Incalzitor Antigel Pe Timp De Iarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nici la mine nici o problema in iarna fara contact pus de doua ori, din prima direct si o lua fara probleme in fiecare dimineata, motorina tot timpu OMV sprint diesel, rezervoru plin tot timpu si nu am avut probleme, normal invarte putin mai mult da zic ca ii normal pentru temperaturile din iarna

    Comment


    • #32
      total gresit

      Originally posted by aleXpeed View Post
      Tocmai ca nici la -20 de grade n-am avut nicio problema. Orice articol mi s-ar scrie eu tot antigel "pur" voi pune, nediluat cu nimic, ar fi cazut motorul la cate ierni a indurat.
      esti in necunostinta de cauza,antigelul nu se foloseste nediluat,deoarece fabricantul specifica diluarea 50/50% cu apa distilata,pentru a rezista la temperaturile minime trecute pe flacon. atentie! exista si flacoane de antigel gata diluat,dar scrie pe ele in mod expres acest lucru. nici macar in instalatiile de incalzire casnice(calorifere,centrale termice,sobe,etc.)nu se foloseste antigel pur.; in stare nediluata se poate folosii la auto,pentru degivrarea incuietorilor,broastelor,inchizatorilor,pentru a nu ingheta pe timp de iarna. sa auzim de bine.

      Comment


      • #33
        Ceea ce spui tu cu incalzitorul exista in general la masinile mari.Autobuze,autocare,camioane,tir-uri,ambulante.Dispozitivele se numesc sirocouri si in niciun caz nu are nevoie loganul de asa ceva.

        Comment


        • #34
          Aeroterma sirocco se folosete pentru incalzirea spatiului interior al unui autoturism/autoutilitara/camion in stationare si nicidecum pentru a preincalzii motorul.

          Comment


          • #35
            Incalzeste si habitaclul si motorul prin circuitul mic de incalzire.
            Si motorul porneste astfel mai usor.
            Mai sunt si cei de la Webasto care fac acelasi lucru.
            Unde Doamne iarta-ma sa-i mai pui un asemenea dispozitiv ca de abia pot sa schimb becul la far sau sa ma uit de uleiul de la servo`.
            Last edited by lau; 11 October 2010, 01:09.

            Comment


            • #36
              Originally posted by wolfeinstein View Post
              esti in necunostinta de cauza,antigelul nu se foloseste nediluat,..........................
              Omu a spus ca vrea sa intareasca lichidul de racire, stim ca dupa ceva ani isi pierde din putere/concentratie.
              Daca scoate numai din borcan si pune antigel pur (pentru prima data) ar putea sa-l improspateze, deci nu-i face rau.

              Comment


              • #37
                Deocamdata am gasit numai la WEBASTO ceea ce ma intereseaza pe mine. Adevarul e ca sunt cam scumpe , dar asta e ..... personal cred ca merita.Nu e vorba de antigel sau concentratii ale antigelului (dupa cum am vazut mai sus unde s-a dus discutia). Pe mine ma intereseaza sa pot sa incalzesc efectiv motorul cu tot ce tine de el. In primul rand porneste mai usor , apoi ia muuuult mai repede uleiul ( chiar daca e sintetic ) , apoi nu stoarce bateria deoarece il invarte ca si atunci cand motorul e cald ( dupa oprire), apoi mai sunt componentele ( eu am vazut motor spart la -30 grade , dupa pornire , otelul devine casant de la -30 grade in jos), in fine sunt o gramada de avantaje, si asta te costa doar o priza in apropiere (am asa ceva in garaj) , mai rau pt. cei care stau la bloc , sau putina motorina( asta in cazul incalzitoarelor webasto , care odata cu motorul incalzesc si habitaclul ). Eu personal cred ca merita. Majoritatea de pe forum tot spun ca nu au avut probleme cu pornirea ( nici eu nu am avut pana acuma si am masina de aproape 3 ani ) , si da sunt de acord cu motorina buna , ulei bun dar sa nu credeti ca o sa porneasca tot timpul ca acuma ( sunt inca masini noi), mentionez ca am vazut destui taximetristi si nu numai , cu motoare logan diesel, si care stateau pe langa masina , ba mai mult au si tras-o ca sa porneasca , iar rezultatul poate il deduceti si voi si anume curea de distributie rupta , motor facut varza.Nu vreau sa fiu pesimist sau sa credeti ca sunt dus , dar am stat in frig destul ca sa pornesc diesel-uri si nu e foarte comod ,pe cand la ceea ce ma gandesc eu cred ca e o solutie foarte buna si numai cu avantaje.Sunt de acord si cu replicile de gen ca nu mai sunt motoare de tractor ca pe vremuri dar credeti-ma ca nici macar passat-ul sau mercedesul nu porneste intotdeauna la prima cheie pe timp de ger.Eu sunt de principiul ca daca poti sa ajuti putin de ce sa nu o faci.

                Comment


                • #38
                  Daca ai condens in rezervor, la un ger napraznic o sa-ti inghete apa din motorina si poti sa pui mama incalzitorului la motor, tot n-o sa porneasca. Cauza principala la diesel cand nu porneste pe ger e motorina proasta sau neadecvata, considerand ca sistemul de injectie si bujiile incandescente sunt in perfecta stare de functionare.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    @Corneladi nu ai ambitie daca nu-ti montezi un Webasto pana vine gerul, cred ca stii ca pentru asemenea instalatie trebuie montata baterie separata. Nu te intreb pe unde montezi toata instalatia, ci numai unde montezi inca o baterie... O rezistenta sau ceva de genul cred ca se poate monta undeva cu efect de 2 parale, in schimb o instalatie Webasto cred ca este imposibil de montat pe Logan. Eu am pe masinile de la servici asa ceva si crede-ma ca este ceva destul de complex.

                    Comment


                    • #40
                      Buna intrebare Vasile78 , intr-adevar e un pic cam greu dar acuma nu neaparat webasto( l-am dat ca si exemplu pt. a putea fi cat mai clar de fapt ce vreau , am vazut mai sus ca discutia ajunsese pe undeva pe la antigel si alte chestii care nu erau de fapt subiectul topic-ului), in schimb am vazut si am si umblat cu el in mana , un incalzitor ( cam cat un pet de 1litru) care se monteaza pe circuitu mic al masinii( se taie furtunul ), si care functioneaza la 220 volti si are incorporat in el o mica pompa , iar in momentul in care il bagi in priza incalzeste apa ( antigelul) si in acelasi timp face si circuitul cu ajutorul pompei incalzind efectiv blocul motor ,si iti dai seama ca caldura generata prctic schimba temperatura chiar si in compartimentul motor (asta nu e asa important) , dar aducand blocul motor la 30 - 40 grade eu zic ca e suficient, iar cu ocazia asta se incalzesc inclusiv injectoarele.Datorita dimensiunii relativ reduse eu cred ca se poate monta cu succes si pe logan ,tot ce trebuie e doar o priza in garaj .Montajul e relativ usor , max o jumatate de ora de lucru.

                      Comment


                      • #41
                        Aha, sigur e ceva gen "Instant de apa calda" si ala cam tot dimensiunile descrise de tine le are, asa ceva este foarte simplu de instalat. Dar ca sa fie si practic trebuie sa ai priza de 220 V pe langa masina...

                        Comment


                        • #42
                          Un termoplonjor ... cu care imi fac cafeaua la lucru.
                          Trebuie insa mare grija la montare, o siguranta diferentiala la alimentare si o termocupla .... altfel poti sa iei

                          Comment


                          • #43
                            Bineinteles , trebuie priza 220 v.Metoda asta merge cel mai bine acasa in garaj sau chiar si daca nu ai garaj ( esti legat de priza) , iar daca vrei fara priza atunci "metoda" WEBASTO , care bineinteles e mai complicata, dar nu imposibila ( pentru cina are rabdare).

                            Comment


                            • #44
                              Sau inventat sprayurile de pornire la rece un fas si motoru toarce ca un motan langa soba nu mai montati tot felu de inventii care pot aduce mai multe stricaciuni decat satisfactii. bun montati Webasto ala merge cu motorina si curent in cateva minute sa golit bateria si cand ai nevoie de curent apelezi la un prieten,asa ca ganditiva bine pe ce dati banii,,,alta ,,incalzitor" de antigel la 220 e de ajuns un mic scurt si toata electronica masinii va mirosi a paguba lasati masinile asa si veti avea mai multe satisfactii decat neplaceri(eu nu sunt adeptu sa montez tot felu de chestii la motor,poate prin masina sau pe afara da,,dar motoru lam lasat asa cum la facut mama lui)

                              Comment


                              • #45
                                Un topic foarte util!

                                renault, reno, sandero, logan, clio, megane, laguna, scenic, estate, sedan, bicorp, forum, comunitate, club, discutii


                                Se incalzeste mai rapid motorul, deci consum redus de carburant, noxe mai mici si caldura mai rapid in habitaclu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google