felul acesta se asigura o pornire mai usoara a motorului.Ceea ce am vazut eu functiona la 220 v , si era suficient sa-l lasi in priza 10 min ca sa ajunga apa la o temperatura destul de mare ( 40 grade) , iar motorul pornea din start cu temperatura asta, Va dati seama ca e misto treaba odata ca ajuta mult motorul la pornire ( nu e totuna sa-l pornesti la -30 , sau sa-l pornesti la +30) si in al doilea rand vine caldura in habitaclu mai repede.Intrebarea mea este urmatoarea: Exista oare asa ceva care sa poate fi adaptat la logan?Daca da ,as vrea sa stiu niste marci , preturi , eventual link-uri. Va multumesc anticipat

  • #2
    iarna

    Eu nu am auzit pe nimeni din parcare sa foloseasca asa ceva si e destul de mare. Cred ca e mai mult un moft incalzitorul asta si sa-l mai lasi in priza si 10 minute, daca te grabesti. Consider ca iarna trebuie sa ai ulei ful sintetic 5w40, antigel nediluat cu apa, rezervorul mereu plin si bateria bunĂ£. Ar trebui sa porneasca din prima chiar daca e diesel si in maxim 4 secude.

    Comment


    • #3
      Antigelul isi face treaba mai bine diluat in proportie 50:50.
      Am vazut si eu o dracie din asta de incalzea motorul si implicit uleiul/antigelul, numai ca era pentru intrebuintare in garaj .Este un radiator electric cu ventilator montat pe un carucior cu inaltimea reglabila pe care il introduci sub masina sub motor/scut.Acum nu stiu ce efect are dar am vazut pe cineva care il folosea la o masina diesel mai veche.

      Comment


      • #4
        Nu prea cred ca e bine sa pui antigel nediluat in instalatie, cat despre incalzirea motorului... dupa revolutie au inceput sa apara uleiuri bune, nu se mai fac marmelada in motor, nu mai trebuie "rupt" uleiul inainte de pornirea motorului. Masinile de ambulanta (vito, transporter, crafter) au niste incalzitoare la motor, cred ca sirocouri, care se pot programa sa functioneze cat timp masina este de serviciu fara sa stea la priza. Treaba asta o vad utila numai in cazul masinii de interventie care primeste "sandala" imediat dupa ce a fost pornita...
        Plus ca nu prea am vazut prize de 220V pe strada...
        Last edited by vasile78; 5 October 2010, 23:52.

        Comment


        • #5
          Eu am antigel nediluat cu nimic de cand este masina noua si n-a crapat nimic, nici c-o sa crape ceva pe viitor. La fel si dci-ul, antigel pur si-atat. Pornesc ambele masini iarna fara probleme.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            Daca stateam la Polul Nord era de inteles sa preincalzesti motorul, dar in Romania nu e necesar asa ceva. Baga un ulei bun si gata
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Originally posted by aleXpeed View Post
              Eu am antigel nediluat cu nimic de cand este masina noua si n-a crapat nimic, nici c-o sa crape ceva pe viitor. La fel si dci-ul, antigel pur si-atat. Pornesc ambele masini iarna fara probleme.
              Vezi sa nu inghete daca o sa fie mai frig... in specificatii scrie sa nu il folosesti nediluat ca nu are aceleasi proprietati in stare pura.

              Daca vrei sa porneasca motorul mai frumos iarna... cel mai bine e sa ii incalzesti uleiul, iar in felul asta o sa reduci si uzura motorului. Uite aici ceva ce te-ar interesa http://www.wolverineheater.com/index.shtml

              Comment


              • #8
                Tocmai ca nici la -20 de grade n-am avut nicio problema. Orice articol mi s-ar scrie eu tot antigel "pur" voi pune, nediluat cu nimic, ar fi cazut motorul la cate ierni a indurat.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aleXpeed View Post
                  Eu am antigel nediluat cu nimic de cand este masina noua si n-a crapat nimic, nici c-o sa crape ceva pe viitor. La fel si dci-ul, antigel pur si-atat. Pornesc ambele masini iarna fara probleme.
                  Daca ai golit instalatia de racire cand ai ridicat masina de la dealer si ai pus antigel nediluat atunci poti spune ca ai antigel nediluat, DACA ai "lichidul" de racire original (cel care vine pe masina noua), atunci ai antigel diluat de la mama lui, si chiar te poti mandri cu asta... "n-o sa crape ceva pe viitor" e ca si cum ai spune ca esti sigur ca nu-ti ia politia permisul maine
                  L.E. Si "cam cate ierni au indurat" motoarele tale? Daca a mea a "indurat" 2 ierni si inca merge trebuie sa fiu bucuros? Nu te supara, dar cunosc Dacia 1310 de 10 ani fara interventie la motor, ala ce sa mai zica? Crezul?
                  Last edited by vasile78; 6 October 2010, 01:37.

                  Comment


                  • #10
                    Mai eu am vazut o chestie facuta pt. a tine motorul cald in anotimpul rece. Un prieten avea un diesel vechi si iarna era teroare cu el , si dintr-o rezistenta de la un fierbator de cafea (auto) cu tensinea de 12 V , o montase undeva pe blocul motor . Nu l-am mai auzit niciodata sa aibe probleme dupa aia cu pornirea . Iesea cu 15 min. mai devreme afara pornea incalzitorul, si cat mai curata de zapada/gheata pe acolo, motorul se incalzea.
                    Din ce stiu eu rezistenta aia se incinge destul de tare , si consuma bateria destul de bine, daca nu ai motorul pornit . Vorba colegilor , nu-i prea vad rostul la masinile moderne . Practic problema este doar la ulei , neasigurand o ungere buna la vascozitati mari, doar la pornire . Dar la ce uleiuri avem in ziua de azi...
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      Acum bagi un ulei 0w40 si ai scapat de stres...si vara si iarna oricat decald sau frig ar fi
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vasile78 View Post
                        Daca ai golit instalatia de racire cand ai ridicat masina de la dealer si ai pus antigel nediluat atunci poti spune ca ai antigel nediluat, DACA ai "lichidul" de racire original (cel care vine pe masina noua), atunci ai antigel diluat de la mama lui, si chiar te poti mandri cu asta... "n-o sa crape ceva pe viitor" e ca si cum ai spune ca esti sigur ca nu-ti ia politia permisul maine
                        L.E. Si "cam cate ierni au indurat" motoarele tale? Daca a mea a "indurat" 2 ierni si inca merge trebuie sa fiu bucuros? Nu te supara, dar cunosc Dacia 1310 de 10 ani fara interventie la motor, ala ce sa mai zica? Crezul?
                        Pentru a mea vine iarna a 6-a, iar in timpul asta se completa cu antigel cand ajungea la minim, intr-un timp avea obiceiul de a-mi consuma lichidul de racire, completam la doua luni cand ajungea la minim, dar acum vad ca si-a revenit dupa ce am schimbat galeria de evacuare). Eu de 1310 sa nu aud, la mine n-ar rezista un motor 6 luni sau articulatia 3 luni la ce drumuri avem si ce stil de mers am, Loganul rezista la orice, faceam comparatie cu un prieten cu 1310, forje amandoi, de n-a schimbat la articulatii...motor facut in iarna iar acum iar s-a dat pe ulei.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          de incalzit la motoarele diesel nu se incalzeste antigelul ci baia de ulei sau combustibilul este o solutie aplicata de cei de la mercedes de mult numai ca la vremea aceea uleiurile aveau alte caracteristici precum si motorina azi problema este rezolvabila cu un ulei bun si combustibil pt. temp joase care se gaseste in statiile care se respecta, problema e ca in general motorina romaneasca contine f. multa parafina, care dealtfel duce iarna la infundarea filtrelor si a injectoarelor (in special la tipul de injectoare de la renault care dealtfel sunt f. bine gandite dar nu pt. motorina de tractoare)

                          Comment


                          • #14
                            @aleXpeed Esti sigur ca ai numai antigel concentrat? Mie cand mi-au schimbat antigelul cei de la Dacia mi-au pus numai concentrat si pornea GMV u non stop si au aparut si mici complicatii ca facea spume pe la capacul borcanului si la capacelul de la aerisitor si un mic por la furtunul cu aerisitorul pe care a trebuit sa il schimb. Dupa am schimbat antigelul si am pus 3l apa distilata si 2.4l antigel si si-a revenit.

                            Comment


                            • #15
                              Daca si tata mi-a zis sa ii pun numai antigel mereu ca asa completa si el, puteam sa-i pun apa, acum nu stiu ce concentratie de apa mai am in lichidul de racire, cert e ca numai antigel vede la completare dar deocamdata nu mai este cazul.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google