-Incarcare Baterie Pe Redresor Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari Incarcare Baterie Pe Redresor - Pagina 6 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Intrebari frecvente

Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Incarcare Baterie Pe Redresor

Intrebari frecvente


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th January 2017   #101
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,494
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai la ce ger este acum in Braila-Galati este si normal sa-ti cedeze bateria , daca fie nu circuli cu masina regulat sau fara vizita la redresor.
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

Last edited by prometheus; 10th January 2017 at 19:10.
prometheus e online acum   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #102
dacia1981
Avansat
 
Data inscrierii: 29-01-2016
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 mpi
Varsta: 35
Posturi: 117
Membru :
[Avansat]
Implicit

@Iancu De acord cu cele afirmate, eu am mașină de mulți ani și într-adevăr când mașina stătea mai mult timp ,măsuram bateria și o puneam la încărcat.
Încă ceva ce am remarcat în ultimul timp, bateriile rombat parcă nu mai sunt așa de fiabile cum erau acum ceva timp în urmă.....
dacia1981 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #103
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,494
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai nici masinile nu se mai fabrica ca in trecut (ca acum 10-15 ani). Deh, societate de consum.

Momentan am bateria veche care mi-a facut probleme "pe" celebrul redresor de la Lidl, in caz ca ma lasa cea proaspat achizitionata, am un backup rapid.
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

Last edited by 77sky; 10th January 2017 at 19:56.
prometheus e online acum   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #104
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,422
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de puscoiuionut Vezi Post
@oti sa stii ca am avut bateria de origine 4,5 ani,in regim de distributie,lasat cateodata in priza de la bricheta casa de marcat sau imprimanta termica la incarcat(cu motorul oprit)Deci nu a murit in 2-3 ani.km 140000 aproximativ
Pai nu este o regula sa cedeze bateria.....este o statistica, o probabilitate de defectare, daca te-a tinut bateria de origine 4-5 ani la regimul descris de tine, inseamna ca saraca putea sa tina 8 ani cu o intretinere corecta. Iti dai seama cand este prea tarziu si nu o mai poti resurscita ca deja este moarta, bateriile nu mai sunt ceea ce au fost, societate de consum. Si pretul lor reflecta acest lucru. Cei care o patesc o data, si sunt destui, sufla si in iaurt. Nu are rost sa pui pe un benzinar, baterie mai mare de 60Ah, pentru ca nu este economic, rentabil. O baterie de 40-55Ah, intretinuta corect, depaseste ca durata de utilizare 5 ani si isi atinge rentabilitatea.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Oti e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #105
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,494
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai stai ca un benzinar poate avea si 2000 cc sau chiar mai mult un 3500 cc , la asta ce faci ? pui tot una de 60 ah ?
Poti pune acumulator de peste 60 ah si la benzinare Renault , depinde foarte mult si de alternator .

Facusem un oarecare test de temperatura pentru redresorul de la Lidl , am pus la incarcat o baterie care avea undeva pe la un 12.2 v .
Am sesizat rapid cum redresorul se incalzeste considerabil datorita "efortului" depus pentru a incarca bateria , o data ajuns acumulatorul la capacitate maxima redresorul s-a racit.
Cam la cate cicluri de acest gen poate rezista acest redresor ? ca una e sa il pui doar sa faca un ciclu de mentinere si alta e sa il conectezi mai tot timpul la baterii aproape descarcate .
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

Last edited by prometheus; 10th January 2017 at 21:32.
prometheus e online acum   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #106
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,422
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca eram pe forumul de la GMC sau Ford ......si in alta tara...era alta discutie..m-am referit la bormasina. La regimul de incarcare alternatorul da curentul pe care il cere bateria in intervalul 11-14.4V (nu cred ca depaseste 10A). De fapt o incarca fortat, timpul de incarcare este cel mai important. O baterie de 40Ah se incarca mai rapid fata de una de 80Ah, sunt sanse ca cea de 80Ah sa ramana descarcata si sa se strice inainte celei de 40Ah.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

Last edited by Oti; 10th January 2017 at 21:34.
Oti e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #107
ZFMFLORIN
Loganist de 5 stele
 
ZFMFLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 16-12-2008
Locatie: BRASOV
Motorizare : 1,2 16v E5N/08.2012
Posturi: 302
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de dacia1981 Vezi Post
@ZfmFlorin Cum se numește "scula" Bosch, din ce spui tu pare ceva de profi ținând cont și de marcă
aceasta este (cumparata de la Selgros cu 250 acu vo' 4-5 ani):
http://www.e-acumulatori.ro/redresoa...189999030.html
__________________
ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H
ZFMFLORIN e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #108
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,752
Membru :
[Moderator]
Implicit

Parerea mea e ca nu se merita sa dai mai mult de 100, maaaxim 150 de lei pe un redresor, daca ai doar o baterie de intretinut.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #109
ZFMFLORIN
Loganist de 5 stele
 
ZFMFLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 16-12-2008
Locatie: BRASOV
Motorizare : 1,2 16v E5N/08.2012
Posturi: 302
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

corect ce zici.
l-am folosit de cateva ori pt masina mea, a tatalui si a socrului.
sper ca pe finele anului sa ma mut la casa si atunci il voi utiliza mult mai des in conditii de iarna.
are niste "urechi" care sa prind de borne si cu o cupla rapida..., dureaza mai mult sa deschid capota decat sa cuplez minunea.
La bloc este mai greu..., masina este in parcare undeva prin spatele blocului.
__________________
ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

Last edited by ZFMFLORIN; 10th January 2017 at 21:58.
ZFMFLORIN e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #110
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,617
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pe 17 dec. 2016 am schimbat si eu bateria. Avea 3 ani si mai putin de o luna, de cand o aveam de noua pe masina.
De ceva timp, fiind mai rece dimineata - in decembrie (dar nu. f. rece, in g-ral -3...+2gr) pornea tot mai greu, desi mergeam aproape zilnic (drumuri destul de scurte de oras) si mi se aprindeau o fract. de secunda in momnetul in care invartea, martorii de bord.
Instinctu' de fata mare m-a indemnat in sambata aia sa trec pe la un centru de-asta de baterii ptr. verificare. Rezultatul, alternatorul ok, baga bine, insa curentul de pornire din 610A (cat avea noua - cf. etichetei) mai avea 320A. Omu' mi-a zis ca e la ghici, pe cancer poate sa ma lase oricand lejer, chiar daca acum o ia oarecum fara probleme. Ca sa o pun pe redresor 24h sau sa o aduc la ei si alte "mizerii" de-astea. Le zic mizerii, ptr. ca io unu' din comoditate nu ma complic cu de-astea.
Bun, am zis, ptr. 10-15 lei hai sa mai verific si in alta parte. rezultatul: 330A. Clar, m-am decis instant s-o inlocuiesc, n-am vrut incarcare pe redresor etc.
Asa ca am luat tot o Varta Silver, de 61Ah (cea veche era de 63Ah, insa nu aveau), garantie, tot tacamu', undeva pe 300lei m-a costat distractia.
Azi dimineata, la -17, sau cate au fost, a pornit saracia incredibil de bine, aproape la sfert, fara zgomote dubioase, fara nimic...se uita cu oftica vecinu' de parcare cu o mazda pe motorina care a luat-o abia la a 2-a cheie lunga. Ie bune daciile astea pe ger. . Nu vrea sa o schimbe decat cand o sa-l lase de tot, e bateria originala (5 ani).
Deci pot zice ca si schimbul asta de baterie a fost preventiv...a 3-a schimbare preventiva de baterie in aproape 11 ani. Nici cabluri de pornire nu port in porbagaj niciodata.

Dai un ban...da' stii ca nu-l mai ai!.

Last edited by Kojak; 10th January 2017 at 22:05.
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 10th January 2017   #111
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,752
Membru :
[Moderator]
Implicit

Nu mai repet ce am zis; daca nu o tii din scurt, o schimbi si pe asta dupa 3 ani.
Citeste ce am scris aici.
Datele privind starea de sanatate si curentul disponibil, rezultate in urma testerului, sunt elocvente DOAR, daca bateria e incarcata suta la suta.
Daca bateria e incarcata doar 75%, atunci CCA si SOH, sunt irelevante.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 11th January 2017   #112
sorin1983
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v 1.4
Posturi: 985
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la lidl redresorul cu afisaj lcd e la 70 lei
sorin1983 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th January 2017   #113
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,422
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca iti place riscul, poti sta la panda pentru reducerea de 20-40%, pretul lui corect ar fi pe la 50lei. Asa a fost anu trecut. Daca prind din intamplare am sa dau de veste aici.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Oti e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
baterie, incarcare, redresor

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 14:58.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google